Köln - Samya, Kirschbaumweg 26a, Milena

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Köln - Samya, Kirschbaumweg 26a, Milena

Ik had ze al een paar keer gezien, of druk met een vriendin aan de klets, of met een (op dat moment) concurrent beer aan de gang.
    Toen enkele dames aan het dansen waren bij de bar en ik getwijfeld had om richting huis te gaan, zag ik haar aan de zijkant van de bar staan te genieten van muziek en dans. Ik moest (van mezelf) naar haar toe. Omdat waar ze stond een geluidsbox het praten bemoeilijkte zijn we op een bank gaan zitten. Een blonde lange godin. Gelijke versies waren er wel meer van, maar Milena stond aan kop. Voor de kenners; een mooiere versie van Fleur uit YY.
    Rustig alle tijd nemend, sigaretje roken, kletsen en drinken zelf maar voorgesteld een kamer op te zoeken. Nou, dat heb ik geweten. Kom maar eens hier Hollander, zei ze. En het werd een echte GFE. De 69 uitvoering werd gejuyeerd op een 9,6. Kussen, echt kussen, strelen, pijpen, beffen, klaarkomen (voor- en achter en zij bovenop). Alle handelingen werden nagekeken en uitgevoerd. Het zweet stond op onze ruggen. Je maakt me geil, zei ze. Dat was ik al aan de bar in primaire vorm.
    Voor haar rijd ik zeker nog eens terug.
    Laatst gewijzigd door les gold; 02-02-15, 17:01.
Aan het werk...
X