Algemene Info Samya

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Samya

Naam: Samya

Adres: Kirschbaumweg 26a, 50996 Keulen-Rodenkirchen

Telefoonnummer: 02236 969636
    Vanuit Nederland: 0049 2236 969636

Website: www.samya.de

Aard: FKK/Saunaclub

Openingstijden:
    Dagelijks van 13:00 - 05:00 uur

Prijzen:
    Entree EUR 50,-
    Dienstverlening van de dames: per halfuur EUR 50,- klaarkomen in de mond EUR 25,- extra.
    Samya hanteert de 4+1 regel: 4 keer inkom betalen wat wil zeggen dat je 5e bezoek gratis toegang geeft.

Inrichting:
    Samya is ca 2000 m2 groot.
    De kleedruimtes bevinden zich in de kelder, te bereiken via de ontvangsthal met de trap. De garderobekastjes zijn groot genoeg. De kleedruimtes voor de dames liggen naast de kleedruimtes van de gasten.
    Er is een centrale ruimte op de begane grond waar de dames en heren zich ophouden die via de trap te bereiken is. Hier bevindt zich een 200 m2 grote bar- en zitruimte. Rechts bevindt zich de bar met diverse zithoeken. Verder zijn er nog enkele zithoeken en staantafels aanwezig. Daarnaast bevindt zich er een sigarettenautomaat bij de bar. Buiten is een tuin van ca. 100 m2 groot.
    Bij de sauna's in de kelder bevindt zich een lig-/relaxruimte. Hier staan 9 anatomisch gevormde ligstoelen opgesteld.
    Op de eerste verdiepen zijn 14 kamers en nog een dames- en herentoilet aanwezig, die eveneens lichte kleuren bevatten en vriendelijk ingericht zijn.
    Bijzonder te noemen zijn de 3+5 kamers die over een 9 m2 groot bed beschikken.
    De tweede verdieping biedt een grote centrale ruimte van ca 250 m2 met bar en vier zithoeken. Daar omheen bevinden zich nog zes kamers. Hier bevindt zich ook een 15 m2 groot multimediascherm welk op bepaalde tijden sport getoond worden. Daarnaast zijn er ook dames- en herentoiletten te vinden.
    De kelder bevat naast de kleedruimtes ook drie sauna's (Fins, bio- en stoomsauna). Er een opgietemmer en middel beschikbaar. Direct daar tegenover zijn meerdere koude douches, voetbaden en 9 ligstoelen beschikbaar.

Verzorging:
    De entreeprijs is inclusief badjas, badslippers, handdoeken, dranken en maaltijden.

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 17-02-19, 15:34. Reden: Openingstijden

Oorspronkelijk geplaatst door kezmania
    Zaterdag uit nieuwsgierigheid :-\ naar Keulen gereden om deze nieuwe club eens te inspecteren .

We kwamen rond 19 uur ter plekke aan. De gebruikelijke artikelen (badjas en badslippers) in ontvangst genomen.

Vervolgens naar de kelder naar de kleedruimte. Er zijn 2 kleedruimtes voor de heren en 1 voor de dames. De kleedruimtes voor de heren zijn vrij klein en er is ook geen bankje of iets dergelijks aanwezig. Is allemaal erg krap.
    Daarna douchen in één van de slechts 2 aanwezige douches. Dit zijn 2 aparte douchecabines met een douchegordijn. Badjas en handdoek kunnen slechts opgehangen worden buiten het zicht. Van deze douches dienen zowel de heren als de dames gebruik te maken :-[ :-\ :-[. Op korte termijn komen er meer douches beschikbaar.
    In de kelder is ook een heren- en een damestoilet. Verder zijn er 2 sauna's (een Finse sauna en een Bio-sauna) en meerder relaxstoelen. Later 's avonds bleek dat er vaak geen handdoeken voorradig waren voor sauna en douche :-[.

Dan weer naar de begane grond om ons in de bar te begeven. Kwamen daar al direct een bekende tegen uit PHG; George36 van het Rheinforum 8). Deze had al snel een rondleiding voor ons geregeld door Steffi (een 18-jarige blondine die daar werkzaam was) ;D.
    In de bar staan enkele grote koelvitrines waaruit je zelf frisdrank en bier kan nemen. Koffie e.d dien je aan de bar te bestellen bij één van de Thekendames.
    De bar is verder ruim opgezet met (vanaf de entree gezien) aan de linkerkant 2 ruime zithoeken, in het midden enkele hogere tafels met krukken en aan de rechterzijde weer een zithoek. In deze bar begeven zich ook de aanwezige dames(deze avond ongeveer 15 in aantal).Grenzend aan de bar heren- en damestoilet. Geheel ziet er netjes en gezellig uit.

Steffi nam ons eerst mee naar de 2e verdieping waar nog een bar is. Deze is echter alleen geopend wanneer het wat drukker is (was nu dus duidelijk niet het geval). Deze ruimte is eventueel ook beschikbaar voor groepen gasten als deze met meerderen (min. ongeveer 10 personen) hier komen. Aan deze ruimte grenzen ook enkele kamers en wederom toiletten voor heren en dames.

De 1e verdieping bestaat geheel uit kamers. Gezamelijk met de kamers op de 2e verdieping zijn er 17 kamers voorradig. Kamers zijn vrij standaard van opzet maar zeker wel in orde . Tot zover onze rondleiding door Steffi.

Ons in een zithoek genesteld in de bar waar we al snel gezelschap kregen van de eigenaar/ manager. Hij was er door George36 op attent gemaakt dat we ook regelmatig in Oedt kwamen en ook op internet schreven. Ons even met hem onderhouden over de club. Al snel werd ook het eten geserveerd in het middengedeelte van de bar.
    Na het eten kregen we in onze hoek gezelschap van enkele dames. Werden hierbij ook getrakteerd op een dansje door Susanne en Leila. Dit liet mij niet geheel koud :P en toen Leila naast me kwam zitten en haar benen over me heen gooide was ik snel verkocht. Haar maar snel een sleutel laten halen (voor ervaring zie recensie elders).
    Hierna een sauna'tje gepakt en in een andere hoek
    van de bar gaan zitten. Was opvallend dat enkele meiden totaal ongeïnteresserd en moe in een hoek zaten/ lagen en ook totaal geen moeite deden om de aandacht van de aanwezige gasten te krijgen ??? (later gingen enkele van deze dames ook vroegtijdig naar huis toe). Mede hierdoor ook geen 2e gang naar de kamer meer gemaakt en ons maar een beetje vermaakt in de bar. Uiteindelijk pas rond 01.30 uur vertrokken nadat we uitvoerig verslag hadden uitgebracht aan de eigenaar/ manager die oprecht interesse toonde in onze ervaringen en indrukken.

Het geheel ziet er goed uit en de mensen zijn ook echt gastvriendelijk. Echter nog wel enkele minpunten zoals handdoeken en douches. Al met al mede door de afstand geen club om iedere week heen te gaan maar zal er zeker wel weer eens terchtkomen .

Commentaar

Re: Keulen-Rodenkirchen, Kirschbaumweg 26a, Samya

Afgelopen maandag Samya in Keulen bezocht. Schade: 50 Euro entree, Marlene 50 Euro, Susanna 75 Euro en Izi(!?) 50 Euro.

Pas zojuist erachter gekomen dat Marlene best wel bekend is op deze site - en dat verbaast mij absoluut niet. Heerlijk sabbelde ze erop los, kleine circeltjes draaiend rondom m'n knop en af en toe klodder spuug erbij. Best wel lekker dus en ik besloot al genietende om haar de job oraal af te laten maken. Top!

Susanna is een jong en best wel lekker kind. Ze heeft begeleiding nodig - uit haar zelf doet ze echt niet veel. Haar doosje smaakte lekker, haar borstjes zijn parmant aanwezig en ze heeft een lichaam om U tegen te zeggen (een zg U-lichaam). Een uurtje was goed maar ik was te veel de boel aan het regiseren.

Izi was anders dan andere. Op de bank lag ze als een soort Al Bundy haar poesje steeds te betasten. Van totaal geen interesse in haar (ik vond haar er een beetje te grof uitzien) kreeg ik tijdens een gesprek van een half uur intens trek in haar . Op de kamer gooide ze alle remmen los en ik moet zeggen dat dit mijn beste betaalde ervaring van jaren qua op en neer sex is geweest. Deze dame weet van wanten.

Volgende week weer in Keulen - ik heb nu al jeuk.

Bro!
      Bro_derick - sex without nagging!

Commentaar

Vandaag wegens bezoek aan Kolner Messe even binnen gegaan bij Samya. Wat mij verwonderde is dat alle dames er topless rondlopen, sommigen zelfs geheel naakt. Het was rond 15 u erg rustig kwa ijsberen (minder dan 10). Qua dames was alles dik in orde : ik telde er een 20-tal, van wie de meesten er erg lekker uitzagen. Het topless-aspect geeft wel een speciaal sfeertje. Dames zijn zeker niet opdringerig maar maken er ook helemaal geen probleem van om een tijd met je te zitten kletsen. Met een dame mee gegaan, naam vergeten, maar service was prima in orde. Aanrader.

Commentaar

Samenvatting
          Een hele leuke middag in een verzorgde omgeving met een overdaad aan aantrekkelijk tot bijzonder aantrekkelijk vrouwelijk schoon. Tweemaal een uur doorgebracht met een onverwachte en bijzonder lekkere oude bekende.`

Zeker voor herhaling vatbaar.

Inleiding
          Gisteren, Woensdag, was het tijd voor mijn doop. Vuurdoop. Samyadoop.

Al jaren draai ik er een beetje omheen, Samya - ik lees goede berichten, ik lees slechte berichten. Er zijn een aantal meisjes die er al jaren zijn, hetgeen bij mij het vermoeden doet ontstaan dat het daar in ieder geval voor sommige vrouwen aardig werken is. Er is een groot verloop van een groep overige vrouwen voor wie de sfeer of het werk of de werksfeer of wat anders het niet echt is, en die dus na een korte tijd weer verdwenen zijn.

Zoals mijn trouwere lezers zullen weten, ben ik geen "echt" saunaclubdier zoals sommige andere leden van ons babbelclubje. Ik ben meer van de buurtsuper, zal ik maar zeggen. Niet van de grote weidewinkels. Hoewel: soms voldoen ook die aan een reële behoefte... En die reële behoefte was er dus gisteren (die had zich ook al een paar dagen aangekondigd met een ernstig kloppend gevoel in "the nether regions").

Aardig van Samya is dat men op de website een min of meer betrouwbaar (net zo betrouwbaar als degenen waar het over gaat, geloof ik) overzicht gegeven wordt van wie er zoal te verwachten zijn met een bijzonder onnauwkeurige en willekeurige opsomming van niet ter zake doende lichaamskenmerken ("blond" - geldt voor 50%; "Cup B" - geldt voor 80%; "slank" - geldt vor 90%), eigenschappen ("Naturgeil" - zijn ze toch allemaal? "Nymphoman" - man oh man...; "Dominant" - ja ja...) afijn: aardig leesvoer, en je kunt er ongeveer aan aflezen om welke aantallen dames het zal gaan, in de loop van de dag. En da's heel aardig.

Een poosje terug is een heerlijk diertje (Sorry Djinn...) van kamp veranderd: haar transfer van Hof naar Samya scheelt mij in ieder geval een dik half uur rijden heen en evenzoveel terug. Maar volgens de website was ze nog steeds op vakantie. Desondanks was dus gisteren de dag dat ik, na wat inlezen hier en daar en op Rheinforum, met een klein lijstje in het hoofd naar Keulen vertrok. Volgens de laatste berichten - met name Rheinforum - hoefde ik me over kwaliteit geen al te grote zorgen te maken.

En dan
          Ongeveer 12 auto's op de parkeerplaats bij aankomst omstreeks 15:30.
          In de bar, na het omkleden en de douche, ongeveer evenveel - een ruim tiental - mannen in ijsberenpak - de meesten in groepjes van één, sommigen in groepjes van twee, rustig en teutoons beschaafd keuvelend. Voor zover ik heb kunnen nagaan was ik in ieder geval bij binnenkomst en vertrek 4 uur later de enige Ausländer. Ik schat het aantal aanwezige plezierdames op rond de dertig - bij mijn aankomst misschien iets minder, ten tijde van mijn vertrek omstreeks 19:30 waarschijnlijk ietsjes meer.
          De muziek in de bar is redelijk luid, maar ik ervoer hem niet echt als storend: wanneer je even met iemand in gesprek raakt, hoort niet meteen iedereen wat je tegen elkaar aan het zeggen bent. Ik heb kort met een paar beren een gesprekje aangeknoopt, maar door de alomtegenwoordigheid van een oerwoud aan borsten was het mij moeilijk om veel nader tot elkaar te komen - mijn Duits vereist de nodige concentratie en aandacht, maar die werd voortdurend door doorgaans aantrekkelijke snoetjes met bijbehorende uitnodigende borstenparen van A tot dubbel D en met alle vormvarianten die je maar kunt verzinnen in beslag genomen.

Kijken kijken niet praten dus...

Kopje heel behoorlijk koffie gekregen van een vriendelijk ogende maar wat mij betreft teveel beschilderde mevrouw met ook al blote borsten. En mijn blik dwaalde door de bar. Bleef even hangen bij iets vaag bekends.

Door.
          En terug.

Jenny/Elleni de kleine Djinn.

Niet op vakantie dus?
          Leugenaars op die Webseite!

Foei!

Maar wel lekker natuurlijk!

Op de sofa
          De meegebrachte bonbons konden gehaald en uitgepakt. En onder het genot van deze meegenomen Friandises hebben we een tijdje bijgebabbeld. Genoeglijk. Bijpraten. Friemelen. Het van het Hof bekende pijpen op de sofa doet zij niet meer - daar hadden een aantal meisjes toch wat moeite mee - maar ze kan toch haar handen niet thuishouden. Dus met een paal in mijn tent tijdens ons gesprek heb ik zitten genieten van het uitzicht!

Tot het dus tijd was om te gaan slapen.

In bed
          De kleine duivel was naar eigen zeggen behoorlijk tekort gekomen de afgelopen vijf dagen - eerst een paar dagen vrij gehad, en toen ze dinsdag weer aan het werk ging, had ze de hele dag geen klant gehad... - onvoorstelbaar! Maar ik ben geneigd aan te nemen dat ze niet helemaal aan het jokkebrokken was: nadat ik er eens goed voor was gaan liggen veranderden al snel de geur en de smaak van de flamoes, haar ademhaling, haar donkerbruine ogen werden een beetje wazig en de tell-tale contracties van de bekkenbodem bleven ook niet al te lang uit.
          De kleine furie heeft me een heel dik uur lang zo'n beetje klemgezet tussen haar dijen. Ik ben er nog niet uit of ze er geen genoeg van kon krijgen of dat ik zo slecht op dreef was dat ze een heel uur nodig had. Ik praat er nog een beetje moeilijk van - gelukkig is het een rustige dag op kantoor.

Na een korte pauze met wat eten en drinken en bijkomen (rubberen knieën, trillende benen, lamme tong) zaten we eigenlijk alweer snel met elkaar te babbelen en te friemelen en zo. En voor je het weet was het weer bedtijd...
          Na een uitgebreide massage hebben we elkaar weer - nu wat lomer en langzamer dan de eerste keer - verwend.

Was dat alles?
          Ja: dat was alles.
          Zit ik een uur of vier tussen een kleine dertig vrouwen, de ene al mooier dan de andere. Pik ik de kleinste eruit en breng daar vervolgens in twee hele ruime uren al mijn centjes heen.

Het was elke cent waard!

En de club: daar ga ik zeker vaker naartoe - een aanrader, wat mij betreft.
          Laatst gewijzigd door Lalande; 19-07-07, 15:46. Reden: 1 woord aangepast dat grof kan overkomen
          Whoremoans. Just whoremoans.
          B'dum tsch ®

Commentaar

Deze week naar aanleiding van dit onderwerp eens gaan kijken bij Samya.
            Zoals vermeld, ligt het op een industrieterrein. Discrete parking.
            We waren er rond 1600 uur. Er waren weinig ijsberen, ruim voldoende dames.
            eerst de saunaatjes getest. Die zijn prima. De douches leveren voldoende warm water. Bijna overal regendouches, en dat vind ik wel prettig.
            Nadeel, je moet telkens om een nieuwe handdoek vragen, deze liggen niet ergens in een kast, geen zelfbediening.
            Het was goed weer, de ijsberen zaten allen buiten, de meisjes allemaal binnen. tegen 1830 uur werd de BBQ aangestoken en al snel zat iedereen te smikkelen. Gewoon goed, degelijk, netjes, verzorgd. Drank is zelfbediening, zoveel als je wilt. Stond netjes koud in de koeling. Ook prima verzorgd.

Dan de dames. Op geen uitzondering na zaten ze allemaal verveeld, lui, ongeinteresseerd, lui, apatisch voor zich uit te kijken. Nu kan ik het forum mededelen dat wij (ik was met een vriend gegaan) redelijk aanwezig zijn. We kuiten altijd wat. Het moet tenslotte een feestje worden.
            Inmiddels met een aantal wat oogcontact gehad, maar enig initiatief van de dames is niet te verwachten. Nu weet ik dat het de dames verboden is om te annimeren, maar een gesprek met iemand beginnen is toch iets anders als annimeren, toch??

Uiteindelijk aan de praat geraakt met een tweetal dames en daar uiteindelijk ook mee op een bed belandt. Het was niet plichtmatig, maar de energie sprong er niet vanaf. Wel netjes en vriendelijk behandeld door de dames, maar weinig initiatief en geld, geld, geld. Terwijl je de kleine man in het poesje wil steken met een geile stem in je oor horen dat "arschficken euro 50,- extra kostet" vind ik een afknapper. Maar tsja dat nemen we voor lief.

concluderend vinden wij dat het een nette saunaclub is. Dat het aanbod van dames werkelijk goed te noemen is. Veel jonge meisje, veelal blond, grote borsten, mooi. De funfactor bedroevend laag, weinig interactie tussen mannen en vrouwen (kan er aan liggen dat het verboden is te annimeren). De kamers zijn weinig fantasievol ingericht, maar voldoen aan de minimale eisen. Het eten en drinken is meer dan goed te noemen.
            We zullen niet snel terug gaan naar deze club. We vinden het bij Living Room of GT gewoon beter. Maar aan de andere kant zou je ergens een paar keer geweest moeten zijn om het echt goed te kunnen beoordelen. We twijfelen dus nog. We wachten totdat er andere forum-ijsberen geweest zijn en dan maken we opnieuw de afweging.

gegroet een allen.

kaalfan

Commentaar

Samya, nou ik heb de berichten gelezen en dacht daar moet ik toch eens gaan kijken..

Was er rond een uur of vijf en was even wat minder op mijn gemak daar de omkleedruimte niet heel ruim van opzet was en er al snel een man of 5-6 zich aan het uit- en aankleden was. Nou ja, boven is de bar/relax ruimte en ziet er aardig uit met zo'n 10 meiden op de banken en aan de bar, geen enkele keer opdringerig, gewoon vriendelijk afwachtend tot jij je move maakt.

Na een drankje een leuk typje uitgenodigd op de bank, Josie, kleine Duitse dame met mooie stevige borstjes en goed postuur. http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=406 , over smaak valt niet te twisten maar deze ging er bij mij goed in, top meid, heerlijke Girl Friend ervaring, eerst fijne pijpbeurt en diverse standjes tot explosie... rustig even nagekletst bij het buffet. Goed begin!

Even tot rust gekomen zag ik Bella zitten http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=563 , heel ander type, komt uit Letland en was een stuk langer maar heel prettig gezicht en heerlijke borsten om mee te spelen (haha). Ben er een half uurtje erg aangenaam mee in de weer geweest (nee, niet alleen de borstjes hoor.. ;-) . Wat ook erg prettig was dat zij een diploma heeft als masseur, ik heb wat problemen met mijn schouder spieren (teveel computer op kantoor en sjouwen met laptops enzo) heeft ze even heel fijn losgemaakt, kijk service op alle fronten! en het is al eerder verteld, voor 50 euro entree met gratis eten en drinken en sauna en dan als "toegift" voor nog eens 50 met een leuke dame rollebollen, toppertje qua prijs/prestatie, gewoon allemaal eens doen wandelaars!

Tegen half 11 aan de bar nog even nageklets met een dame die ik de hele avond al had zien rondhangen in de bar maar blijkbaar gaan aandacht kreeg van mijn mede broeders... ze was toch wel erg aardig en alhoewel ik behoorlijk leeg was toch overgehaald om (alle goede dingen komen in drieen)
              nee ook weer geen spijt gehad, Paloma http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=317 beetje hang borsten maar ja, ze maakte het meeeer dan goed door zeer relaxte pijp beurt en massage, zowaar nog een paar druppels uitgewrongen... tussendoor overigens nog een poosje haar spleetje een beurt gegeven wat niet onwelkom was gezien haar respons...

Aan alle goede dingen komt een einde want ik moest wel de tram/metro halen om terug in Keulen te komen. Helaas net 10 seconden te laat.. nou ja gelukkig nog een verdwaalde taxi gevonden, dat kon er dan ook nog wel vanaf.

Voor mij een prima avond, zou zo maar kunnen dat ik er weer naar toe ga..

groet, Chair

Commentaar

Schijnbaar is er onlangs een verbouwing/uitbreiding bij Samya uitgevoerd. De bovenste verdieping ook als 'ontmoetingsplek'.
                Heeft er al iemand Samya bezocht na de vebouwing? Ik heb deze club regelmatig bezocht, maar de laatste keer is toch al weer een aantal maandjes geleden. Altijd zeer tevreden geweest. Zeer relaxte sfeer. Meiden zijn misschien een beetje afstandelijk, maar dat komt een beetje door het systeem->gast moet en initiatief nemen.
                Bijna alle meiden lopen oben ohne, en zelfs een kwart helemaal naakt.
                Nu ik dit schrijf denk ik toch maar eens Samya op mijn to do list te zetten.
                Hoewel de reis ernaartoe dan ook weer moeilijk wordt, afslag Elsdorf->Babylon ligt ook op de route.... Dan maar op zondag, dan is Babylon gesloten.
                Cheers, Pollito

Commentaar

ja inderdaad er is een heel goede ingreep gedaan met het interieur, was er vorige maand en in vergelijk met een jaar terug een hele verbetering.

boven is inderdaad een ontmoetingsplek, alleen de meiden daar zaten alleen en in tegenstelling tot beneden keken ze mij min of meer de deur uit en ik had het idee dat ze deze verdieping als prive ontspanningsruimte gebruikten, maar ja ik kan dat als momentopname natuurlijk mis hebben.

enfin, beneden was het gezellig druk met een prima aanbod en zoals bekend niet opdringerig, je moet zelf kiezen en het contact leggen, bevalt mij goed.

Muziek is relaxed en niet te hard, behalve op momenten dat er even een beetje geshowed wordt door een of andere dame op of rond de bar.

het hangt wel af van wat er zoal in Keulen te doen is (heel veel beurzen) of het erg druk is of gewoon druk, anyhow, ben een keertje of 4 geweest en altijd voldoende en goed gebouwde dames aanwezig.

deze club mag blijven

Commentaar

Wat weinig mensen schrijven maar een recensie hier. Ik geloof niet dat er echt zo weinig NL-ers in Samya komen want ik zag bij mijn 2 bezoeken laatste week toch telkens een andere auto uit NL staan.

Op de heenreis richting Z-Duitsland (twee weken geleden) eerst op maandagochtend tegen lunchtijd voor het eerst bij Samya langsgeweest. Ik was gewaarschuwd dat het rustig zou kunnen zijn. De (zeer lekker uitziende) receptiedame was helaas niet te boeken maar ze vertelde mij dat er 17 meisjes aanwezig waren. Niet te geloven want na het douchen een kwartier later zag ik er nog geeneen. Ik besloot maar wat te gaan eten en drinken en op een bank te wachten op de (lekkere) dingen die komen gingen...

De eerste meisjes druppelden pas tegen 12:30 de bar/zitruimte binnen, anderhalf uur na de officiele openingstijd(!). Gelukkig bleek snel dat een van hen (hoewel nog in handdoek en onopgemaakt) op mijn verlanglijstje stond: de Roemeense Aisa. Dankzij haar vrolijke karakter, haar perfecte tongzoenen, haar perfecte pijptechniek (met trillende tong) en haar prachtige poesje dat tijdens het beffen steeds natter en geuriger werd werd het toch nog een prettig bezoek. Ik ben heerlijk in standje 69 door haar klaargezogen. Ook tijdens de naschokken bleef zij zachtjes zuigen en daarna hebben we nog een paar minuten lekker aan AST gedaan. Een echte GFE dus!

Helaas had ik door de lange wachttijd geen tijd voor de tweede ronde dus ik douchte en verliet de club. Bij de buitendeur werd ik onderschept door de manager die mij een 'Gutschein' in de hand drukte. Dat was dan toch weer een opsteker: zonder dat ik mij beklaagd had voelde hij zich toch verplicht dus... Nu moest ik op de terugweg natuurlijk weer langs Samya al was het alleen maar dat ik niet wil dat die 'Samya credit card' per ongeluk door iemand in mijn portemonnee wordt aangetroffen...
                    Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Gistermiddag vond ik een beetje aandacht voor mezelf hard nodig. Getwijfeld om of naar een bekende club (YY, PHG, GT, VV) te gaan of eens geheel iets nieuws uit te proberen.
                      Dankzij een niet vergeten tip vorig jaar van een collega wandelaar werd het Samya (met op een lijstje Babylon te Elsdorf en Heaven7 te Willich genoteerd als alternatief indien het zou tegenvallen. Na ruim 1,5 uur stampen op de Autobahn met hulp van TT netjes bij de voordeur gearriveerd. Op een Industrieterrein gelegen hoog (4 etages) pand.
                      Ziet er goed uit (alleen de lockers zijn van inferieure kwaliteit). Maar belangrijker, de stemming en de dames zijn van goede kwaliteit. Ondanks dat er een animeerverbod is, flirt je wat aan de bar, stapt op iemand af, en het contact is er. De etages zijn niet super groot (eten aan de bar of in de koude overdekte buitenterras). De begane grond heeft een grote ovale bar, met achterin (lig)banken.
                      Bij binnenkomst waren er zo'n 15 tot 20 dames en dito beren, dit aantal liep rond 18.00uur op tot wel zo'n 40 dames en iets minder beren.
                      Tegen 20.00uur werd er door enkele dames gedanst op en achter de bar.
                      Een club die de moeite (van de reis) waard is.
                      Schijnt dat de 3 Turkse eigenaars / broers ook een andere club in Köln bezitten.

Tip; ik zou voor de nu verschillend genoteerde plaatsnamen Keulen (Industriegebiet Rodenkirchen) en Köln kiezen voor de Duitse versie (Köln).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Heerink Bekijk bericht
                        Een club die de moeite (van de reis) waard is.
                        Schijnt dat de 3 Turkse eigenaars / broers ook een andere club in Köln bezitten.
                        Klopt, dat is Club Mondial aan de Hugo-Junkers-Straße 10 , 50739 Köln .

Overwegend turks publiek en veelal Roemeense meisjes.
                        Het turkse publiek valt op breedheupige volle meisjes, maar de laatste tijd zijn er slanke meisjes bijgekomen. Het bargedeelte is kleiner dan in Samya. De meisjes zijn niet zo prachtig als in Samya.

Entree 30,- EUR
                        Kamer 30 EUR per 20 minuten.
                        http://club-mondial.de/girls.html

P.

Commentaar

Re: Köln, Kirschbaumweg 26a, Samya

Samya 10/02-Perfekte match tussen Ambi & Lounge.

Gisteren richting Keulen vertrokken om mijn vrijkaartje te verzilveren.
                          Hierbij een impressie.

*Lokatie : Samya is erg goed gelegen in een industriegebied vlakbij de afrit van de autostrade.

*Club : het gebouw bestaat uit 4 etages ;
                          -Kelder : hier bevinden zich de omkleedruimtes,douches en welnessgedeelte.Het welnessgedeelte bevat een lekkere hete Finse sauna,biosauna,stoombad,zonnebank en een aangenaam relax-gedeelte met erg goede ligzetels. –Gelijkvloers : Bij aankomst wordt je hier zeer vriendelijk ontvangen door de Thekefrau en door de glazen deur betreedt je het bargedeelte.Aan de bar serveren ze enkel warme dranken.Alle andere dranken haal jezelf uit de diverse koelkasten.Pittig detail;de bar is voorzien van verschillende palen voor paaldance-acts
                          –Eerste etage : This is where it happens.Mooie verzorge kamers met spiegels.
                          –Tweede etage : Hier bevind zich de Lounge ruimte waar je in alle rust in de comfortabele zetels wat kan bekomen.Tevens hangen er verschillende Flatscreens waar je met een lekker pilsje naar wat sport kan kijken.

*Line-up : Een dertigtal dames overwegend zwartharigen,weinig blondines.Zeer jonge Deernes tussen 18 en max. 30 jaar met mooie body’s.Geen MILFjes gespot

*Sfeer : Aan het begin van de avond was het er erg tam.
                          Dit komt ook omdat de dames helemaal niet,nada,niente animeren.
                          Je moet echt naar de dame toestappen en hier helpen PUA basics.Later op de avond werd de sfeer mega-geil.
                          Diverse dames dansten op de bar en aan de opgestelde palen.Op een bepaald moment sprong één van de bardames op de toog en gaf een profi-show weg aan de paal.Iedereen werd gek.
                          Toen ik helemaal op het einde van de avond nog een pilsje aan het drinken was gaven 2 dames een paaldans-act tentoon waarbij ze mekaar overgoten met champagne en zich met slagroom bespoten.Eén van de dames kwam over mij hangen en ik moest al de slagroom van haar heerlijke tietjes likken.
                          Maar ik moest het natuurlijk zoals gewoonlijk ontgelden want de andere dame smeerde mijn kale knikker en gezicht in met haar slagroom.Daar stond ik weeral mooi voor aap.

*Sessies : Eerste sessie met de Litouwse Inga,beetje tegenvallend.Een tweede zeer goede sessie met de zeer sympathieke Bulgaars-Turkse Stella en een derde buiten categorie porno sessie met de Roemeense Sahara

*Eten : Hier toch een min-puntje;het eten was wel lekker echter ze serveren het in bakken die ook in de rokerige bar staan.Dus er is geen apart restaurant.Ook staat er maar 1 tafeltje voor 2 personen…dus je moet wat elleboogwerk verichten om een plekje te veroveren aan de bar om daar je bord leeg te eten.

Conclusie : Zeer mooie club met mooie dames,zowel voor bezoekers die van een disco-sfeer houden als bezoekers die het liever wat rustiger aan doen.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Re: Köln - Samya, Kirschbaumweg 26a

Samya is al enkele jaren één van m'n favoriete clubs, en pas nu merk ik op dat ze een topic hier hebben, dus een bijdrage lijkt me op z'n plaats. Gunstig gelegen, 2 minuutjes van de autostrade verwijderd, midden in een klein industriegebied te Rodenkirchen... parking is voorzien mits kleine inrit naast de club, indien volzet is de straat een optie, enkel opletten dat je geen brandwagen-exit blokkeert. De entree bedraagt 50E, ze hebben een actie waar als je je aanmeldt voor de 6+1 actie, je bij je zevende bezoek gratis entree krijgt, is handig voor frequente bezoekers. Voorts hebben ze een maandelijkse Newsletterday die doorgaans eind vd maand op donderdag plaatsvind, tussen 17 en 18 uur arriveren betekent dat je een gratis entreekaartje krijgt voor een volgend bezoek (onbeperkt in de tijd), als je het juiste tijdstip wil kennen van die NLD moet je je aanmelden op hun site, dan krijg je een mailtje de dag ervoren. Lastig, maar al een enkele keer paste dit perfect in m'n planning, leuk, eigenlijk maar 25E entree dan als je 't objectief bekijkt. Opvallend veel stammgasten maken maandelijks van deze NLD-actie gebruik, begrijpelijk. Prima klantenbinding en de dames die quasi voltallig aanwezig tekenen draaien een goed omzet, enkel winnaars dus...

Zoals collega Dolfie beschreef is de kelderverdieping het wellness-gedeelte, sauna's zijn prima, liggelegenheden in prima ligstoelen zat, schat een vijftiental stretchers, prima. Tevens zonnebank, voldoende douches (5) en verzorgd sanitairgedeelte, alles goed verzorgd. Bovenste verdieping is de lounge-verdieping alwaar het meestal zeer rustig is, ideaal om wat te bekomen van kameren, of een rustplaats als je last hebt van de normaliter luide muziek in het bargedeelte op het gelijkvloers. Tijdens verjaardagsfeestjes die vaak worden georganiseerd in Samya doet de lounge-verdieping dienst als "feestzaal" alwaar de birthdayboy en z'n gasten afgezonderd kunnen genieten van drank&spijzen, steeds zeer goed georganiseerd, naar m'n aanvoelen de beste club om je verjaardag te vieren. Voorts hangen er een vijftal faltscreens die muziekzender of sportzender getint zijn, geen porno of kino in Samya.

Eerste verdieping is voorzien van een 10-tal kamers, 2e verdieping een 3-tal en sinds een jaartje hebben ze 3 tuinhuisjes buiten geposteerd, dus 16 kamers, regelmatig wat wachttijden in de week-ends (na 19u meestal), maar zelden buitensporig lang wachten op een sleutel... Een tuin is er niet in Samya, wel een overdekt terras wat leuk ingericht is met relaxzetels en tafels, klein plonsbad en een zonneterrasje dat klein maar gezellig kan zijn. s'zomers wordt er vaak gebarbecued buiten, ijsjes zijn er verkrijgbaar en is vaak zeer relaxed en gezellig. Qua drank is het handig dat er een viertal frigo's zijn alwaar uiteenlopende softdrinks, fruitsappen, waters en bieren door jezelf kunnen worden genomen, erg handig en prima van temperatuur, schat een 10-tal bieren, dus prima aanbod. Cocktails en wijnen zijn aan de bar te verkrijgen tegen schappelijke prijzen, net als sekt/prosecco desgewenst...

Qua eten is het in Samya goed geregeld, s'middags broodjes met charcuterie, yoghurts, vers fruit, prima. Avondeten wordt vanaf 18 uur doorlopend tot middernacht geserveerd in de barruimte, wederom zelfbediening, meestal lekker tot zeer lekker, rijkelijk voorhanden en geen vervelende wachtrijen of tijdsbeperking zoals in clubs als GT/PHG of andere... s'zomers vaak barbecue, steeds een uitgebreid groentjespalet voorhanden tevens, eigenlijk weinig op aan te merken, al klopt het wel wat Dolfie vermeldde, lastig om een plekje te vinden om relaxed je eten te verorberen s'winters, in lente/zomer is terras uitermate geschikt, ikzelf ga in de winter altijd relaxed op loungeverdiep eten, rustig en drankjes in frigo's wederom binnen handbereik...

Qua dames is het in Samya niet verschillend van de meeste clubs, relatief groot aandeel Oosteuropese dames, schat 50% Roemeens, een aantal Poolse dames, enkele donkere dames, uitzonderlijk 1 of 2 Oosterse meisjes. Meestal ook enkele Turkse meisjes aanwezig, een 5 à tiental Duitse dames, het meerendeel tussen 18 en 24, een 10-tal tss 25 en 30 jaar, voornamelijk jong en slank, een uitzondering niet tena gesproken. Heb tijdens m'n bezoekjes af en toe een mindere sessie, maar procentueel gezien eigenlijk meestal goede tot zeer goede sessies... Handig is dat je op de site van Samya kan "volgen" welke dames aanwezig of "gepland" zijn, als je de namen niet kent natuurlijk niet zo nuttig, maar na enkele bezoekjes wel handig en interessant...Lijst van dames wordt doorheen de dag geupdate als de dames arriveren; mijn aanvoelen is dat doordeweeks een 25-30 tal dames aanwezig zijn, in week-end meestal 35-40 waaronder een aantal jonge studentes die enkel vrijdag/zaterdag werken...

Dames die van prima niveau zijn:

Mira/Zina/Cornelia/TropicalCat/Senta/Meltem/Juliet/Dilan/Yois...

middelmatig tot goed niveau:

Relys/Zoey/Netti/Livia/Yma...

slecht tot matig niveau:

Kia/Hara 2 dames met zwaar flopgevaar...

Commentaar

Gisteren was ik in Keulen en had even geen auto bij de hand, maar Samya is met OV goed te doen. Gewoon van het station lijn 16 richting Sürth, uitstappen bij halte Michaelshoven en 10 minuten lopen. Na een rondje door het huis bij de Grillmeister een bord vlees gehaald, smaakte prima. Goede vakman overigens, heel wat beter dan die worstenverbrander in LR.

Later in de bar kwam Corina bij me zitten, slanke Roemeense, jaar of dertig. Sprak netjes Engels, kussen was geen probleem, dus naar boven. Enorm grote kamer, bed schat ik al gauw 3 bij 4, hm we could raise a family here. Tongzoenen waren rijkelijk voorhanden, ze wist wat pijpen was, de ballen werden niet vergeten, prima. Bij het neuken in missie werd er weer lekker gezoend, maar omdat ze niet wil dat je haar stevig vastpakt, ontbrak toch de intimiteit om de klus op deze manier te klaren. Ze maakte het af met een nette pijpbeurt, waarbij ze zich op het laatste moment terugtrok en me in de lucht liet spuiten. Op een of andere manier is Corina bang dat ze geen lucht krijgt of dat de man haar platwalst, jammer, op zich best een aardige meid, maar dit maakt de sex toch wat incompleet. Ze had last van haar nek en vroeg me haar daar te masseren, waarna ze zich duidelijk beter voelde. Herhaling, denk het niet.

Saunaatje gedaan, wat buiten gezeten, de chef had nog wat kip en braadworst op de gril liggen. Toen ik later aan de bar zat te dubben welke dame me het meest interesseerde, kwam de oplossing vanzelf. Een adembenemende exotische schoonheid dook op. We kwamen in gesprek, deze vrouw straalde gewoon sex uit. Mooie grote natuurlijke borsten, prachtige ronde billen, de handen meer dan gevuld. En die mond, zo geil en uitnodigend. Ik had gedacht dat Iva Caribische roots had, maar ze kwam uit Nigeria. Vroeger bij de ramen vermeed ik Afrikaanse vrouwen altijd, vanwege slechte service en afzetterij en zo, maar wanneer een Afrikaanse zich in een saunaclub meldt, dan mag je er van uitgaan dat het dubbel en dwars goed zit. Ze liep voor me uit de trap op, met die wiegende billen vlak voor mijn ogen. De eerste tongzoenen kwamen al staande voor het bed. Ze ging nog snel even haar sanitair in orde maken, was met twee minuten terug, waarna een klein uur heftige sex volgde. Na een intense diepe zoenpartij werden de ballen eerst uitvoerig gelikt, met een lange brede tong, waarmee ze volgens mij met gemak alle ramen van de club zou kunnen zemen, waarna ze stevig begon te pijpen. Dit had om mij iets zachter gemogen, maar das ieders smaak. Toen ik eenmaal op haar lag te stoten, wilde ze graag in haar hals gelikt en gekust worden, haar erogene zone. Daarna van achteren, en doorgeduwd tot ze plat op de buik lag. Ze verbeet haar geilheid in het kussen. Heerlijk, een vrouw die zo intens van de sex geniet. Ik neukte mezelf in het zweet tot ik me naast haar neer liet vallen. Ze draaide zich om en liet zich graag likken, maar wilde niet klaarkomen, dit vanwege de te verwachten postorgastische overgevoeligheid, resp. tijdelijke arbeidsongeschiktheid van haar doos. In zo’n geval ben ik gemeen genoeg om het toch te proberen, net een recalcitrante puber. Dijen en liezen werden drijfnat gelikt, daarna bracht ik alle in de loop der jaren verzamelde clitoristrucs in praktijk. Toen ze me wegduwde en een hand voor haar poes hield, was het al bijna te laat, ze lag duidelijk op het randje. Meestal lukt het me dan nog wel om een laatste uithaal te geven, maar helaas hield ze de vingers gesloten. Snel likte ik nog een paar keer over de binnenkant van haar dijen, en deze keer met een heftig orgasme tot gevolg. Het was niet de bedoeling, maar het was gewoon te geil. Mijn eigen kansen om me in haar klaar te schieten waren door deze actie wel verkeken, deze doos was voorlopig niet toegankelijk. Toen ze wat bekomen was, kwam ze in mijn arm liggen en terwijl mijn rechterhand zich met de lekkerste billen van de club bezig hield, zogen onze monden zich weer op elkaar en trok ze er met het handje een lekker cumshot uit en zo kwam alles toch noch goed. Iva, herhalingskans 1000%.

Na deze wervelwind leek het me niet wijs om nog met een andere vrouw te gaan, beter zou het niet kunnen worden. Ik ontspande me nog even in de sauna, trok mijn kleren aan en liep langzaam en met Iva in mijn hoofd terug naar tramhalte Michaelshoven. En reken maar dat als ik weer eens in Keulen moet zijn, dat de aanwezigheidslijst van Samya grondig gecheckt wordt, want uitgewandeld ben ik bij deze dame noglangniet.
                              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

In vervoering: Samya in Keulen.

Een verkregen vrijkaartje voor Samya in Keulen. Zaterdag 9 juni (de dag van Denemarken versus Nederland) leek mij een uitstekende dag om daar eens te gaan kijken. Samya is trouwens Arabisch voor ‘opgetogen’ of ‘in vervoering’. Dat schept verwachtingen. Na een voorspoedige autorit arriveerde de Shymanmobiel om 11 uur op de netjes aangegeven parkeerplaats achter de club aan de Kirschbaumweg. Prettig zo’n eigen parkeerplaats met hoge hekken eromheen. Er kunnen zo’n 30 auto’s op schat ik. Mannen in bouwvakkerkleding liepen de toegangsdeur in en uit. Zij waren bezig om de toiletten op de begane grond te renoveren zo bleek later. Een heel leuk meisje (stom; naam niet gevraagd) in een T-shirt en strakke gebleekte jeans stond achter de theke. ‘Erste mal hier?’ En na mijn bevestiging kwam de uitleg over toegangsprijs (€ 50,=) waar de wellness faciliteiten zijn (in de kelder, daarover later meer), kleedruimten en douches (ook in de kelder) en nog veel meer zaken die een ‘erste mal hier’ nu eenmaal te horen krijgt. De overhandigde vrijkaart werd kort bekeken en met een vriendelijke glimlach kreeg De Shyman een handdoek en een badjas overhandigd. ‘Bis gleich’ werd mij nog gewenst.

De Club:
                                In de kelder waren twee ruimten met ‘lockers’ en aan het aantal daarvan moest men veel gasten kunnen herbergen. Het aantal douches viel een beetje tegen. Misschien heb ik er een aantal over het hoofd gezien maar de twee open douches in de wellness ruimte tel ik even niet mee omdat die volgens mij bij de sauna’s behoren. Na het sanitaire gedeelte en gehuld in de ijsberenpels de kelder geïnspecteerd. Naast de twee ‘locker’ruimten een grote toiletruimte en de douches bleken er twee(?) sauna’s met douches en een stoomcabine (voor 6 personen), een whirlpool, een solarium en plaats voor zo’n 15 lig/rustbedden te zijn. Heel netjes, schoon en best wel sfeerrijk.
                                Op de begane grond was naast de toiletten die verbouwd werden (en de theke) een kantoorruimte, een redelijk grote (niervormige) bar met ongeveer plaats voor 30 krukken en aan de wanden zit/ligbanken.
                                Achter de bar waren ook danspalen(!!). Achterin was een buffet voor ontbijt/lunch (netjes verzorgd) en de koffie is erg goed(!) Automatische schuifdeuren gaven toegang tot een overdekt terras van zo’n 450 vierkante meter met een groot Tv-scherm en lounge meubilair. Er waren ook loveseats en gewone eettafels en stoelen. Ook een grote grill en barbecue bar aangetroffen.
                                De eerste verdieping: voor wat ik er van gezien heb. ‘’Werkkamers’ voor de dames en ook een loungeruimte met grootbeeldscherm (geen porno). Vanaf de tweede verdieping (die ik niet heb bezocht) kwamen dames naar beneden lopen. Ik ga er vanuit dat daar de kleedruimten voor de dames zouden zijn.
                                Het eten (en drinken): (voor H7 bezoekers heel belangrijk)
                                Ontbijt en lunchbuffet met verse broodjes maar ook ‘gewoon’ schwartzbrot en witbrood is aanwezig. Je kan scrambled of spiegeleieren bestellen en ook soep was mogelijk.
                                Het eten zag er netjes en verzorgd uit en ik heb sommige dames (waar ik het later over zal hebben nog even geduld) liepen met een bordje roerei en dat rook goed.
                                Aan de bar kun je koffie en thee vragen (de koffie is erg goed of val ik nu in herhaling?) en aan de wand zijn grote koelkasten met glazen deuren waaruit je zelf frisdranken en bier kunt halen. De flessenopener hangt aan de deur. Glaswerk en rietjes kun je aan de bar vragen.

Het personeel:
                                De theke dame eerder genoemd. Een heel leuke dame die ik ook voor de bar bij mij zou scoren. Ook heb ik nog twee andere medewerkers en twee mannen die kennelijk het management deden van de club. Deze heren liepen heen en weer tussen de barruimte en het kantoor. De thekedame en de twee andere medewerkers achter de bar gezien maar ook bij de lockers.
                                De dames (eindelijk de aandacht van de medeberen!!):
                                Ik heb er werkelijk niet één gezien die niet boven de 8 zou scoren. Bij mijn intrede zaten en hingen er al zo’n 9 dames op de banken waarvan De Shyman bij allemaal al dacht dat de dag wel goed zou worden. En dat werd alleen nog maar beter. Elke keer als er weer een nieuw (groepje) dame(s) binnenkwam… Stuk voor stuk mooi tot prachtig. Roemeens en Hongaars heb ik gehoord. Later hoorde ik van een Russische (Elly) dat er ook Italiaanse dames, Griekse en Oekraïense dames aanwezig waren. Zelf nog een Ghanese (Pamela) ‘gespot’. Maar echt een goed gevulde snoepkast.
                                Bij het nuttigen van een broodje kwam de Ghanese dame langslopen. Oogverblindend. Melkchocolade in roze feestverpakking. In het Engels sprak ze mij aan. Kleine Shyman reageerde. De kamer vraag kwam iets te snel maar De Shyman was verkocht.

Pamela, Ghanese ongeveer 1,70, 55 kilo, zeer slank goede stevige b-cup melkchocolade verpakking op lange mooie benen.
                                Op de kamer kreeg ik een na het openen van de roze verpakking een paar heerlijke tongzoenen. Helaas verpeste ze het meteen daarna door meteen om een uur en meer geld te vragen (100 euro voor een uur terwijl het tweede half uur 25 euro zou zijn)
                                Ik gaf aan dat we wel zouden zien. In hoog tempo haar even gebeft. Dat vond ze wel lekker maar ze liet zich niet gaan. Het pijpen was gewoon wel goed maar niet uitzonderlijk. Drie standjes (cowgirl, doggy en missio) gedaan en na 25 minuten het rubbertje gevuld en aangeven dat er gedoucht kon worden. De teleurstelling was aanwezig. Toch kreeg ik nog een tongzoen bij het afrekenen en afscheid.
                                Uiterlijk een 9-, uitstraling bij aanvang een 9 zakte af naar 6.

Na de financiële afhandeling en navolgende sanitaire verzorging een water gepakt en aan de bar plaatsgenomen. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Minimaal 30 mooie tot zeer mooie dames waren daar inmiddels verzameld en er liepen inmiddels zo’n 15 tot 20 ijsberen rond. Ook hier wordt kennelijk niet actief geanimeerd. Toch komen dames regelmatig langsparaderen om belangstelling te toetsen. Zo’n ‘vlootschouw’ wil ik wel ieder dag! Toch viel er één bij De Shyman in het oog. Een dame klein en compact. Een bovengemiddelde uitstraling!

De Shyman is even een half uurtje buiten op het terras gaan zitten ter afkoeling. Weer binnen aan de bar aangeland ging de ‘vlootschouw’ gewoon door. De eerdergenoemde dame kwam langs, keek me aan, stopte en lachte en ging tegen De Shyman aanstaan. Ze stelde zich voor als Elly, Russisch. Al zes jaar woonachtig in Duitsland. Spreekt Duits, Engels, Russisch en ook Frans (met vette knipoog) zat in haar pakket. Later bleek ook Grieks (en dan niet de taal) tot de ‘kennis’ te behoren. Na een kwartiertje wist De Shyman het zeker. Dit was een (sex)bommetje. En ditmaal was het De Shyman die de kamervraag stelde.

Elly, Russisch ongeveer 1.60 en 60 kilo, iets voller dan slank mooie b-cup donker haar, heel blanke huid en vuurspuwende prachtige ogen. Over uiterlijk en uitstraling zijn heel veel verschillende meningen. De Shyman geeft uiterlijk een 7,8 en uitstraling een 9,9 (omdat het altijd beter kan maar niet veel)
                                Ze zij dat ze dominante neigingen had. Toen ik zei dat we dan in de problemen zouden komen glommen haar ogen. Bij het uitpellen van haar setje waren we al aan het tongzoenen. Op een enorm bed met spiegels erboven gingen we spelen. De korte versie is: Het bed was te klein, de kamer ook. De lange versie zal drie pagina A4 worden op z’n minst. Het enige dat tekort schoot was de conditie van De Shyman.
                                Deze dame schiet met stip de top 3 binnen van BESTE SESSIE EVER. Of ze heeft een zevend zintuig en kan gedachten lezen ofwel het was aanvoelen zonder woorden. Het uur (en volgens mij meer maar Elly vond het een uurtje (jawel uurTJE). vloog voorbij en ons gemengde zweet zal het matras van deze kamer nog geruime tijd vochtig houden.

Na dit feestje (zeg maar feest!!) nog een bakje koffie met Elly gedronken en gezegd dat ik voor haar alleen al weer terug zou komen naar Keulen.
                                Tja eigenlijk wilde ik nog niet weg maar er stond nog een afspraak met Chucky99. Die was (ook met de goede gave van een vrijkaart) Amnesia in Castrop-Rauxel aan het inspecteren. Maar voetbal zouden we gaan kijken in Willich, Heaven 7.

Om vier uur afscheid van Elly genomen met de verzekering dat ik terug zou komen!
                                Een geslaagde middag:

De samenvatting voor de kortlezers onder ons:
                                De theke: Weer zo’n dame die ik graag voor de bar zou willen zien! Vriendelijk en mooi!
                                De club: heel mooi. Alles ziet er goed en verzorgd en doordacht uit. Met een capaciteit om zeker 100 ijsberen te bevolken.
                                De kamers: Netjes maar helaas weer dat handdoekenwerk op de bedden. Wel leuk dat er spiegels hangen (wand/plafond). Matrassen waren in orde.
                                De Wellness: Sauna(s) op temperatuur. Turks Stoombad: heet en mistig. Whirlpool niet in geweest. Solarium was bezet. Relax/ligstoelen prima!
                                Het eten: Ik heb alleen het ontbijt/lunch buffet gezien. Ik denk dat het te klein is maar het zag er goed uit en het smaakte prima. (had ik al iets over de uitstekende koffie gezegd?)
                                De IJsberen: Toen ik om vier uur wegging waren er een stuk of 30 )en het damesaantal zou tegen de 50 gaan lopen).
                                De dames!!: Zoals eerder gezegd vanaf cijfer 8- naar boven. Van leuk/mooi naar prachtig. (ge)Blond(eerd), rood, donker wat haarkleur betreft. Wat huidskleur betreft van roomblank via lichtgebruind tot chocolade (negroide).

Herhaalkans: JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!

Groet en Respect!

De Shyman
                                Als je meer geeft......... dan krijg je vaak ook meer terug!!

Commentaar

Op een zondag.

Ik was nog maar amper binnen of ik werd al aangevallen door enkele dames. Was me dat een heel ander welkom dan de laatste keer op een vrijdag. Toen kon er geen "dag" af, van bijna geen enkele dame. Ze hebben nu allicht begrepen dat dit een miljonairbeer is (of tenminste, misschien denken sommige dat). Een andere verklaring zou gewoon kunnen zijn dat het op zondag een pak rustiger is dan op een vrijdag.
                                  Ik werd dus uitgenodigd om iets te gaan drinken, wat te gaan zitten, beetje babbelen.... Helaas voor de dames, ik bedankte hen vriendelijk voor hun charmant aanbod. Ik had honger en wou deze keer de dames niet op hun honger laten zitten.

Oei, het eten viel een beetje tegen op zondag (of toch op die bewuste zondag). Normaal gezien staat er een vrij uitgebreid ontbijt klaar. Op zondag zou je kunnen verwachten dat er een extraatje zou gereed staan. Thuis is dat toch zo. Op zondag een koffiekoek, een taartje.... In Samya doet men precies nog gewoon als vroeger. In gedachten zijn ze nog steeds pas open om 15:00 op zondag. Eten is dan natuurlijk niet meer nodig. Of... macht der gewoonte? Geen extra's dus. Enkel een sneetje gewoon brood met wat zoetigheden, een schel kaas en wat verlepte sla (van de dag ervoor, zo leek het wel). Dat bleef dan ook staan.

Georgie probeerde vandaag ook nog eens een drietal keertjes of er bij mij dan toch niet nog wat te rapen viel. Twee keer wat vriendelijke woordjes, derde keer even over mijn blote rug krabben met haar nagels.
                                  Als ze mij al kan overtuigen om haar (min of meer) bedrog van de eerste keer te vergeten (lees: vergeven), zal ze toch héél anders uit de hoek moeten komen.

Ineens zag ik een andere dame, helemaal type Georgie. Ik had haar graag voor de neus van Georgie gekaapt maar zoveel gelukkig toeval mocht niet zijn. Georgie was niet te bespeuren en die knappe dame was erg druk in de weer met het versnijden van bestelde pizza (die alvast heel wat smakelijker leek dan het mini-ontbijt).
                                  Later zouden we nog bijna tegen mekaar botsen in de trappengang van Samya. Als ze buiten dat ze erg lief lachte en erg vriendelijk was ook nog ondeugend zou gedaan hebben, had ik mijn saunabeurt allicht wel even uitgesteld voor haar.

Ook de sauna stond op zijn 's zondags. Amper 80°C. Allé vooruit.

Ondertussen was de namiddag al een stuk gepasseerd en het was nog enorm rustig in Samya. Een beetje als in de week tussen 11:00 en 15:00. Weinig dames en weinig beren. Helaas waren er op dit moment enorm veel (ongeveer 80 %) Turkse beren aanwezig die luidruchtig waren en opvallend maar storend gedrag vertoonden. Heeft natuurlijk niets met het feit te maken dat het Turken waren, ik ken ook Nederlandse groepen heren die zichzelf de beste wanen en graag veel indruk willen maken (met veel geroep bijvoorbeeld). Belgen... nee, die doen dat niet, die zijn bescheiden (of hoe zong Raymond het weeral).

Het was vandaag een van de weinige zonnige dagen deze zomer. De tuin bleek al gauw veel te klein. De twee of drie ligzetels die ze hebben, daar was er dan ook nog eens eentje van kapot. Spijtig genoeg werkt de buitendouche (warm/koud) niet meer. Of dit toeval is weet ik niet. Alleszins hebben ze meer eettafels op het buitenterras gezet. Ik vermoed dus dat "eters" (de dames weeral zeker?) veelvuldig gereklameerd zullen hebben dat ze op opgewenste momenten nat gespet werden. Als je nu in het zonnetje zit en je begint te zweten... stinken of helemaal naar binnen en naar de benedenverdieping. Voor zonnegenieters in een normale zomer niet echt aan te raden, Samya.

Vandaag toch weeral wat bekende beren tegengekomen en de nodige tijd genomen om wat te ouwe****en.

Toch nog even vermelden dat terwijl ik na mijn saunabeurt even aan het rusten was in de wellnessruimte ik een pijpbeurt in de heetste sauna kon aanschouwen. Het echte werk werd verdergezet op een kamer.

Tussendoor wat over de dames. Ook hen geef ik natuurlijk altijd ruime aandacht. Zo had ik grappige conversaties met Pamela, Mimi, Rakel (Rachel) en een blonde dame met veel kroeshaar.

Met Pamela een beetje gebankhangd.

Met Mimi samen de gek uitgehangen.

Met Rakel klikte het meteen super en belandde ik ook langdurig op kamer.

Die blonde met veel krulhaar, daar ben ik jammer genoeg niet meer mee op kamer geraakt. Ze was SUPER. In alle opzichten. Zichzelf, spontaan, altijd lachen en joken. Ik stootte bijvoorbeeld tegen haar, verontschuldigde mij (ze was aan het eten) maar ze vond het niet erg. Ik verdenk haar er eigenlijk eerlijk gezegd van de ze met opzet was gaan zitten waar ze zat. Ze zat namelijk als derde vrouw aan dat kleine eettafeltje in de bar, daar waar het eten uitgestald staat, midden in de doorgang (of toch bijna midden de doorgang).
                                  Kort daarna stootte ze (weer met opzet natuurlijk) tegen mij aan toen ik aan het eten was, ze grapte wat en kwam zeer close tegen me aan hangen. Zeer sympathieke toffe dame.

Het ontbijt vanmorgen was dus erg mager, het avondeten mocht er meer dan zijn. BBQ + warme groenten en koude schotels, spaghetti en frieten en het was ook wafelenbak. Ik had dat al een tijdje in de gaten maar wou een wafel natuurlijk na mijn eten als dessert en niet tussen de BBQ-worst door. Ineens zag ik dat de wafelbakker zijn kom helemaal onderstenboven hield. Ik was mijn laatste hapjes nog naar binnen aan het werken. Gelukkig kon ik rekenen op de hulp van een medebeer die voor mij de wafel met ijs en slagroom ging halen. Zeer lekker dessert. Goed idee Samya. Mag je meer doen.

Het voordeel op een zondag is dat de muziek de gehele dag op achtergrondniveau staat en niet op discotheekvolume.

Hoewel er minder dames dan normaal waren (ongeveer 40) zater er wel erg veel mooie dames tussen. Kan GT nog wat van leren. Van wel veel meer dingen trouwens. Samya kan je een beetje vergelijken met GT qua soort club. Enkel weten ze in Samya veel beter hoe de heren waar voor hun inkom te geven.

Op weg naar de tram kwam ik nog wat dames van de club tegen. Rakel met haar vriendin. Die was ze zeker gaan ophalen aan de tramhalte want die vriendin had ik niet gezien in de club. Rakel lachte met veel moeite even naar mij, haar vriendin zag met niet staan en keek een beetje vreemd naar Rakel. De uitleg zal nadien wel gevolgd hebben.
                                  Het kan natuurlijk ook anders. Die toffe blonde met haar weelderige krullenbol was een eindje van de club weg (in dezelfde straat nog) een sigaretje aan het roken. Ze was aan het wachten op een vriendin (ook al). Het kan kloppen want wat later reed een taxi met een mooie jonge vrouw mij voorbij. Met die knappe blonde had ik op straat nog een leuk gesprekje. Een heel gewoon gesprekje over andere dingen dan clubs en seks. Ook buiten de club dus een pareltje van een vrouw met een lief karakter.

Met tram 16 reed ik dan richting mijn hotel. Ook altijd leuk. In België rij je 's nachts helemaal alleen met de trams en bussen (als ze al rijden). In Duitsland lijkt het 's nachts wel spitsuur. De jeugd gaat daar met het openbaar vervoer uit in plaats van met de wagen. Dat is duidelijk. Telkens weer kijk ik uit naar de tram- bus- of treinrit. Je waant je telkens weer in de beste saunaclub. Zoveel mooie jonge grieten met zo weinig aan. Het blijft dan wel bij kijken.
                                  Vandaag was het trouwens een mooi beeld langs de Rijn. Ook weeral vele mooie vrouwen, een aangename zachte nacht, terrasjes vol, restaurantjes langs de dijk van de Rijn (waar de tram langsrijdt) allemaal volzet, balspelen in het laat, jongeren die mekaar staan te verleiden aan het water, de boten, een feestje, rolschaatsende jongeren.... Ieder zijn bezigheden. Profiteren van die ene (zeker?) echte zachte nacht die we dit jaar al hadden.

Om eens met een toeristische noot te eindigen na een weeral leuk dagje Samya .

Commentaar

Ik zou het geen detail durven noemen, toch moet ik eigenlijk mijn verhaal beginnen nog lang voor ik in de club aankwam.

Ik dacht het gevonden te hebben. Een overnachting geboekt aan € 25 per persoon per nacht per kamer zonder ontbijt. Dat is bijna gratis en de foto's toonden een onderkomen van perfecte kwaliteit.
                                    Toch zat er een addertje onder het gras. Kort voor mijn vorig verblijf, meldde de eigenaar dat hij mij op een ander adres zou laten overnachten omdat de personen die er al geboekt hadden, bijgeboekt hadden en trouwe klanten waren. Kan al eens gebeuren, begrijpelijk. Geen probleem.
                                    Echter laatste keer was het weer zo. Weer een ander adres om te overnachten, nog een ander adres dan het vorige andere adres. Ik dacht toen natuurlijk al dat dat de laatste keer zou zijn dat hij kort voor aankomst nog alles zou kunnen veranderen bij mij.
                                    Het blijft ook bij de laatste keer ondanks wat zich daar afspeelde.

Ik had van de eigenaar enkel nog maar de straatnaam gekregen, nog niet het nummer. Nog zoiets?? Google gaf aan dat het nummer 11 zou kunnen zijn. Toen ik bij nummer 11 stond en aanbelde, deed er niemand open. Ik belde de eigenaar en die wist me te zeggen dat ik in nummer 23 moest zijn. Het lijkt er op alsof deze man de halve stad bezit. Ik belde daar aan (verschillende bellen = zomaar op een bel duwen) en werd binnengelaten. Een buitenlandse dame deed open op de gang op het eerste en vroeg meteen of ik voor het logement kwam. De dame die daarvoor zorgt, was niet thuis, wist ze me te vertellen. Ze zei dat ik later eens moest terugkomen. Daar sta je dan. Zin om te gaan neuken en je staat daar min of meer vast. Net toen ik weer de eigenaar wou bellen, komt er een mooie Thaise dame aangelopen. Dat bleek de dame te zijn die ik moest hebben. Ja, ze was écht mooi.
                                    Ik liep met haar mee naar het tweede verdiep. Ze was erg vriendelijk en zeer gedienstig. Ze gaf me zelfs onmiddellijk een vervangrugzak omdat die van mij kapot was gegaan. Verder geraakte ik er maar moeilijk van af. Ze had van alles te vertellen. Ik maar kijken naar haar. Ze liet ook al vrij snel vallen dat ze alleen was, dat ze graag weer eens op bezoek naar haar familie in Thailand zou gaan, dat ze er geen geld voor had.... Ik dacht: "het is toch niet waar hè". Ik vond dat ze heel joviaal begon te doen. Ze titste eens op mijn poepje.
                                    Even speelde ik met de gedachten om seks uit te lokken. Ik deed het wijselijk niet. Een ander verhaal spookte weer als vers door mijn hoofd. Ik heb haar bedankt voor alle services en gezegd dat ik nu écht wel moest vertrekken. Geen avontuurtjes meer voor mij. Bovendien lag het er zo dik op dat ze een geldschieter zocht.

Moet ik geloven dat het toeval was. Toen ik in de vroege uurtjes weer aankwam om te gaan slapen en net de sleutel in het sleutelgat had gestoken, stond zij toevallig in de gang. Ik heb me van de straalbezopene gehouden om ongeveer zeker te zijn dat er geen gekke dingen zouden gebeuren. Seksnood had ik trouwens effe niet meer.

Tot hier.

De eerste eigenaardigheid speelde zich af op Strassenbahn 16. Een travestie op de tram. Mooie lange benen had ze wel.

Bij aankomst kreeg ik weer een vriendelijke ontvangst van de theke en van de meeste aanwezige vrouwen ook. Op dit moment (rond 11:15) waren er nog maar een tiental vrouwen aanwezig en geen mannen. De vrouwen aanwezig vanaf na 14:00 uur waren veel wispelturiger. Zoals in de meeste clubs kan je stellen dat de mooiste dames het minste moeite doen om je te zien staan. Zij zijn er van overtuigd dat jij hun wel ziet staan. Het zijn de uitzonderingen op de regel waar ik mij vooral mee bezig hou. Van 11:00 - 12:00 samen met 7 vrouwen gebrunched. Een tafeltje verderop (we zaten op het overdekte buitenterras) zaten twee Afrikaanse vrouwen. Eén daarvan herkende mij van vorige zaterdag in Sharks en wou weten wat ik nu hier kwam doen. Ik stelde haar gewoon dezelfde vraag. Ik had nog makkelijk kunnen antwoorden maar zij begon over wat anders. Veel gepraat wenste ik ook niet in gezelschap van 7 vrouwen om me heen. De andere wist nog te zeggen dat ze me nog kende van PHG. Ik haar niet meer maar dat begreep ze vermits ze dikker was geworden. Ze wist nog heel goed dat ik in PHG bijna altijd met die kleine Afrikaanse opdonder Selena op kamer ging. Toen moest ik ook weer even aan die tijd denken. Het was de tijd toen ik "gebroken" had met Brenda in PHG. Die kleine Selena toch... jong, jong... die squirte er nogal op los. 3 soms 4 keer na mekaar.

Het buitenterras is trouwens vernieuwd en mag er meer dan wezen. Overal staan zitzakken waar vroeger de sofa's stonden. Zitzakken voor één persoon. Ze ogen mooi, ze zitten comfortabel. Het is een mooie verbetering. Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden om in een seksclub eenpersoonszitplaatsen te verzinnen. Vroeger kon je languit met je vriendinnetje wat keuvelen en ondeugend doen voor je naar kamer ging. Nu gaat dat gelukkig ook nog. Je moet ze gewoon bij je op schoot trekken (laten ploffen). Dit moment is bijna altijd een fotomoment! Verder is het buitenterras (en de gehele club zo'n beetje) Oriëntaals ingericht (opgefleurd met Oriëntaalse toetsen).
                                    De sofa's in de bar zijn ook vernieuwd. Of toch minstens een nieuwe bekleding. Het wit is geweken voor groen-bruine velours. Je kan nu in de bar ook schalen vinden met zoute nootjes en chips en snoepgoed.
                                    Ook de wc-ruimtes zijn gerenoveerd. Mag gezien worden. Enkel een spiegel en haakjes om je badjas aan op te hangen in het geval je moet kakken, ontbraken nog bij mijn bezoek. Misschien is dat nu ook al in orde.

Het ontbijt was weeral erg lekker. Met een cappuccino of twee heb ik mijn eten dan wat laten zakken. Vanaf een uur of twee kwamen de vrouwen vlotjes binnen. Heel veel mooie vrouwen. Veel vrouwen van mijn type. Zo moet dat zijn.
                                    Op de drank moet je de eerste uren dat Samya open is soms wel eens wat langer wachten want dan moet de theke zowel de bar als de ontvangst helemaal alleen doen. Van tijd tot tijd vraagt een dame wel wat je wil drinken. Zo ook bij mij maar ik wou een cappuccino en dat kon ze niet maken. In Samya is dat ook een hele bewerking maar de cappuccino is nergens zo lekker als bij Samya (ook niet in PSR). De theke kwam kort daarna langs en vroeg of ik nog heel eventjes op mijn cappiccino kon wachten. Geen probleem. Ik heb tijd. Ondertussen komen twee dames voor hun een koffie halen en bedienen ze een andere beer van koffie. De theke komt weer aan en zag dat de twee dames voor zichzelf bezig waren. Ze vroeg hen waarom ik nog niet bediend werd. Ik zei de theke dat ze allicht geen cappuccino zullen kunnen maken en dat een cappuccino het best smaakt als de theke hem klaarmaakt. Die theke die vaak de eerste uurtjes na opening de dienst uitmaakt in Samya is pas echt een lieve zotte.

Ondertussen had ik mijn keuze voor mijn eerste date al gemaakt. Spijtig toeval was dat door het wachten op de cappuccino zij ondertussen met een andere man richting catacomben verdween. Geen probleem. Ik ging met mijn cappuccino wat in het zonnetje zitten. Op het overdekte binnenterras zat wel wat volk. In het zonnetje buiten slechts één dame die languit van de zon aan het genieten was. Veel plaats is er in Samya niet om te zonnen en de paar ligzetels die er zijn, daarvan is er nog een kapot ook. Ik ging op een stoel zitten aan een tafeltje. Niet veel later komt Georgie aangewandeld en komt flemen. Een paar lieve woordjes en kusje en Georgie ging weer weg. Ze wou eerst wat eten. Daarna zou ze gegarandeerd weer terug naar mij komen. Ze is blijkbaar ongeloofelijk aangetrokken tot "gene simpele kerel". Vanaf toen deed ik veel moeite om net niet meer te veel in haar weg te lopen. Ik wenste haar smakelijk eten toen ik met mijn lege tas cappuccino weer richting bar trok.

Net voor ik een eerste saunabeurt wou beginnen, bestelde ik nog een drankje. Georgie kwam ook net de bar binnen. Als ik niet meteen richting sauna was vertrokken, hadden we mekaar tegen het lijf gelopen. Ik stapte dus richting veilige oorden. Ik heb precies al gemerkt dat Georgie "trapafdaalangst" heeft. Ik zie ze nooit in het wellnessgedeelte. Nochtans als ze me niet begrijpt kan ze daar eens in alle rust mijn gebruiksaanwijzing doornemen.

Verdorie, da's waar ook. Je moet handdoeken vragen aan het onthaal aan de theke vooraleer je naar beneden naar de wellness gaat omdat er in het wellnessgedeelte geen handdoeken liggen in Samya. Beetje onpraktisch, zou kunnen verholpen worden. Wat dacht je? Op de trappen passeren Georgie en ik mekaar. Ze knijpt even in mijn kontje. Net zoals je iemand ook een kusje teruggeeft als je een kusje krijgt, knijpte ik ook eens terug in haar kontje.
                                    Op de handdoeken moet je soms tijdens de eerste openingsuren van Samya ook even wachten. Een mooie blonde dame vroeg aan mij waar ik stond op te wachten. Ze zei kort dat je dan op de bel mag duwen en ze belde voor me. Verder was er op de dame haar gezicht weinig symphatie af te lezen. Ze kwam dus niet op mijn to do-lijstje en al zeker niet toen ik zag dat ze met een berenkennis van mij naar kamer vertrok en met hem al na 15' terug was.

In het wellnessgedeelte zie je zelden vrouwen. Dat is wel jammer. Wat ik wel zag was dat er een beetje een rare kerel was. Hij was in de bio-sauna en speelde voor Jezus of zo. Hij hield zijn armen naar achter en klopte keihard met zijn knoken tegen de houten want van de sauna. Daarna zwaaide hij met zijn armen van onder naar boven en als zijn handen beneden waren kuste hij zijn voeten. Ik had niet beter verwacht maar hij verdween met mijn sletsen en met een andere man zijn badjas en handdoeken. Deze vreemde man met lang gekruld zwart haar heb ik na mijn saunabeurt niet meer gezien in Samya.

Ik maakte er een compleet wellnessgebeuren van. Finse sauna, bio-sauna en dampbad. Telkens met de nodige rust en koude douches. Daarna had ik een heerlijke BBQ zeker en vast verdiend, vond ik zelf.

Op het terras was Georgie weer. Zij daagt mij nog steeds uit, nu was het mijn beurt en ik streelde eens langs haar bilspleet heen. Ze liep gewoon door want ze had blijkbaar een afspraak met een beer.

De BBQ smaakte weer heerlijk. Tijdens het eten werd ik "lastig gevallen" door een paar knappe blonde dames. Wat is dat tegenwoordig toch met al dat blond? Twee van de drie konden het nog voor mekaar krijgen om mijn laatavonduren mooi op te vullen. Ze maakten er beide een waar bedfestijn van. Het waren twee vriendinnetjes die wat hadden afgesproken en dat tot waarheid wilden brengen. Hoewel ik dat maar na mijn twee spetterende sessies vernomen had, hebben ze het tot waarheid kunnen brengen, helemaal met mijn zege. Of ik wat over deze twee sessies kwijt wil, weet ik nog niet. Sommige dingen hou ook ik liever voor mezelf en aan hun twee. Velen zouden het trouwens maar gek vinden.

Op de parking kwam ik den baas nog even tegen. Hij vroeg of alles naar wens was verlopen. Het management van Samya houdt er een familialer karakter op na dan bijvoorbeeld de kleine club ROM waar het er allemaal heel formeel aan toe gaat.

Je zou Samya met wat goede wil kunnen vergelijken met GT. Toch voel ik me goed in Samya. Het is toch ook weer heel anders in Samya. De vrouwen zijn vriendelijker, de vrouwen zijn relaxter, de vrouwen zijn mooier, ze zijn even talrijk, het eten is veel lekkerder, de wellness is veel beter, je kan er ook tot rust komen, de wc's worden gerenoveerd als dat nodig is, je moet niet aanschuiven om wat food, je moet niet in de gietende regen eten en in de kou, de douches werken behoorlijk....

Vrouwenaantal in de avond en nacht op deze vrijdag: ongeveer 85.

Aanstaande zaterdag ben ik weer op de bruisende verjaardagsparty van den baas van Samya. Vorig jaar was dat een feest zoals ik er nog maar weinig heb meegemaakt. Ik twijfelde dus geen moment meer toen ik zijn verjaardagsuitnodiging in mijn mailbox ontving .

Commentaar

Hoe is de gezelligheid na de openingstijd? Ik lees berichten dat er wel vrouwen zijn, maar zo te lezen zijn die nog niet voornemens een en ander uit te spoken?

Ik heb binnenkort de kans eens langs te gaan bij Samya maar zou dan om een uur of 1500 toch weer de deur uit moeten... de vraag is of Samya tussen 11 en 15 de moeite van het bezoeken al waard is?

Commentaar

Als je het nog niet mocht weten. Je kan bij het binnenkomen in Samya vragen om geregistreerd te worden voor de kortingsformule. Je krijgt dan na een aantal bezoeken een vrijkaartje voor je volgende bezoek.
                                        Ze komen daar ook spontaan mee af maar dan pas wanneer je verschillende keren de club bezocht op kortere tijd. Zo wilde het toeval dat ik net achter de formule wou informeren en de theke inderdaad de fichebak al had geopend. Je geeft een zelf verzonnen code op en met die code moet je je dan steeds aanmelden bij elk bezoek, voor dat je betaalt!
                                        De korting geldt dus voor iedereen. Als je zelfs niets vraagt, komen ze er maar mee af als ze vermoeden dat je een trouwe klant gaat worden. Niet abnormaal overigens.

De thekefrau ontving me weeral uiterst sympathiek. Een toffe dame.

Na het omkleden werd ik aan de douche al direct herkent (dat gebeurt me de laatste tijd wel vaker) door Joy. Ze herkende me van Amnesia. Wat een geheugen hebben die dames toch. Ik herkende haar niet (al die Zuidafrikaanse dames lijken voor mij ook zo op mekaar) en zij herkent me dan uitgerekend van een club waar ik nog maar twee keer was. Joy was zichzelf aan het opmaken in het wellnessgedeelte beneden. Ondertussen speelde ze muziek van Ramstein. Toen ik vroeg of ze van hard rock houdt, kwam haar Duits chauvinisme (woont al 15 jaar in Duitsland) naar boven. Ze houdt niet van rock (hard rock) muziek maar wel van Ramstein.

Terwijl ik wat later even languit lag te rusten in een van de ligzetels in de wellnessruimte, kwamen twee vrouwen zich douchen. Ze waren voor de eerste keer in Samya en sprongen bijna een gat in de lucht van het verschieten toen ze merkten dat ze net de douche hadden genomen die enkel koud water geeft. Een man wees hen de normale douches en ging erg graag nog eens douchen met hen (hij had zich net gedoucht). Met hun drietjes vertrokken ze op kamer. Mooie start voor die dames in Samya.

Ik liep maar weer eens naar boven. De theke wou me al direct een cappuccino aanbieden.

Met de heerlijke drank (het kost wat werk hoe ze die daar klaarmaken maar hij smaakt dan ook bijzonder goed, met een wolkje cacao er op inclusief) ging ik in een sofa zitten in de bar. Aan de andere kant tegenover mij kijkt een dame mij voortdurend strak in de ogen aan. Ik moest deze keer zelfs als eerste opgeven. Nadien probeerde ze op een andere manier contact (= kamer te versieren) te leggen. Ze aapte me na, verdorie. Dat heb ik niet graag. Even testen dan maar. Opeens zwaai ik mijn benen open. Zij deed het toch ook. Ik werd nu meer beloond dan zij want zij had geen slipje aan.

Zoals steeds was het de eerste uren rustig in Samya met ongeveer 20 vrouwen en 35 mannen. Later zou de ambiance volop uitbarsten. Het was vandaag dan ook niet voor niets een partydag. (Ja, een beetje een late post, ik weet het.)

Terwijl ik alles rustig wat afzag na het eten werd ik toch wel ineens wat geprikkeld door een mooie slanke dame (ik kreeg als het ware zelfs reactie tussen mijn benen) met een mooi wit kleed met diepe beenuitsnijding.

In de namiddag heb ik voornamelijk gewellnest om de verwachte partysfeer 's avonds niet te moeten missen. Mijn wellness werd prompt onderbroken toen twee beren binnenwandelden en voor het eerst deze club bezochten. Ik heb hen dan maar een rondleiding gegeven.

Even meegeven dat de relatie Georgie - seksenfun nog altijd spannend blijft. Liefde - haat.

In de loop van de avond groeide het aantal dames naar meer dan 60 maar er waren ook zeker dubbel zo veel beren. De ambiance was zeker niet zoek! De life act van de zwarte zanger was super. De partymuziek was ook erg goed (maar stond soms wel écht te hard = + YY-niveau). Veel dansacts gezien. Niet alleen van de dames (verschillende dames tegelijk) maar rond middernacht ook van Ali zelf. Dit kostte echter zeer veel moeite van enkele dames om hem zo ver te krijgen en hij deed het ook niet lang. Toch deed ie het maar. Rond middernacht werd ook de hele grote lekkere verjaardagstaart aangesneden. Het avondbuffet was meer om "U" tegen te zeggen. Zelden zoiets gezien in clubs, ook niet op partydagen.

Als je even uit de drukte wou zijn, kon je in de wellness wat gaan luieren met dat voordeel dat door het drukke gekamer je wel altijd een mooie dame kon bewonderen die zich kwam douchen. Als je daar dan zo een tijdje ligt, zie je meteen ook welke dames 10" douchen (de naam niet waard) en welke het nauwer nemen met hun hygiëne.

's Nachts werd de massagekamer in de wellnessruimte ook gewoon gebruikt als neukkot door de pientere dames die daaraan dachten.

Jammer blijft het wel dat de dames niet animeren in de wellnessruimte van Samya. Ik heb tientallen dames daar weten passeren en begin nu sterk de indruk te krijgen dat ze in principe niet mogen animeren in de wellness.

Ik wist dat ik de party niet links mocht laten liggen, ook niet deze keer. Het was weer een fantastische dag !