Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Martina (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Martina (Pol)

Na de teleurstelling van de 1de ronde even bijkomen in de whirlpool. Daarna buiten even gaan zonnen . Toen ik naar binnen wilde gaan kwam ik deze schone poolse dame tegen. Ze had mij al een paar keer zien voorbij lopen zei ze. Nou dat kan wel kloppen . Na wat gezellig te hebben gepraat ginden we naar de kamer. Dezelfde kamer als de eerste ronde, dat was wel grappig. Op de kamer begon ze mij uit te kleden en ging ze mij zoenen nou dat was wel heel heftig. Ze ging daarna langzaam naar beneden en begon ze mij te pijpen . Zalig. Ze vroeg of ze haar laarsjes uit moest doen of aan laten. Nou hou ze maar aan lekker geil . Nou ze kleedde zichzelf uit en begon als een gek te verder te pijpen. Het werd helemaal nat. Daarna ging ik haar beffen, man o man wat werd ze nat. Op een gegeven moment moest ik naar nemen, ik denk wel dat ik de helft vd kamasutra heb uitgevoerd. Wat is dit een geile dame. Toen ik bijna kwam trok ze de cd eraf en pijpte ze mij klaar. Ik sta nu nog te trillen als ik eraan terug denk. Het was SUPER. Hier komt een man voor terug. Ik heb haar 100 euro gegeven maar ze vroeg 75. Vandaar dat ik bij kosten 75 heb gezet.

Re: Kaarst, Living Room, Martina

Oorspronkelijk geplaatst door mister68 Bekijk bericht
    deze schone poolse dame
    Does anyone know where she went?

Commentaar

Aan het werk...
    X