Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Veronica (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kaarst - Living Room, August Thyssenstr 4, Veronica (Pol)

Zaterdag was ik voor de 2e dag achter elkaar in Yin Yang omdat we in Belgie logeerden vanwege een WDVP meeting georganiseerd door Hookersleden.

Ik had een hete sauna, douche en jacuzzi nodig omdat het luchtbed waarop ik geslapen had die nacht lek was dus al snel lag ik op een koude stenen vloer.

Heerlijk uitgezweet in de prima sauna en toen na de douche de jacuzzi in en daarna op het terras weer in de zon lekker genieten van het vrouwelijk schoon en een energiedrankje. Halverwege de middag kwam eem blonde lange knappe dame binnenlopen in een rood setje, ik was verkocht maar helaas was iemand mij voor, na haar terugkomst zocht ik haar op op het zonnige terras en na mijn steenkolen Duits besloten we naar de kamer te gaan. Deze blonde Duitse heeft een fantastisch lichaam!, lange benen, heerlijk rond kontje en een lekkere natuurlijke b-cup en een knap gezicht met spannende blauwe ogen.

Ik genoot van het uitzicht toen ik de badkamer uitkwam echter na wat trekwerk keek Veronica wat angstig naar mijn mannelijkheid en de grootte daarvan, ik stelde haar gerust dat ik er voorzichtig mee zou omgaan, maar het is wel irritant dat men daar zorgen om maakt, want in de 19 jaar dat ik op het Zandpad in Utrecht wandel is het wellicht 2x op een negatieve manier gezegd door een dame, maar in de saunaclubs begint meer van de helft van de meisjes erover waardoor er al plezier weg is en ik minder kan genieten. Heeft dat met luiheid van de dames te maken of zijn die Poolse meiden nauwer geschapen?

Afijn, pijpen was heerlijk, ondeugende oogopslag en met haar lange lekkere lichaam met billen naar achteren over je heen en weer bewegend.

Neuken was ondanks haar eerdere opmerking over mijn formaat prima, ik wil haar zeker nog een keer meemaken want voor het niveau saunaclubmeisje wat ik tot nu toe gewend ben was ze gewoon heel lekker en was de sex wel ok.

Veronica schijnt in meerdere saunaclubs te werken.

Re: Oedt - PHG, Butzenstrasse 41, Veronica (Poolse) (goed)

ze is nu in livingroom neergestreken

Commentaar

Aan het werk...
    X