Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Veronica (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Veronica (Bul)

Ik heb al zo vaak gedacht waarom wordt er over deze club zo weinig vermeld.Kom er vaker, en er komen veel Nederlandse heren.Ben er Zaterdag nog geweest en heb er een aangenaam uurtje doorgebracht met een Bulgaars meisje Verona of zoiets weet niet goed haar naam meer.Ze was ook zo goed dat ik het helemaal vergeten ben.Ik hoop deze dame nog eens te mogen ontmoeten daar.Ik raad daarom iedereen aan om eens een keertje naar Kaarts te rijden.Is echt de moeite waard.Mooie meisjes, spreken inderdaad slecht Duits en Engels maar het praten vergaat je wel als deze dame bezig is .Dus geen probleem.Een aanrader dus.Van mij krijgt ze een dikke tien
    Laatst gewijzigd door harm11; 19-03-09, 21:50. Reden: Verona Living Room Kaarst

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Verona (goed)

Ben dit weekend vanwege het slechte weer maar eens vroeg naar Kaarst gereden.Het was er nog niet druk ,dus keuze genoeg.Er was een meisje dat me al direct opviel.Ze was een beetje verlegen.Toen ik haar vroeg of ze met mij een kop koffie wou drinken vond ze dat goed We hebben nog een poos zitten praten ze sprak goed verstaanbaar Duits maar kwam uit Polen.Ik vroeg haar of ze een sleutel ging halen ,maar ze aarzelde eerst, Ik zij als je niet graag gaat vraag ik wel een ander.Maar ze ging mee en op de kamer begon ze me toch een potje te huilen dat ik niet wist wat ik met haar aan moest.Ik vroeg haar wat er was,en toen vetelde ze me dat ze helemaal niet als dvp werken wilde maar haar pimp bracht haar en kwam haar ook weer halen plus de centen die ze verdienden Ik heb een hele poos met haar gepraat en ben zo weer terug gegaan naar de bar.Ik vroeg haar wat ik moest betalen ,maar ze zei dat ze niets gedaan had dus ook niets verdiend.Ik heb haar toch 50 euro betaald,en daar was ze heel blij mee.Toen zag ik Verona.Maar nu heet ze niet Verona maar Veronica.Ze komt wel uit Bulgarijen Ik heb haar gevraagd hoe dat was met dat andere meisje. Veronica zei dat die er wel meer waren in de Duitse clubs Ik vroeg of ze misschien een toneelstukje gespeeld had maar dat bleek niet zoToe ben ik met haar op kamer gegaan en heb een heerlijk half uurtje met haar gehad.Ze deed pmc en ik mocht overal aankomen.Toen ik merkte dat ik bijna kwam, vroeg ze of ik niet in haar komen wilde dat vond zij fijn. Ik kwam al snel klaar ,maar we bleven nog een hele poos zo liggen.Ik op haar en zij op mij om beurtenTot ik nog een keer klaar kwam.Veronica moest lachen en zij dat is voor mijn colega die niets gedaan heeft.Wat een lieve meid is dit.Ze krijgt van mij weer een tien.En ik ga er een deze dagen weer heen.Ik raad iedereen die in Kaarst komt aan om een keer met Veronica te kameren

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Veronica (onbekend)

Aanvullende informatie van Harm11:

Veronica is een meisje uit Bulgarije. Heeft cup maat C. Kleur haar brunette. Figuur slank maar mooie benen en mooi lief gezicht. Zeer vriendelijk en niet dom. Werkzaam geweest in GT onder de naam Virginia. Ook gewerkt in VV, maar sinds enkele maanden werkzaam in Kaarst. Ze is erg goed in pzc en verder hoef je haar niets te vragen; zij weet precies wat je wil. Kleur ogen niet bekend maar guitige uitstraling. Een echte lachebek.
      Groet harm11
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
      X