Köln - Samya, Kirschbaumweg 26a, Sammira (Tur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Köln - Samya, Kirschbaumweg 26a, Sammira (Tur)

Omdat ik nog een Gutschein had 'moest' ik afgelopen woensdagmiddag wel weer langs Samya. De weekdag en tijd op de dag was een stuk gunstiger dan mijn vorige bezoek. Na het douchen bleek snel dat ik er qua dameskeuze wel uit zou komen. Ik had besloten rustig de tijd te nemen en die te benutten door wat te eten en drinken terwijl ik mijn ogen andere kost zou geven. Op mijn verlanglijstje stonden o.a. Josje (NL), Shiva (TR), Yara (RO) etc. Het probleem is echter die in levende lijve te herkennen terwijl er blijkbaar ook nog zoveel anders moois rondloopt. Ik knoopte een praatje aan met de dame die mij het meest aansprak en waarvan ik dacht dat het Shiva zou kunnen zijn. Ze zat op een barkruk zonder slipje aan geil te wezen en stelde zich voor als Sammira uit Turkije. Ze was, zei ze, net begonnen bij Samya en voormalig werkzaam bij Artemis in Berlijn (inmiddels staat zij ook op de 'Mädels' op de site van Samya zij het zonder foto's). Ze zag er uit om op te vreten en geloof het of niet, terwijl ik naast haar stond geurde haar natte poesje mij al tegemoet. Daar werd ik ontzettend geil van. Toen bleek dat zij ook FO mit Aufnahme op haar programma had was de keuze snel gemaakt. Op de kamer brak pas echt de furie in haar los en nam zij compleet de regie in handen. Meestal heb ik die liever zelf maar nu liet ik mij leiden. Ze bleek precies aan te voelen wat mij geil maakte en na een tongsessie waarbij mijn tong in haar keel gezogen werd viel ze oraal aan op mijn onderlichaam. Haar tong ging via mijn eikel naar mijn ballen. Toen ik haar natte poesje begon te vingeren bewoog ze haar tong nog verder richting mijn bilnaad en uiteindelijk stak ze haar tong vol overgave in mijn anus. Omdat ik dat absoluut niet had verwacht steigerde ik van geilheid. Terwijl ze met haar hand mijn jongeheer streelde ging haar tong op en neer door mijn bilnaad (Zungenanal noemen ze dat in Duitsland; deze feature van haar staat trouwens niet op de website dus misschien doet ze het niet met iedereen). Aan haar steeds natter wordende kutje was duidelijk te voelen dat ze zelf ook steeds geiler werd. Ze wilde neuken en ik liet het maar gebeuren. In een hoog tempo liep zij kreunend en steunend een repertoire uit de Kamasutra af. Uiteindelijk lag ik haar op mijn knieën doggy-style te neuken en moest oppassen dat ik niet klaarkwam want haar strakke kontje zag er ontzettend geil uit terwijl ze telkens met haar hoofd omhoog kwam om onderwijl weer te tongen. Ik wilde heel graag in haar mond klaarkomen. Daarom gingen we voor het 'eindschot' in 69 over. Na nogmaals haar tong diep in mijn aars te hebben gestoken begon ze mij te deepthroaten. Een vinger in mijn kont nam de taak van haar tong over zodat ik in no time mijn zak volledig in haar geil doorzuigende mond leegspoot. Dammit wat een geile meid was dat! Sammira wordt bij de volgende gelegenheid weer mijn keuze!
    Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...
Aan het werk...
X