Hamminkeln - Marisol, Kesseldorfer Rott 5, Laura (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hamminkeln - Marisol, Kesseldorfer Rott 5, Laura (Roe)

Een uur na Naomi viel mij het oog op een hele mooie donker, meer getinte, dame die tussen mij en de bar in zat.
    Vroeg of ze bij mij kwam zitten en ze vertelde Roemeense te zijn, had in verschillende buitenlanden gewerkt en vond FG maar matig wat de IJsberen betreft, maar een paar weken voor de kerstvakantie was het wel te doen.
    Wat mij vooral bij blijft zijn haar noten bruine ogen, en natuurlijk haar prachtige lichaam...
    De dames schijnen er patent op te hebben om heel timide te zijn beneden, maar Laura kwam op de kamer helemaal los.
    at kan die meid pijpen, en ze wist niet van ophouden...., tot ik het tijd vond om een paar standjes uit te proberen, wat ook helemaal uit de hand liep!!
    Geen anaal, wel heel diep in haar mond, welke met tong ook heerlijk zoende.
    Wandelaars, ik ben weer om, ga er binnenkort weer heen en laat me niet door de bedompte sfeer er vanaf houden!!
    Heb echt een supermiddag gehad!!!

De twee Laura's zijn hoogstwaarschijnlijk dezelfde dame. FunGarden deelde desgevraagd telefonisch mee dat er op dit moment slechts één Laura in FunGarden werkt. Een eerdere Laura werkt al maanden niet meer in FunGarden.
    Ik zal de topics eerdaags samenvoegen. (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 17-11-09, 17:03.

Laura

Roemeense Laura viel mij op door haar bevallige lichaam. Geen superstrakke den maar een normaal postuur met de vrouwelijke kenmerken niet gelijk een bezensteel. Mooi zachte pronkte wiegende C cup die uitdagend in haar bovenstukje te bewonderen waren. Ik had de beslisseng al genomen te gaan kameren op basis van het aanschouwen mocht het gesprekje en de service niet benedenmaats zijn. Na wat smalltalk, service niveau gecheckt en de keyorder gegeven.

Onkleed bleek deze dame een heerlijk zacht lichaam te hebben. Waarbij haar dijen, billen en borsten wat los aanvoelden. Heerlijke borsten waarmee het goed spelen is. Zoenen, likken etc was allemaal van een redelijk niveau. Deze dame probeert echter wel de vaart erin te houden. Met andere woorden zo snel mogelijk de jas aan en je te laten komen. Met wat stuurmanskunst kun je dit bij haar wel voorkomen. Dus dat maar gedaan.

Uiteindelijk moet je er dan toch aan geloven en komt het moment dat de wortel de grot moet verkennen. Nu is dit geen vervelend klusje dus de inspectie aangevangen. Na wat ritmische oefeningen van standje gewisseld. Ik bovenop en heerlijk in mijn eigen tempo produktie in het rubbertje geleverd.

Aftersales--> not, rubber eraf , aankleden en tjus.

De twee Laura's zijn hoogstwaarschijnlijk dezelfde dame. FunGarden deelde desgevraagd telefonisch mee dat er op dit moment slechts één Laura in FunGarden werkt. Een eerdere Laura werkt al maanden niet meer in FunGarden.
    Ik zal de topics eerdaags samenvoegen. (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 17-11-09, 17:05.

Commentaar

Re: Emmerich - FunGarden, Tackenweide 22, Laura (Roemeense) (goed)

Gisteren deze bevallige Roemeense weer eens bezocht en ik moet zeggen het overtrof de eerste keer.
      Ben het dan ook niet eens met Ropo dat alles snel afgehandeld diende te worden, integendeel, moet er wel bij zeggen dat ik voor een uur gegaan ben, maar ook de eerste keer met een 1/2 uur was uitstekend.
      Eerst een kwartier gezellig gebabbeld op de bank en naar boven, ik ging op de bank zitten in die kamer en zij ontklede zich langzaam, likte heel zachtjes m'n tepels en zakte door haar knieën tot ze de kleine opa heel diep ging pijpen in een rustig tempo.
      Op de bank 2 standjes en daarna de hele kamer door geneukt, tegen de muur, voor de spiegel, van voor, opzij en van achteren (niet anaal), om daarna weer op bed te belanden en daar werd ik fantastisch klaar gepijpt.
      De laatste 10 min. heeft ze mij heerlijk gemasseerd, m a w ook de after sales was perfect!!
      Heb nog 3 weken de tijd, daarna gaat ze voor de feestdagen naar huis en komt half januari weer terug.
      PS. Behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug!!

Commentaar

Ik ben Laura jammergenoeg niet meer tegengekomen, jammer........
        Maar misschien is 1 van de medewandelaars haar tegengekomen en kan die mij vertellen waar zij nu vertoeft????? Zou erg fijn zijn

Commentaar

LAURA IS BACK !!
          Tot mijn grote plezier was zij er weer.
          Ze was in Dusseldorf aan het werk en de direktie van FG had haar gebeld
          en gevraagd weer terug te komen... Een hele aanwinst.
          Heb weer een heerlijk uur met haar doorgebracht, fantastisch, zoals eerder omschreven !!

Commentaar

Laura (Uitstekend)

Kwam hier in GD gisteren Laura tegen, was heel enthousiast en zag er goed uit.
            Deze dame neemt van tijd tot tijd een rustpauze en duikt dan weer op, moet zeggen dat dat haar goed doet. Werkte voorheen in Emmerich (! Moderator) en schijnt zich in Schuttorf prima te vemaken. Het is en blijft een geweldige vrouw om mee te kameren, prima service in het voor en naspel met een geweldig middenstuk. Was weer fijn om bij haar te zijn!! Zo gaat het toch nog goedkomen in GD waar gisteren de sfeer echt goed was, met zowel het aantal dames als het aantal beren!!

Commentaar

Re: Schüttorf - Golden Dreams, Lehmkuhle 15, Laura(uitstekend)

Laura is één van de toppers in GD. Erg leuke en mooie meid, spreekt prima Engels en er is in die taal heel leuk met haar te converseren.
              Op de kamer trekt ze alles uit de kast, voor een echte onvergetelijke ervaring moet je haar samen met haar Braziliaanse vriendin Fernanda (ook een Topper met een hoofdletter) boeken.

Naam: Laura
              Leeftijd: 29
              Nationaliteit: Roemeens
              Talen: Engels (goed), Spaans (goed), Duits (matig)
              Lengte: ca. 1.70m
              Fguur: normaal
              Cupmaat: C
              Service: TZ, PZC, NMC, and more...
              Aanrader!

Commentaar

Prima sessie met haar gehad. Ook de pre- en after sales zijn uitstekend verzorgd. Gewoon een erg leuke meid met een hoog GFE gehalte. 's middags me twee uurtjes met haar vermaakt op de kamer, 's avonds dit nog eens dunnetjes (understatement) overgedaan samen met haar vriendin Fernanda (Braz).
                Topperrrrrrrs!

Commentaar

Zevende hemel

Gisteren met topper Laura (Betty ex Fun Garden) de kamer opgezocht dit was zoals altijd van grote klasse en liet niets te wensen over. Na enigszins te zijn hersteld van de inspanningen met Roberta in de Jakozie gezeten waar Laura ook bij kwam zitten. Dit begon al aardig op de zevende hemel te lijken. Uiteindelijk met beide dames de kamers opgezocht. Dit was een onvergetelijke belevenis en moet ik de waardering koningsklasse meegeven.
                  Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-08-11, 11:24. Reden: Samenvoeging

Commentaar

Re: Zevende hemel

Oorspronkelijk geplaatst door Prikmeester Bekijk bericht
                    Gisteren met topper Laura (Betty ex Fun Garden) de kamer opgezocht dit was zoals altijd van grote klasse en liet niets te wensen over. Na enigszins te zijn hersteld van de inspanningen met Roberta in de Jakozie gezeten waar Laura ook bij kwam zitten. Dit begon al aardig op de zevende hemel te lijken. Uiteindelijk met beide dames de kamers opgezocht. Dit was een onvergetelijke belevenis en moet ik de waardering koningsklasse meegeven.
                    Roberta gaat in GD onder de naam Fernanda door het leven.
                    Verder kan ik het helemaal met je eens zijn: Laura + Fernanda = heaven

Commentaar

Afgelopen donderdag op herhaling geweest in Schüttorf. Net als de keer daarvoor 's middags eerst een sessie met Laura gehad. Als je van GFE houdt en je klikt met haar is het hemel op aarde. Daarna 's avonds weer een trio met haar beste vriendin Fernanda. Volledig kapot maar wel met een grote smile op m'n gezicht 's avonds laat het pand verlaten. Top!

Commentaar

Enige tijd geleden bij de Golden Dreams geweest waar ik de enige klant was. Vreemd want het is een prachtige zaak waar alles piekfijn in orde is. Er waren een tiental jonge vrouwen de een nog mooier als de ander. Het blijft een vreemde sensatie alleen aan de bar met minstens 10 prachtige jonge meiden allemaal met hele hoge hakken die niet zelf naar je toe komen maar wel heel uitnodigend kijken. Uiteindelijk ins Kino gegaan met een tamelijk klein jong ding met alleen een klein onderstukje aan en erg gebruind. Uit de omschrijvingen hierboven begrijp ik dat het Laura was:een volmaakt lichaam, hele zachte huid en slank als een den met mooie tietjes en een heerlijk kaal poesje. Ze ging erg enthousiast te keer en toen mijn tepels de een na de ander behandelde maakt ik haar duidelijk dat ik assistentie wel op prijs stelde. Die kwam, een tweede Roemeense, wat gevulder en heel lekker. Wat hebben die twee mij te pakken gehad, erg heerlijk en geen enkele haast. Schuttorf is met een treintje een half uur van Hengelo verwijderd.

Commentaar

mooie volslanke dame, na de ek holland denemarken, haar snel opgezocht, ze is een warmbloedige dame die zich helemaal overgeeft, half uur hete sex gehad...voor haar wil ik wel terugkeren, kende haar van fun garden maar nooit contact meegemaakt.

Commentaar

Laura is één van de toppers in GD. Lees hier de recensie van mijn laatste bezoek.

NB. De kosten bij de recensie heben betrekking op de hele dag, dus incl. inkom, één trio sessie samen met Fernanda en één solo sessie met Laura. Beide a 1,5 uur.
                            Zie voor de tarieven van de club ook de website.

Commentaar

Re: Schüttorf - Golden Dreams, Lehmkuhle 15, Laura matig

Ik moet zeggen veel van bovenstaande klopt, leeftijd inmiddels 30 j. , heeft inderdaad opvallende borst partij in het gele doorzichtige hempje , onderstel is matig te noemen.
                              vond algemene service erg tegen vallend, je mag nauwlijks aan de borsten zitten zijn gevoelig, geen beffen , baffen of boffen.
                              geen massage of andere aanvullende diensten om tijd vol te maken.
                              basis zaken prima in orde , kans op herhaling bij mij geen

Commentaar

Re: Schüttorf - Golden Dreams, Lehmkuhle 15, Laura matig

Oorspronkelijk geplaatst door willemdewandelaar Bekijk bericht
                                Ik moet zeggen veel van bovenstaande klopt, leeftijd inmiddels 30 j. , heeft inderdaad opvallende borst partij in het gele doorzichtige hempje , onderstel is matig te noemen.
                                vond algemene service erg tegen vallend, je mag nauwlijks aan de borsten zitten zijn gevoelig, geen beffen , baffen of boffen.
                                Dit is niet dezelfde Laura dan van de eerdere recensies hierboven. Deze dame werkt (helaas) niet meer in GD.
                                De 'nieuwe' Laura is ouder (34) en geeft zo te lezen uit de recensie van willemdewandelaar een heel wat mindere service.

Graag een apart draadje voor openen (Laura2??)

Commentaar

Re: Schüttorf - Golden Dreams, Lehmkuhle 15, Laura 2 matig

leeftijd 30 j. , heeft opvallende borst partij in het gele doorzichtige hempje , onderstel is matig te noemen.

Commentaar

Re: Schüttorf - Golden Dreams, Lehmkuhle 15, Laura

Laura sprak ik eerst even 5 minuutjes, terwijl ik langs haar liep op weg van de sauna naar de douches. Op zich wel een aardig gesprek (ze spreekt goed Engels), maar ik herinnerde me dat er in de recensies op Hookers wat verwarring was over Laura (mogelijk sprake van 2 Laura’s. Net nog even telefonisch nagevraagd. Maar helemaal in het begin heeft er een andere Laura gezeten. De recensies van de laatste paar jaar hebben betrekking op deze Laura). Ik herinnerde me ook, dat de laatste berichten niet al te positief waren. Laura is verder niet de jongste meid in het gezelschap (34 volgens de GD website, maar look who’s talking … en zoals Laura terecht opmerkte passen we qua leeftijd mooi bij elkaar). Ze is eerder volslank (look who’s talking …), dan slank, maar ze is zeker niet lelijk en leek ook een prachtige borstenpartij te hebben, afgemaakt met een tattoo van een roos.

Ik liep verder naar de douches, met het idee om naderhand nog kennis te maken met wat meer dames en dan uiteindelijk te kiezen voor iemand van de shortlist, die ik vooraf had gemaakt op basis van de recensies op Hookers. Na de douche besloot ik GD wat verder te verkennen en liep ik naar ‘das Kino’, de erotische bioscoop. Daar was niemand en draaide me om, toen Laura me de weg versperde. Ze vroeg me om even op het bed te gaan zitten, we praatten wat en toen vroeg ze of ze me mocht zoenen. De serie tongzoenen die volgde was heftiger, dan ik ooit had meegemaakt. Ik weet niet of er een Champions League is voor tongen, maar Laura zou een echte kanshebber zijn. Hele zachte lippen, enorm veel afwisseling in tong- en lippenwerk, teder en heftig tegelijk. Tegelijkertijd raakte ze me intiem aan en toucheerde ik voorzichtig haar borsten. Al mijn reserves (op basis van de meer recente recensies: wil niks, mag niks) waren verdwenen door deze proeve van haar kunnen en ik besloot tot een uurtje met haar.

Het werd een fantastische tijd. Heel veel en intens tongzoenen, waarbij Laura haar borsten en handen kundig gebruikte om mijn lichaam overal te plezieren. Ze wist plekjes te kietelen, waarvan ik het bestaan niet eens kende. In het licht van das Kino en van dichtbij gezien vond ik haar ook oprecht mooi en uiterlijk gelijkwaardig aan de andere dames. Innig verstrengeld werd het feit, dat ze wat meer volslank is, ook een pluspunt. Wat een geweldige knuffelbeer. Haar pijpen was van hetzelfde niveau als het tongen en gelukkig had ik een uur daarvoor mijn kruit al verschoten bij Ender, dus ik kon wat hebben. Ik heb me op mijn beurt niet onbetuigd gelaten. Ze heeft prachtige, gevoelige en erg likbare borsten en een gezellig buikje. Na haar heerlijke schaamstreek een poosje intiem gelikt te hebben kwam ze heftig klaar. Mijn lid was niet meer in de beste conditie, dus intiem ging alleen maar met de zwaartekracht mee in de missionarishouding. Laura neukte geweldig mee en intens tongend kwam ik in haar klaar. Tenslotte nog nageknuffeld, gezoend en gesproken over het leven, de liefde, religie en karma.

Mijn ervaring is in scherp contrast met wat de latere recensies van Laura. Ergens kan ik het wel plaatsen, want misschien is het bij haar alles of niets. Wat ze bij mij deed was absoluut niet op de automatische piloot. Ze leek heel veel van zichzelf te geven en misschien kan ze dat niet altijd opbrengen. Misschien is wat mij is overkomen wel de beste manier om met Laura om te gaan. Laat je verrassen door haar proeve van kunnen en als dat naar meer smaakt, breng dan een uurtje met haar door.

Ik vind Laura een gouden meid, als minnares en als persoon (op basis van het gesprek achteraf). Ik heb zelf de nodige vriendinnen gehad en ook best wel veel prostituees bezocht, maar zoals Laura heb ik nog nooit meegemaakt. Haar kunde en vaardigheden zijn echt uniek. Ze zou serieus moeten nadenken over het geven van zoen-, pijp- of seks-masterclasses, want zowel dames (al dan niet professioneel en misschien een tip voor de andere dames in GD) als heren kunnen veel van haar leren. Ze heeft mij zeker geïnspireerd en ik hoop haar nog vaker mee te mogen maken.

Commentaar

Re: Schüttorf - Golden Dreams, Lehmkuhle 15, Laura 2 matig

Oorspronkelijk geplaatst door willemdewandelaar Bekijk bericht
                                      leeftijd 30 j. , heeft opvallende borst partij in het gele doorzichtige hempje , onderstel is matig te noemen.
                                      Niet de Laura zoals ik die boven omschreven heb, werkte hier wel en lange tijd bij FG in Emmerich... Benieuwd waar 'mijn' Laura nu werkt...

Commentaar

Met mijn gewonnen vrijkaartje.....mijn eersteop naar GD
                                        Helemaal niemand daar, ik was een paar uur de enige ijsbeer!!!!
                                        Leuke tent, hondjes van eigenaar liepen vrij rond, ik hou van hondjes dus voor geen probleem maar voor andere !!!! mogelijk niks.
                                        zeer zeer vriendelijke mensen bijnreceptie en mogelijke de eigenaar / leiding gegevend top kerel.
                                        zeer vriendelijk personeel achter bar.
                                        zeer goede koffie
                                        alle dames starde me aan en vroegen met hun ogen en lichaam om aandacht......wouw dat wordt kikken dacht ik.

aan de bar met Laura in gesprek geraakt, zeer vriendelijk en gezelling.
                                        ze liet me haar borsten vloelen dat ze echt waren en nog geen kids had.
                                        mijn keine vriend kreeg het benouwd toen ze me heerlijk onder de jas ging voelen, zeg maar ......stond op springen, dus op naar kino
                                        Wat kan ik zeggen neit slecht maar een grote tegenvaller .....niet beffen en dat vindt ik nu heerlijk
                                        ook al gaf ze van te voren aan dit zalig te vinde......zal wel aan mij liggen en ik mag toch wel zeggen dat ik gemiddeld van de dames een 9 krijg als ze cijfers zouden geven!!!

Geen slechte sessie maar vlier wel iets tegen....niet klaar gekomen want ze wolde naar buffet, geen probleem voor mij maar was wel jammer

op naar buffet dan maar............

ojaaa ze vroeg voor uur 100!!!! niet dus het is 75 schat, oke ook goed, hmmmm hou ik niet zo van!!!

Commentaar

Ja Laura, wat zal ik er van zeggen. Ze begon gelijk een gesprek aan de bar. Liet haar weten dat een gesprek leuk is, maar dat ik graag zelf bepaal wanneer en met wie ik een kamer opzoek. Ze bleef desondanks gezellig kletsen en uiteindelijk ( na de sauna en een paar drankjes) ben ik gezwicht voor haar aanhoudende aandacht, ondanks dat ze niet echt mijn type is, alhoewel haar borsten met van die lekkere grote tepels me wel weer aantrokken. Duidelijk dat ze graag de touwtjes in handen houdt, maar ik heb haar toch lekker gebeft. Pijpen doet ze goed, het neukwerk viel wat tegen. Daarna heeft ze het lekker met de hand afgemaakt. Redelijke sessie, maar voor mij geen herhalingsgevaar.