Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Daria (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Daria (Pol)

Gisteren toch maar naar Kaarst gereden en niet tot vandaag kunnen wachten op de beren C, GTJ en B (fijne dag jullie). Was er rond half 4 en vond t ff wennen. Kleine club. Ook hier is er veel aandacht voor de schoonmaak. Bravo. Aan de bar niet roken tot 20.00 u. Harde muziek. En niet al te veel (mooie) vrouwen. Maar goed, ik vermaak me wel in de sauna, jaccuzzi en (on) schuldig babbelend met verschillende vrouwen. Veel Roemeense vrouwen overigens, waarvan sommigen het duits en of engels niet machtig zijn. Dat communiceert niet echt lekker. Zo rond etenstijd werd het wat drukker en gezelliger. Als je in de kino bent, wordt je snel aangesproken om ff samen te zitten / liggen en al wat niet meer. Zo gebeurde dat ook door Daria, een Poolse krullebol, die vrijwel topless loopt, van ergens in de 20 (denk ik). Na een opwarmronde een kamer opgezocht en genoten van haar. Lief(de) en passie.
    Een goede warming up is bijna een garantie voor een goed vervolg op de kamer.

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Daria (goed)

Vandaag kennis gemaakt met deze dame. Was eigenlijk een beetje moe en ging even liggen in de kino. Toen kwam ze langs om wat te friemelen. Had eigenlijk eerst niet zo veel zin, maar ze bleef erg lang hangen en ja dan val je toch door de mand. Zeker als ze de eerste vd dag is. Op de kamer begon e alseen gek te pijpen, wisselend hard en zacht en met een vacuum kracht af en toe . Daarna het gewone werk ( je mocht haar niet beffen) en het jasje volg geschoten. Al met al leuk voor 1 keer, alleen geen herhaling voor mij .

Commentaar

Re: Kaarst - Living Room, August Thyssenstrasse 4, Daria (goed)

Deze dame vind ik erg spontaan. Probeert je al lekker goed geil te maken voordat je naar de kamer gaat. En als je er ff geen zin in hebt omdat je nog verder wilt kijken blijft ze relaxed.

De keren dat ik met haar ben gegaan heb ik als goed ervaren. Lekker nog een jointje gerookt met haar in de tuin, klikte wel.

Commentaar

Aan het werk...
      X