Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Shareena (Jam)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Shareena (Jam)

donderdagavond was ik op zoek naar een waardige afsluiter, had mn zinnen al half gezet op Lenni, toen ik daar een mooie ranke Jamaicaanse zag binnendwarrelen. Na een korte kennismaking de sleutel gevraagd en hop.

Deze van oorsprong Jamaicaanse is al vrij jong naar Duitsland verhuisd, vandaar geen echte kennis van het engels, enkel wat Patois. Dus weer de nodige misverstanden in het duits, die soms tot grappige meevallers leiden .

Na wat teasen en knuffelen vond ze de weg naar onder, en pijpte lekker diep. dan heb ik haar gebefd, waarbij je de clit en lipjes zichtbaar zag zwellen, dan cd erover en enkele standjes uitgetest.
    Dan wat onderhandeld over de finale: ik vroeg of ze 'aufname' deed, bedoelende op FT, maar daar kwam ik op dat moment weer even niet op, en ze zei Ja , maar wel 100 euro extra ! Daarvoor heb ik bedankt, en we deden dan wat verder en ze stelde plots voor om het te doen voor 100 euro voor de hele sessie.
    Dat zinde me dan wel en ze zette zich klaar voor een fijne pijpbeurt met een geweldige climax. Tot mn verwondering slikte ze alles weg en keek me dan blij aan.
    Ze vertelde me dat ze eigenlijk niet wist hoeveel men vroeg voor slikken, daar ze dat nog niet gedaan had, daarom had ze maar een bedrag genoemd !
    Ze zag mn ongelovige blik, en vertelde dat ze hier een half jaar geleden enkele weken gewerkt had, en pas die dag opnieuw aan de slag was gegaan, weer voor enkele weken.
Aan het werk...
X