Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Jeanette (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Jeanette (Roe)

Op een fraaie zondag de parkeerplaas bij de Villa opgereden. Ik was behoorlijk needy want was er al 5 minuten voor openingstijd. Maar ik was niet de enige die stond te dringen voor de nog gesloten deur. Caligula was er ook al en nog een 8 tal beren. toen het hek openging waren er bijna japanse taferelen, iedereen stormde de villa binnen.

Na omgekleed te zijn in de fraaie Villa bademantel een lunch samengesteld en buiten gaan zitten. Het duurde niet lang of Erika propte zich tussen mij en Caligula in en had even een probleem wie ze het eerst moest kussen. Ik had de eer de lippen van Erika te ontdoen van het DNA van vriend Caligula....Op het bankje tegenover ons zaten Linda en een nieuwe beer die volledig om de vinger van Linda was gewikkeld. We namen alle tijd voor de lunch en ik begon Linda steeds opwindender te vinden. Wow wat kust ze vol op de mond, zo wild als mijn ex-vriendin tijdens onze eerste dagen deed...De drie voorgaande keren kon ze me niet bekoren, zeker niet toen ze de laatste keer na 3 minuten wou weten of het hom of kuit was. Hom dan maar niet gekamerd dus toen. Ik begon steeds meer te beseffen dat dat een vergissing zou kunnen zijn. Toen ik de lunch goed en wel achter de kiezen had opende Erika het jachtseizoen en in 10 minuten waren mijn trotse woorden "ik sla Erika vandaag een keer over" als sneeuw voor de zon verdwenen. Kortom, ze had me zover dat ik haar bijna smeekte een sleutel te halen. Ik stond inmiddels stijf van verlangen en dat al rond de klok van 2 op de zondag.

Na de sessie met Erika zat Linda helemaal alleen in de tuin. Ze had zich ontdaan van haar eerdere vangst of andersom, dat zal altijd een raadsel blijven. We besloten er een feestje van te bouwen, eerst de Whirlpool laten vollopen en lekker seksen in het warme water. Ik moest voet bij stuk houden om niet alvast de kamer op te gaan, dan is de whirlpoolsessie als mosterd na de maaltijd. Na een uur (!) was de whirlpool vol. Ik keek opgewonden toe hoe Linda zich ontdeed van haar slipje, Ik zag dat het meer dan goed was. In de whirlpool hebben we een half uurtje gespeeld, opvallend hoeveel beren plotseling een saunagang moesten maken van een minuutje of zo ....

Met een knalharde paal moest ik de whirlpool verlaten. We togen naar kamer 9 alwaar een supersessie van bijna 2 uur en 3 hoogtepunten volgde. Wat was Linda een stoeipoes. Geen standje was haar te veel. Angel Linda zegt overigens nog maar 18 jaar te zijn. Gezien haar performance en ook wel een beetje haar gezicht geloof ik dat niet direct maar de leeftijd is verder ook niet van belang voor mij. Na de sessie nog tijd voor een sigaretje en daar ging het witte slipje weer aan. Vooraf uiteraard nog even heerlijk samen gedoucht, maar toen was het voorbij.

Linda is een absolute topper en dat zou je zo niet zeggen als je dr ziet zitten, klein van stuk maar groots in haar daden! Linda ....
    Oh nee, dat mag ik niet zeggen van Linda, dus dan maar: i like u very much!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Linda (Roemeense) (uitstekend)

Hi,

Ik heb laatst de Villa ook een keer bezocht op een zondag.

Ten eerste, supermooie tent en een heerlijk ontspannen plek om te zijn. Wat echter vervelend was, op de bewuste zondag ging het pas om zes uur open. Dat heb ik van tevoren dus niet op de site gezien, en ik vraag me dan ook af of het op de site te lezen was. Maar goed, toen het eenmaal open ging vond ik de dames bij de ingang niet al te aardig. Mischien had ik moeten zeggen dat het mijn eerste keer was, want ik kreeg totaal geen uitleg. Hier is een sleutel en een badjaes, en nou wegwezen. Wat me verder tegenviel was het feit dat de prijs ' gewoon' 50,- was terwijl ik toch een paar uur had gemist omdat ze later open gingen.

Daarna de dames: ik vond ze persoonlijk echt geweldig, en heb er dan ook vrij lang over gedaan om een keuze te maken. Daar loopt echt zoveel lekkers rond, niet normaal.

De keuze viel op Linda, en daar heb ik geen spijt van gehad. In een van de tentjes op het terein heb ik haar twee keer geneukt in diverse standjes. Gewoon een lekker, gewillig ding die echt trots leek te zijn dat ze mij had ' gescoord' Beetje gespeeld natuurlijk, maar ze deed het wel echt goed

Daarna nog een keer gedoucht en mijn kleren aan getrokken. Voor ik weg ging, wilde ik echter nog een cola-tje drinken omdat ik nog een flinke rit moest maken en inmiddels stikte van de dorst. Ik werd zonder uitleg teruggeduwd naar de ingang, waar de dame achter de receptie me echt toesprak alsof ik een klein kind was en iets HEEL erg stouts had gedaan. Ik voelde me ook wel enigszins bedreigd, met de uitsmijter ernaast. Toen zei
    ik dat ik gewoon dorst had, en niet wist dat het een probleem zou zijn dat ik nog wat ging drinken voor ik zou gaan. Daarop kon ze me alleen maar boos aankijken, en me (in het duits?) enigszins vervloeken. De uitsmijter snapte het volgens mij wel, maar zei dus dat het niet kon waarop ik maar ben gegaan.

De tent zelf is dus top, en de dames ook maar de ervaringen bij de ingang en het feit dat ik voor een halve dag de volle mep moest betalen hebben me toch een beetje een wrange nasmaak gegeven. Jammer...

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Linda (Roemeense) (goed)

Deze Roemeense heerlijk hard liggen nemen. Was op een gegeven moment echt het rampestamp werk.
      Wat mij opviel dat ze na afloop nog lekker wilde knuffellen en kroelen.
      Ik kan niet anders zeggen als goed.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Linda (Roemeense) (goed)

Geacht hookerslid,

Hierbij willen wij u feliciteren met het door u gewonnen VIP Arrangement voor Villa Vertigo bestaande uit een free entrance t.w.v. € 50,00, a voucher for € 25,00 cocktails/longdrinks voucher for 25 minutes massage t.w.v. € 25,00 voor onze saunaclub Villa Vertigo door het schrijven van een recensie(s).

Deze Interne Mail kunt u uitprinten en overhandigen aan de receptie van onze saunaclub te Grefrath.

Dit zijn de mailtjes die je wilt ontvangen D:

Ik dus op donderdag (5/11) vroeg in de middag naar de Villa om eens lekker verwend te worden. De mail overhandigd aan de balie dame en na controle elders kreeg ik een papieren armband plus badjas, slippers, sleutel en natuurlijk 'free entrance'. Die papieren armband was nieuw en ik Ik dacht dat heeft te maken met het VIP arrangement.

Even onder de douch en daarna lekker met een pilsje van de rokerskant naar de niet rokerskant gelopen om te checken welke dames er waren en daarna te acclimatiseren in de bankjes. Ik zat zo even naar buiten te staren (zwembad) en dacht terug aan afgelopen zomer toen je nog lekker buiten kon genieten van de zon en al het andere moois.
        Op een gegeven moment springt er een leuke meid op mijn schoot en begint met me te kussen en tongen alsof we een verliefd koppel waren.
        Dit bleek dus Linda te zijn, ze was ook net gearriveerd in de Villa en kwam even kennis maken en verdween weer.

Ik had al vernomen uit de recensies dat de massages erg goed waren en wilde dit ook zeker gaan uitproberen (25 min zat ook in de vip behandeling) Helaas was de masseur al bezig en ik mocht nog een 60 minuten wachten.
        voordat ik aan de beurt was. Volgende biertje bestelt en weer in de bankjes geploft en jawel weer kwam er een dame bij me zitten die me begon te kussen. Ik vertelde haar (naam vergeten) dat ik eerst nog een massage kreeg
        maar haar Duits en Engels was net zo goed als mijn Romeens dus dat liep niet lekker en ze verdween weer.

Tijdens het wachten nog met wat andere dames geflirt en gesproken. Ook kwam Linda weer even tongen en zij "i want to fuck you" en liet merken dat ze echt geil en nat was. Linda moest toch nog even wachten want mijn massage was bijna zover (Linda wilde mij anders ook wel masseren op de kamer) Toch maar voor de sportmassage gegaan, gevraagd hoe lang een full body massage, standaard massage ging duren, dit was ongeveer 50 minuten en ik moest een kaart bij de balie halen. Bij de balie moest ik hiervoor 50 euro afrekenen (1 euro per minuut) Ik liet mijn papieren armbad zien en zij dat ik VIP was en dacht dat ik zo die 25 euro in mindering kon brengen. De baliedame (andere dan bij binnenkomst) keek me raar aan en zij dat iedereen deze papieren arband kreeg en niets met VIP te maken had! maar een nieuwe beveiliging of zoiets. Toch maar 50 euro gegeven en dacht dit herstel ik wel na de massage als de andere balie dame er weer is.

Inderdaad niets te veel gezegt over de massage een echte sportmassa gehad alle spieren zijn goed bewerkt (moest soms even in de handoek bijten van de auw) Na de massage val je vanzelf in slaap op de massagetafel door het relaxte gevoel. Ik werd gewekt door Linda die in mijn oor fluisterde "i want 2 fuck you now" Dat was heerlijk wakker worden en ik vond het prima maar dan wel op een kamer ipv op de massagetafel waar Linda op doelde (grapje of echt ik weet het niet)

Linda is prettig gestoord en we hadden dan ook veel lol en prima sex op de kamer. Linda zoent graag, neukt lekker stevig en geeft regelmatig aan hoe ze geneukt wil worden. Ook na de sex lekker knuffelen, gekken en een sigaretje roken. Helaas had ik een een telefoontje gekregen en moest ik snel vertrekken uit de Villa. dus geen avondprogramma meer.
        Jammer maar zaken gaan voor de vrouwtjes.

Dus snel douchen aankleden en naar de balie, geen tijd meer besteed aan het reclameren van de 25 euro voor de massage ivm de VIP e-mail en tevens de drank vouchers vergeten. Al met al toch een prima middag gehad.
        :kort maar krachtig.

* Linda heeft nu een tatoo op haar pols om haar pas overleden moeder te eren

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Linda (Roemeense) (uitstekend)

Nu staan de beide dames die ik heb beschreven op de website

http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...la/?show=slide

Linda is die met het donkere middelang haar en bruine ogen
          De andere dame is Katty met de lange roodachtige haren en blauwe ogen.

Commentaar

Janet, Roemeens 24 j Living room

LR: Janet, 24 aus Rumänien
            Person:
            Name: Janet aus rumaenien
            Sprache: gutes english
            Optik: kleine , alternatif aussehende frau, lauft herum mit sehr viel selbstbewustsein, laser augen, hat etwas verruecktes
            Augen± sehr zielorientiert, laseraugen wie eine falke
            Haare: kurzes schwarzes haar mit einen roten pony, leicht zu erkennen sehr typische haardracht
            Figur: 165 cm , sehr schlank, sehr fein, elegant bewegt sie
            Brüste: sehr schon geformte B cups, natur denk es schon.

Service:
            PST/AST: kurz, einrichtungsverkehr
            Blickkontakt: direkt, spielt viel mit den blick und die augen
            Küssen: sehr gut, aber auch wieder komisch manchmal
            FO: gut ist aber fickorientiert in ihren service, weil sie da selber drauf steht, also bei mir jedenfalls.
            Lecken: ja, geht mit nichts besonderes
            Poppen: gut, fordert selber was sie mag, zeigt wie sie es mag wenn du es gut machst geht sie ab
            GF6: ja aber...muss mich an ihr verhalten gewoehnen.ist eine kraeftige frau mit besondere eigenschaften/verhalten. Autenthisch oder gut und viel diese rollen gespielt ja das ist die frage...?
            Dauer/Preis: 30 Minuten, 50 Euro
            WF: ja

Ist eine ganz nette frau, bischen verrueckt, so alternatif wie die haaren so ist auch ihr verhalten, sie gibt sich zu dir zu 200%. Macht sich viel muehe...moechte es dir gut besorgen.

Sexmaessig war es auch mit viel energie, sie bestimmt das tempo , wechselt staendig von aktivitaet, macht komisches/originelles zeug. Never a dull moment.

Janet fordert auch ihr eigenen genuss und zeigt dir wie du es ihr besorgen kannst.

WF: wenn ich mal wieder da bin, ja, sex mit ihr war sehr originell und einzigartig, auch ihr verhalten, mich reitzt es...eine frau die selber geniesst ..was macht ein mann geiler..ich weiss es nicht ?

Kann sie also ser empfehlen...aber not for the weak of heart..sie braucht gegengas.

Commentaar

Re: Kaarst, august thijssen str , Janet (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door T
              Seit wenn machts du deiner referenzen auf Deutsch Karel
              Is een cross posting van Freier Cafe

NM: ... en daarom heb ik er geen moeite mee ... (A)
              Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 24-12-10, 17:33.

Commentaar

Aan het werk...
              X