Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Anastacia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Anastacia (Roe)

Zag haar al een paar keer lopen met haar puntige borsten en uitdagende uiterlijk. Ze heeft zwart haar en mooi lief gezichtje met uitdagende zwarte ogen. Allen haar looks maakte me geil. Helaas was dat het enige wat echt goed aan haar was. Eenmaal op de kamer zat ze te klagen over koude handen, koude kamers. Daarnaast pijpte ze alleen de eikel, duidelijk onervaren... Zoenen was alleen met de lippen.
    Neuken was helemaal dramatisch. Ze wilde niet bovenop omdat ze te mager was
    Dan maar in missionaris. Verder deed ze heel moeilijk tijdens het neuken, want mijn pik zou te vaak heen en weer gaan en soms in en uit haar kutje gaan, daarnaast zei dat me pik te groot was. Daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen, zeker omdat ik maar en gemiddelde van 16 cm heb en niet krom ofzo ben HHet kalgen bleef en dat had ze zelf veroorzaakt omdat ze zich niet helemaal liet penetreren. Toen was ik het beu en liet haar mij maar afmaken met de mond en hand. Niet in haar klaargekomen, want dat was het geld niet meer waard. Nooit meer met haar.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Anastacia (matig)

Bovenstaande recensie kan ik be-amen. Gister ook met Anastacia meegeweest naar de kamer. Ze komt heel chagerijnig over, pijpen is niet geweldig en neuken al helemaal niet. Het lijkt erop dat ze niet het geschikte beroep gekozen heeft.

Hele mooie dame maar al met al een slechte ervaring, never again.

Commentaar

ja deze zeer appetijtelijke dame met fantastische billen! (strak rond), kanp uitdagend gezicht, en lekker strak lijf spotte ik ook samen met mijn vriend, hij ging als eerst en kwam zeer tevreden terug, dus op basis daarvan ben ik ook gegaan, nu was dat inderdaad een tegenvaller. Anastacia (tegen mij vertelde ze dat ze uit Roemenie kwam en tegen mijn vriend vertelde ze Bulgaarse te zijn), klaagt inderdaad veel, over de klant die ze voor me had gehad omdat hij een vriendje van de baas was en een grote lul had en ook nog haar hard en pijnlijk neukte.

ja vervelend, maar ik wil niet geconfronteerd worden met de belevenis van een dame met een andere klant, en nu had ze pijn en kon ze niet veel meer hebben, ik dacht dat kan leuk worden als ze mijn lul ziet

inderdaad schrok ze een beetje maar ik probeerde haar te sussen dat ik me niet gedroeg als een beest maar ze gewoon moest aangeven wat wel en niet kon. Ik dacht misschien is het zoenen, pijpen etc wel heel erg lekker, nu dat was allemaal maar matig, haar looks compenseerde nog iets, maar ik stond binnen 25 minuten alweer buiten, ik had het verlies van de 50 Euro al geaccepteerd. Voor de rest van de avond zag ik deze dame beel bij Aziatische mannen lopen, zeker vanwege de grootte?

Commentaar

Ze was nadrukkelijk aanwezig, mooie zwarte lingerie, leuk koppie, beetje arrogante uitstraling, maar toch vriendelijk en een lekker lijf.

Achteraf was ze op de kamer niet echt bijzonder, beetje negatief pratend en technisch en plastisch de handelingen afwerkend, maar neuken was wel lekker.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Anastacia (voldoende)

Knappe sexy verschijning met een prachtig jonge-meisjesfiguur. Vriendelijke dame. Petite.

Ook op mijn schwantz had ze aanmerkingen, te groot en tegen het einde ook te hard. Ik mocht slechts heel voorzichting licken want 'dat willen alle mannen de hele dag en nu heb ik last van mijn muschi'. Het zou allemaal best waar kunnen zijn.

Het was al met al best aardig, ze was nogal terughoudend. Het is allemaal armoede-gedreven, dat merk je nu ook.

Commentaar

Aan het werk...
          X