Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Cassandra (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Cassandra (Dts)

Gisteren op de terugweg langs Living Room gegeaan. Het was lekker rustig eerst een sauna daarna een heerlijke massage gehad. Toen op verkenning en zag deze lange blonde duitse dame. Na wat gebabbeld te hebben, gingen we naar de kamer. Ze begon heftig te tongen en ging daarna langzaam naar beneden om mij een lekkere pijpbeurt te geven. Daarna kwam ze met haar kutje zodat ik haar kon beffen. Ze had wel een lekkere kutje alleen niet helemaal fris . Ze werd er goed nat van en voor ik het wist had ze een condoom erom gedaan en begon mij te rijden. Heerlijk toen ik bijna kwam heb ik haar nog een keer gebeft, ze ging komen en hield mijn hoofd er tegen zodat ik bijna werd geklemt . Toen moest ik haar weer nemen en heb ik het jasje helemaal volgespoten. Heerlijk was het wel, het enige minpuntje was dat ze niet zo lekker rook beneden. Uit haar mondje ook niet zo omdat ze nogal wat rookt . Had dan van te voren wat mondwater gebruikt.

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Cassandra (goed)

Er zijn blijkbaar twee Cassandra's in Living Room, een blonde en een zwartharige. Ik ben vandaag voor de eerste keer in Living Room geweest en kwam dadelijk de zwartharige Cassandra tegen. Zij vertelde mij dat er ook een blonde werkt. Ik ben met deze dame naar de kamer geweest en haar service was geweldig. Meer wil ik daar niet over kwijt.
    De club viel mij best wel mee. Ik heb ook een paar gesprekjes kunnen doen met de eigenaar. Leuke club. Ik ga zeker terug.

Schrijver per IM verzocht een nieuwe topic over de zwartharige Cassandra aan te maken. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-04-10, 22:46.

Commentaar

Aan het werk...
    X