Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Doris (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Doris (Pol)

Vandaag weer in Kaarst geweest. Het was redelijk rustig maar er waren toch redelijk wat dames. Zag bij de ingang Doris zitten. Een slanke poolse dame. Ik heb haar aangespoken en zijn naar de kamer gegaan. Ze bezit een hele speciale rustige pijp techniek..... zalig. Toen heb ik haar lekker gebeft waarbij ze van genoot, daar ze regelmatig zat te trillen. Toen moest ik haar nemen want ze hield het niet meer zei ze. Ok..... Na wat wisselingen van standjes spoot ik het jasje vol. Hmm dat was lekker. Zeker voor herehaling vatbaar.

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Doris (uitstekend)

Na een lange reis door duitsland, even relaxen in Kaarst. Eenmaal binnen zag ik meteen links als je de zaal binnenkomt doris op de kruk zitten. Ze lachte al en na een kopje koffie gingen we lekker naar de kamer. Wat is het toch een mooie dame. Lekker rustig begonnen we ons uit te kleden. Ze ging daarna lekker daar beneden om mij lekker te pijpen. wat doet ze dat toch lekker rustig. Ze heeft mij wel 15 minuten gepijpt....... Toen heb ik haar gebeft, waarbij ze regelmatig een beetje schokte...totdat ze mijn hoofd pakte en even niet meer los liet..........Ik moest haar nemen, dat kan je wel aan mij overlaten . We hebben wat wisselende posities gedaan totdat ik het niet meer hield en het jasje volspoot. Wat is dat toch heerlijk. Ik ben er 40 minuten geweest. Ze vroeg 50, maar gaf haar 70 euro die ze dik en dik had verdiend .

Commentaar

Aan het werk...
    X