Hamminkeln - Gallardo, Kesseldorfer Rott 5, Jana (Tsj)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hamminkeln - Gallardo, Kesseldorfer Rott 5, Jana (Tsj)

Na Kate had ik allereerst behoefte an herstel. Via de Sauna en de bar, waar ik rayban ontmoette kon ik lekker bijkomen. Een belgische schone wist Rayban aan de haak te slaan, waarna ook ik op jacht ging voor de 2e ronde. Wat me opviel is dat veel leuke meiden aan de bar een picolootje zaten te drinken. Dit neem je niet zo mee naar de kamer. Ook Nellie zat nog op haar 2-zits bankje, maar die zoent niet. Ik sprak verschillende dames aan en steeds bleken ze of niet te zoenen of niet te pijpen zonder. Ik baalde stevig, vooral toen ik iemand aansprak over haar service en ze me vertelde een piccolo te willen. Al met al liep Jessie bijna tegen me aan op de gang. Ze moest alleen nog even uitdrinken (bleek ook al aan de bar te zitten met een piccolo). Na nog eens 20 minuten gewacht te hebben, ben ik met haar naar de kamer geweest. Hoewel ik haast had, deed ze zeer d'r best er iets van te maken. Zoenen, pijpen en neuken het was allemaal oke. Vreems overigens dat er nog geen recensie van haar is. haar oorsprong ligt in Tsjechie (Brno), maar al sinds haar 12e is ze in Duitsland. Een leuke meid, die het ook in PHG of GT goed zou doen.

Gisterenavond, op het "openingfeest" ben ik voor de derde sessie ook me Jessie op de kamer geweest. Mijn collega's hadden totdusverre wisselende belefenissen. Vaak ook liepen kennismakingsgesprekjes dood doordat de service frans zonder, standaard in het programma, toch niet aangeboden werden. Zelf hier gisteren geen problemen mee gehad maar ook omdat ik de dames reeds van andere locaties kende.

Jessie was mij echter onbekend maar bleek op de kamer een behoorlijk pakket aan service te bieden. Alleen het FT deed ze niet (AV niet gevraagd maar denk ik ook niet.) Ze was zo rond 12 uur een beetje aan het jagen maar wist me toch wel te verleiden.

Lekker zoenen, stevig gebeft... daarna frans zonder en stevig gepoppt zoals de duiters het zeggen. Daarna nog een beetje geknuffeld.

Commentaar

afgelopen week ook voor het eerst maar eens een bezoekje aan Y&Y gebracht.als vaste gt bezoeker uiteraard diverse bekenden gezien.maar in de bar botste ik al snel tegen een leuke donkerharige dame op,jessie.ff lekker met haar gebabbeld en toen naar de kamer,erug mooi leek wel een hotelkamer.
      de sex met jessy is ook heel goed,een leuke actieve dame die weet wat je prettig vind en hierop goed reageerd.herhalingsgevaar,ja erg groot...........

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Jessie (goed)

En vanavond was het dan zover.
        Ik had weer eens zin om naar YY te gaan, hetgeen aldus gebeurde.
        Buiten in het atrium gekomen, zag ik een dame zitten naast een andere, die mij uitnodigde om er eens lekker gezellig bij te komen zitten, hetgeen gebeurde.
        Ik was net aangekomen en had niet direct zin om naar de kamer te gaan, zodat we ff lekker kletsten, en alletwee boden ze aan om samen naar de kamer te gaan, maar 1 dame is mij voldoende...en daarna ging ik weer ff mijns weegs om deze beauty later tegen te komen bij de bar, alwaar ik besloot om haar een sleutel te laten halen, en wat heeft ze mij vervolgens een heerlijk uurtje bezorgd!!
        Diverse standen passeerden de revue, en uiteindelijk heeft ze mij heerlijk klaargepijpt, zodanig, dat ik er nu nog van zit te rillen...
        Beoordeling: Uitstekend. Groot herhalingsgevaar...nét geen GFE...

En masseren doet ze óók uitstekend!!
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 14-05-07, 08:29. Reden: Tekst.....

Commentaar

Rond slenterend, op zoek naar een tweede rit in het vrij karige aanbod dames deze vrijdagmiddag, wilde al vanuit de bios de trap op naar huis gaan, liep op de trap Jessie tegen het bevallige lijf plus een kortharige blonde vriendin.

Jessie nam me weer mee de bioscoop in en plantte me tussen haarzelf en genoemd vriendinnetje in. Of ik trio wilde? Nou nee. Liever een tête à tête.

Jessie is een aardige verschijning, slank met behoorlijke borsten die echter wel een beetje hangen en de rooklucht uit haar mond was niet echt aangenaam. Haar pijptechniek (PZC) was aardig maar niet diep en met de nodige handinzet.

Ze is vriendelijk en doet haar best, maar het zal bij een keer blijven, denk ik.
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Jessie is bij YY mijn favorietje.

ik heb zeker al een sessie of 10 met haar achter de rug en steeds weer weet ze mij weer lekker geil te krijgen.....

Ze is vriendelijk, heeft tijd voor je en geeft de indruk er zelf ook zeker van te genieten.

Commentaar

Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Jessie (uitstekend)

Toen ik ruim anderhalf jaar geleden voor het eerst in Yin Yang kwam, en aan de bar naast Jessie kwam te zitten, ontspon zich een gezellig gesprek over van alles en nog wat uit ons leven. Geleidelijk werden we "closer" tot we elkaar steeds intiemer aanraakten. Kennismaking verschoven naar de whirlpool em later naar de kamer. Ondertussen leerde ik ook haar lichaam beter kennen, wat ze lekker vond en waardoor ze smolt "in m'n handen".

Sindsdien heb ik met enige regelmaat vele plezierige uurtjes met Jessie doorgebracht, vaak meerdere aaneengesloten. Ook gisteren weer... wederzijds massages, lekker zoenen, knuffelen, strelen, stevige sex, langzaam vrijen... Jessie is en blijft een prima ervaring, een vrouw met goede looks (maar niet overdreven) en dat tikkie klasse waardoor je je niet "overweldigd" voelt. Soms valt het me niet mee om tòch eens voor de afwisseling te gaan als Jessie me vrolijk groet en even een knuffel geeft.

Voor mij is ze een constante kwalteitsfactor in deze club. Prima vrouw!

Commentaar

Afgelopen Zondag vroeg richting YinYang vertrokken, helaas was ik net na 13:00 binnen dus € 40 entreé betaald. Kwa dames niet al te druk en weinig bekende dames voor mij. Na heerlijk buiten te hebben gezeten met wat mede bezoekers maar eens naar binnen gegaan om daar plaats te nemen aan de bar.

Plots zag ik Jessie voorbij lopen aan de andere kant gaf haar een brede glimlach en een . Al snel kwam ze richting mij en me mede bar genoot gelopen en raakte in een gezellig gesprek. Ze gaf aan mij later op de avond te onderhanden willen nemen maar had nu trek in wat nieuw vlees . Helaas had mijn buurman geen trek in haar en speelde ik daar handig op in. Maxy had namelijk nu zin in haar en niet later op de avond . Na wat gelachen te hebben toch maar richting kamer gegaan .

Zoals ik al vaker met Jessie heb meegemaakt, was het deze keer weer de deur nog niet op slot en ik werd al platgedrukt tegen de muur om heerlijk van haar tongetje te mogen genieten. Wat een klasse vrouw! Eerst even samen heerlijk gedouched en daarna snel op bad geploft, na even wat te hebben gedold boot ze me aan een massage te geven. Normaal gesproken laat ik dit alleen door "mijn" vaste dames doen omdat er eigenlijk maar weinig zijn die het echt goed kunnen. Toch wist ze me snel over te halen om toch een go te geven. Hier heb ik absoluut geen spijt van gehad! Sjees wat kan deze dame tekeer gaan met haar handjes buiten gewoon heerlijk!. Tijdens de sessie kwam ze af en toe een tongzoen halen en plaagde me wat met haar nageltjes onder mijn ballen .

Toen maar eens omgedraaid en al snel dook ze naar mijn inmiddels stijf geworden gereedschap toe . Met diepe halen begon ze me gewelig te pijpen met haar ogen op mij gericht ai ai ai gewelig gewoon. Tussendoor even een pauze ingelast omdat ik haar ook nog wel even op een andere manier wilde voelen . Nog even verder gegaan met een korte pijp sessie en daar is ze heerlijk op me gekropen. Tijdens het neuken heerlijk aan haar tepels gezogen en wederom heerlijke zoen sessie's gehad. Wat kan deze meid rijden zeg ongelooflijk . Heerlijk klaar gekomen en nog even een paar minuutjes na lopen kletsen toen onder de douche en terug richting bar om even te genieten van een drankje samen op de bank.

Daar kwamen we alweer snel tot kussen en toen maar afgesproken als we er beide rond een uur of 11 nog waren het nog maar eens over te doen . Wederom was ook dat uurtje met Jessie super!.

Commentaar

Omdat ik al een geweldige sessie met Diana gehad had en het bier getapt door de schone bardame steeds beter begon te smaken snakte ik naar wat ontspanning en lekker pijp werk zodat ik lekker kon blijven liggen .

In het begin van de avond had ik Jessie al gespot en even kort gebabbeld met haar, wat later op de avond wilde ik haar eens opzoeken maar ze had mij al gevonden . Even lekker op de bank neer geploft en even gebabbeld maar al snel kwam het tot kussen en wat voel en streel werk waarna ik snel met haar richting kamer verdween.

Deze dame weet ondertussen wat ik lekker vind en pakte gelijk de olie, me eigen heerlijk laten masseren wat als resultaat gaf dat ik bijna in een diepe slaap terecht kwam . Toen ze dit in de gaten kreeg ging de olie aan de kant en kwam mevrouw eens lekker bovenop me zitten hmmm. Wederom heerlijke zoen sessie wat eindigde in een geweldige pijp beurt. Mega geil om te zien hoe deze klasse dame tekeer gaat met je gereedschap!

Aan de bar nog even na gepraat en daarna heerlijk voldaan richting huis gegaan.

Groet,

MM

Commentaar

Hoewel ik eigenlijk andere plannen had toen ik een paar weken geleden binnenkwam in YY, had Jessie besloten een uurtje met mij door te brengen. Helaas was ik deze keer vreselijk lui, gevolg van hard werken en korte nachten. Dat gezegd hebbend mocht ik van har relaxen... op m'n rug liggend dus genoten van haar pijpkunsten... Je kunt dat zo hebben als je loom bent, dat je lul niet ècht stijf wordt, ondanks dat lekkere gevoel van een warm speels mondje en een flitsend tongetje rond je eikel. Jessie vond het al lang prima en bleef doorgaan met pijpen en sabbelen.. totdat (ik had het zelf ook niet eens zo in de gaten) de ejaculatie traag op gang kwam en het zaad er gewoon uitstroomde... Een bijzondere gewaarwording, niet dat gespannen ontspannen in een krachtige zaadlozing, maar lekker ontladen in haar mondje... Ze was duidelijk verrast, maar bleef me lekker verwennen. Als beloning heb ik haar nog even gemasseerd, en vervolgens zijn we weer naar de bar gegaan. Al bij al een prima uurtje!

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Jessie (Tsj) (goed)

She was there Wednesday 4th June

It's funny to say this but there's something special with her looks, by seeing her face you would say she comes straight from the wonderland. With her creamy milky skin, her long slight brown hair, her bright smile and her black eyes shining, she seems like princess snow white, or sleeping beauty from the fairy tales. It was funny, as I fucked with her I was realising a child's dream )

Commentaar

Jessie is al jarenlang een vaste waarde in Yin Yang. In 2005 heb ik al een eerste keer van haar kunnen genieten. Ik denk dat haar leeftijd ondertussen wel een categorie hoger mag ingesteld worden, maar dat kan ik niet aanpassen in deze recensie.

Maar ook nu nog steeds een aantrekkelijke meid, alles in de juiste proporties. Bovendien is ze ook heel lief en bied een uitstekende service met alles erop en eraan: Tongzoenen, pijpen zonder condoom, laat zich graag beffen, en heerlijk kutje om te neuken.

Noot Mod :
                        Leeftijd aangepast

Omega 7
                        Laatst gewijzigd door Omega 7; 11-12-09, 20:30.

Commentaar

Gedurende mijn aanwezigheid op de dag de blik van deze vrolijke lachebek al een paar maal getroffen. Ze kwam me bekend voor. Ik vermoedde dat ik ooit met haar had gekamerd. Maar het kan ook zijn dat ik haar ken van de bezoekjes aan dit oord des verderfs in de loop der jaren. Ook had ze me al een keer of twee staande gehouden waarbij ze zich strak tegen me aandrukte. Niet vervelend maar op die momenten had ik even geen zin om met haar te gaan rommelen.

Het zal zo net voor de warme hap geweest zijn dat ik weer veel te lang in de bubbeltjes plomp had gezeten. Ik kwam er uit en ging even afdouchen. Draaide mij om, om naar mijn handdoekje en badjas te lopen. Pakt ze me vol bij mijn halfgezwollen leuter. Kijkt me aan met een mooie glimlach en pakt me vol op mijn bek. Ja dan ben je weg. Snel afgedroogd en op naar een kamertje ergens boven achteraf. Een pittig halfuurtje volgde. Goed tongwerk, goede franse kwaliteiten incl. de balletjes. Wel wat veel de oeroude trekbeweging. Maar dat slinks kunnen afwenden door het trekhandje in te laten zetten bij het tepeltje teasen. Uiteindelijk haar op haar rugje gelegd en er lekker bovenop gaan liggen. Vol tongent met ritmische bewegingen het rubbertje vol gemaakt.
                          Goede sessie gehad, geen topsessie maar wel aanbevelenswaardig.
                          Laatst gewijzigd door Ropo; 17-12-09, 11:19.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Bassie_68
                            Nog steeds aanwezig deze dame, heeft de laatste tijd echter weinig omhanden..........

B_68
                            Het verhaal van Bassie klopt nog steeds, wel veel aan het jagen, maar weinig mannen.

- Swiftnick

Commentaar

Ik ben vrijdagavond voor het eerst naar YIN Yang geweest.
                              Ik was een beetje onwennig en trof een leuke spontane meid die Jessie heette. Ze gaf me een rondleiding en na alles gezien te hebben bij de bioscoop geeindigd. Daar lekker met haar naar een filmpje gaan kijken. Nou na 5 minuten stond mijn wiellie al en ben met haar naar een kamer gegaan. Heb lekker een half uurtje sex met haar gehad. Lekker tongzoenen, vingeren, beffen en in diverse standjes geneukt.
                              Was een top halfuurtje!

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Jessie (Tsj) (uitstekend)

Ook Jessie is nog altijd van de partij in YinYang. Misschien voor velen niet het mooiste (jongste) meisje dat er rondloopt. Maar ik heb met Jessie al verschillende sessies gehad, waardoor we elkaar beter beginnen te kennen, en blijkbaar hebben we wel een speciale klik.
                                Deze keer kwam ze tijdens het beffen zo lekker klaar, haar hele lijfje trilde ervan. En dat is toch altijd weer geweldig om een meisje zo te zien genieten.
                                Daarna heb ik haar nog op z'n hondjes geneukt, heerlijk tegen haar prachtige kontje kunnen stoten. Het was weer geweldig, en hoogst waarschijnlijk niet de laatste keer.
                                En Jessie had haar dagje wel, want toen ik haar later op de dag nog eens tegenkwam had ze mijn €50 kunnen vermeerderen tot een mooi bedrag op de gokautomaten. Dit is dan ook de plaats waar je haar gegarandeerd kunt treffen zodra ze een klant aan de haak heeft kunnen slaan.

Commentaar

Ja, Jessie is leuk, vriendelijk & rustig. Stel dat je voor het eerst naar een plezierdame zou gaan (voor mij al lang geleden), dan zou zij een goede eerstekeer zijn.

Met haar zit op dezelfde golflengte. Jammer dat mijn euro's niet naar Tsjechie gaan, maar in de gokkast verdwijnen. Maar dat moet ze zelf weten.

Kennelijk zijn de regels van het huis veranderd. In Nederland is PMC gebruikelijk, maar vandaag gebeurde dat tweemaal ZC. Daarvoor hoef je de grens dus niet meer over.

Het tweede meisje was Carolien (21) uit Polen. Ik liet me door haar verleiden op de bankjes bij het zwembad(je). Zo'n jong meisje doet mij denken aan vroeger. Haar sex is vriendelijk en speels. Carolien blijft hier 2 weken en gaat dan met ik schat een half Pools jaarsalaris weer terug. Gelijk heb je, meid. En kom maar gauw weer terug!

De absolute beautyqueen van YY is toch wel de blonde bardame. Oh, ik kon mijn ogen echt niet van haar afhouden! Wat een prachtige heupen, dijen, figuur, haar en ogen! Echt een vrouw wier schoonheid duidelijk in ontwikkeling is, een ontluikende roos. Dat ze onbereikbaar en onbeschikbaar is, maakt haar alleen maar nog aantrekkelijker. Hoe zou het eigenlijk zijn om een knappe vrouw te zijn? Heeft dat ook nadelen?

Enfin, deze draad gaat over Jessie. Sex met een vrouw die kwa leeftijd ook je vrouw zou kunnen zijn, is eigenlijk nog het leukst.

Commentaar

Afgelopen week voor het eerst naar Yin Yang geweest. Na eerst een rondje sauna te hebben gedaan en mijzelf een hapje te hebben klaargemaakt in het restaurant naar de Bios. Daar een tijdje liggen 'uitbuiken' en enkele malen een aantal dames duidelijk en resoluut aangegeven dat ik geen interesse had kwam Jessie naast me liggen. Haar rustige manier van doen sprak me aan en het feit dat we beiden CZ redelijk kennen schiep een band. Het duurde dan ook niet lang of onze monden vonden elkaar en onze tongen speelden het spel. Nadat ze me even had liggen te pijpen op de bank trokken we ons terug op 1 van de bedden links achter de bioscoop. Ik was nog loom van het eten in combinatie met de sauna en na een heftige pijp beurt en enkele standjes besloten we samen dat een massage goed zou zijn als ik maar beloofde om de avond met haar af te sluiten. Zo gezegd zo gedaan. Na een erg lekkere massage meegelopen en haar € 50,- betaald.

Later op de avond zocht ze me op 'denk je dat we onze afspraak nog gaan doen samen?' We liepen wederom naar het kamertje beneden en daar begon ze heftig mijn hannes onder handen te nemen. Ze deed dit zo geil dat ik weer zin kreeg om mij te laten gaan met haar. We hebben het hele ritueel afgewerkt en daarna liet ze doorschemeren dat ze eigenlijk zelf ook wilde afsluiten met orgasme. Ze bood me haar flamoesje aan om te worden gebeft. Na eerst enige moeite te hebben gedaan om de juiste snaar bij haar te raken vond ik deze op den duur. Dit was voldoende, haar geilvocht begon rijkelijk te stromen en het duurde dan ook niet lang of ze kwam klaar. Als beloning nam ze mij weer onderhanden en perste ze mijn laatste energie van die dag uit mijn ballen. Een heerlijk klein uurtje met haar verbleven en de teller kwam niet hoger dan €75,- .

Vind haar een leuke meid die je op je gemak stelt en laat genieten.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Jessie (Tsj)(goed)

Toen ik Jessie voor het eerst zag in YY deed ze me erg denken aan Bea Van der Maat, actrice en zangeres van de groep Wontonton. In de jaren 1990 waren alle mannen in Vlaanderen wel een beetje verliefd op haar.

http://www.youtube.com/watch?v=_aQvFJ5MybM

Toch wel een gelijkenis denk ik, niet ?

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Jessie (Tsj)(goed)

Ik heb vaak duitse saunaclubs bezocht, vanavond mijn eerste bezoek aan YY in Roermond. Inderdaad geheel in duitse stijl opgezet. Ik had net de ruimten verkend en lag even te genieten in een van de whirlpools. Jessie kwam aanlopen, groette vriendelijk, kleedde zich uit en stapte naast mij in bad.
                                        Gezellig zitten keuvelen, Jessie is een aardige en mooie vrouw, spreekt uitstekend duits met zowel een licht oost-europees accent als ook een Niederrhein-accent. Leuk om naar te luisteren. Ze voelt zich naar eigen zeggen meer Duits dan Tsechisch. Donker haar, mooi slank lichaam, mooie borsten vooral niet te groot en een heel zachte huid.
                                        Na een kwartiertje voelen, vrijen en lekker zoenen in het bad naar een kamer gegaan. Daar een heerlijke en goede massage gehad van Jessie. Uitstekend pijpwerk. Uiteindelijk met pijp-, lik- en streelwerk klaargekomen. Alles bij elkaar een uur op de kamer gebeleven, in totaal 100 met haar afgerekend.
                                        Jammer dat het systeem dat via een scherm moet aangeven dat de kamer bezet is (voor de andere gebruikers, scherm op de gang) bleef aangeven dat de kamer beschikbaar was (groen lampje) waardoor er iedere paar minuten mensen aan de deur kwamen rammen en roepen. Na ja, een technische storing kan natuurlijk eens voorkomen. Maar niet fijn.
                                        Daarna aan de bar wat gedronken, rondgelopen om alles te bekijken, en op een gegeven moment weer opgepikt door Jessie, "zal ik je alles laten zien?". Uiteindelijk door haar meegetroond naar de "porno zaal" een grote ruimte met een 30 persoons ligbank-bed en een groot videoscherm met porno. In een hoek van de bank lekker liggen kroelen, opnieuw gepijpt en lekker gevreen en gezoend, en gezellig geklest.
                                        Jessie is geen fotomodel, wel een heel lieve en gezellige vrouw. Gewoon fijn om tijd mee door te brengen. Je hebt niet het gevoel dat ze je financieel zit uit te melken, alles gaat heel rustig en gewoon, iemand die je graag als maatje of vriendin zou hebben. Na een half uur was het voor mij tijd naar huis te gaan, haar nog een keer 50 gegeven.
                                        Dat was mijn eerste bezoek aan Roermond, Jessie brengt in ieder geval veel kwaliteit in. Andere dames niet geprobeerd, waren er niet heel veel waar ik zin in had. Maar dat kan de avond geweest zijn.
                                        Ik kom nog wel eens langs met lekker weer, buiten zal het ook gezellig zijn.
                                        kosten: entree 50 + 1 uur 100 + half uur 50 = 200
                                        Laatst gewijzigd door otto; 15-06-12, 07:46. Reden: typefouten

Commentaar

Re: Lemiers/Vaals, Rijksweg 1, Saunaclub Sixsens, Jessie (Tsj)(goed)

Hallo

kaum zu glauben das Jessie jetzt woanders arbeitet...

Name : Jessy
                                          Herkunft : CZ/Deutschland
                                          Größe : 1,70
                                          Konfektion : 38
                                          Oberweite : 75C Natur, leicht hängend
                                          Haare : fast schwarz und lang
                                          FO : gut und ausdauernd
                                          Lecken : sie mags'
                                          Verkehr : gut
                                          Küssen : mal besser mal schlechter
                                          Dauer : 100 Minuten
                                          Kosten 100€
                                          Wiederholung : mal sehen

Letztens, aufgrund der Nachricht das Yessi jetzt direkt vor meiner Haustür arbeitet mal das "NEUE" SIXSENS besucht.
                                          Ich kenne es noch als ASPASIA und da war es eher ein mieser Puff aus den 80gern, nicht nach meinem Geschmack.
                                          Die Auswahl diesmal war nicht wirklich riesig, etliche Milf, fast keine Teens (hier muss jeder entscheiden was er mag , ich finde es gut!) aber für den Anfang eines Klubs o.k., muss aber noch mehr werden , denke ca 30 ist die unter Grenze an DL die da sein sollte , aber egal denn meine Wahl war ja bereits vorher gefallen.
                                          siehe oben.

Ich hatte sie letztes Jahr zuletzt mal im YY gebucht.
                                          Mittlerweile sieht sie doch recht "weiblich" aus, geht mittlerweile als schicke MILF durch, gegenüber letztens hat sie sicher so 2-3 Kg zugelegt, aber die Proportionen stimmen und selbst wird man(n) ja auch nicht jünger, ihre Titten sind jedenfalls noch immer TOP !
                                          Auch der guten Erfahrungen von Früher wegen, habe ich mir also das geile Stück nochmal gegönnt und ich muss sagen ich bin nicht enttäuscht worden... fast wie früher, denke die "Alte" Qualität lebt wieder auf... liegt es am neuen Laden ?
                                          wäre schön wenn der Zusand anhält...

Zum Klub, nun ja sieht alles recht modern aus, fast zu modern um gesellig zu wirken, für meinen Geschmack auch recht dunkel ... war gegen 15,°°h da !
                                          Die sanitären Anlagen sind sehr schön geworden, trotzdem glaube ich das in Punkto Sauna und Außenbereich das YY nicht getoppt wird. Im Gegensatz zum YY spricht aber das Personal im Moment eindeutig für das SIXSENS ... hoffe das bleibt so.
                                          see you later

gruß Friedel