Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Julia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Julia (Roe)

Bij de transformatie tot ijsbeer viel mijn oog al op de bevallige Julia die, gehuld in een dingetje om de heupen en een kerstmuts, mij vriendelijk en ietwat mysterieus toelachte. Ik vroeg haar naam en liet daar een "bis gleich" op volgen.

Eenmaal in de grote bar stond ze daar weer mooi te zijn. Al gauw op een bank aan de praat geraakt, maar praten met ijsberen is niet haar grootste liefhebberij, geloof ik.

We moesten vanwege de Kerstpartydrukte een kwartiertje wachten, maar toen was het rap naar kamer 1, die voorzien is van een aantal handige spiegels.

Julia blijkt een maand of vijf te werken in LR. Ze komt uit Roemenië maar heeft ook in Italië gewerkt. Ik sprak met haar af 50 Euro voor een half uur en PZC.

Tijdens het spel op de kamer kreunt ze een hoop O-ja-Baby's (zelfs als er nog niets gebeurt), het zoenen is beetje met puntje van de tong, vlak voor het pijpen vraagt ze of er niet toch een jasje om mag, 69 wil ze niet en het wippen is okay maar niet meer dan dat.

Kortom: uiterlijk uitstekend, service voldoende, after sales nihil, maar dat laatste hoeft voor mij ook niet. Daarom gemiddelde: goed, vooral door haar uiterlijk. Prima meid voor de eerste wip.

Bij terugkomst in de bar zei Caligula heel treffend: "dát is snel"...

Leeftijd is overigens een schatting.
    .
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 28-11-09, 16:25.
Aan het werk...
X