Donna (Let), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Donna (Let), Grefrath, Villa Vanilla

Na Maria een lekkere sauna gepakt en toen een drankje genomen aan de bar. Daar had ik al een paar keer een jong meisje met donkere haren zien zitten.Jong en klein. Ze zit vaak op een kruk naast de ingang . Nu zat ze echter op de bank tegenover mij. Na wat geklets naar de kamer gegaan. daar lekker met elkaar gespeeld zij mij pijpen daaran ik haar beffen, zo'n lekker kutje. op haar heuveltje heeft ze een kleine playboy getatoueerd. Daarna lekker neuken en op zijn hondjes lekker klaargekomen. Goede ervaring met zo'n klein ding

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Donna (uitstekend)

In November een sessie met deze dame gehad.

Niet zo direct een eerste keuze voor de deze groene beer, omdat tsjaa... wat eigenlijk. In de bar door deze dame aangesproken en vlot naar de kamer.
    Service waarop niets is aan te merken en daarom wel misschien het het ondergewaardeerde talent van YY.
    Heeft een gemiddelde klandizie en dat verdient deze dame zeker.
    Af en toe slingert ze ook nog in een paal ergens in Roermond (YY geloof ik ).

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Donna (goed)

Dit knappe meisje met strak en lekker figuurtje had ik vaker gezien maar iets hield mij tegen, totdat ik haar op de Hookersparty in een paal 2 goede acts had zien doen.

Nadat mijn wandelmaat alvast met haar naar de kamer was geweest en positief gestemd terugkwam, ben ik ook op haar afgestapt. Donna glimlachte vriendelijke en ging met mij mee. Zeer vriendelijk en net meisje op de kamer, ze schijnt uit Letland te komen. En wat een figuurtje! na Michelle mijn favoriet toch voor mij 1 van de knapste meisjes die ik nu bij Yin Yang gehad heb. Vaak in halflange zwarte laklaarzen gehuld met prachting lang steil zwart haar.

Haar inzet is zonder meer goed te noemen, niets vlug vlug, nee rustig de tijd nemend zoent ze je lichaam langdurig, tepels meenemend, al strelend zoekt ze dan je lul om deze goed te pijpen, ook langdurig en na een tijdje vraagt ze of er een "gummi" om mag voor het neuken waarbij ze mij on top besteeg, en dat voelde goed aan, ze heeft een heerlijk kutje, inderdaad met het Playboy konijntje als kleine tattoo boven haar kutje. Zeer perfect lichaam met lekker natuurlijke borstjes, kleine cup B schatte ik, Donna is trouwens 22 momenteel.

Daarna in doggystyle en wat een heerlijk strak rond kontje heeft deze Letse schone, het was dat ik vermoeid en loom was na 2x het restaurant bezocht te hebben en ook de sauna dat ik mij kon inhouden qua orgasme dus in missionarisstandje doorgegaan wat stevig mocht en op een gegeven moment holde Donna haar rug , haar borstjes kwamen parmantig omhoog, haar tepels hard en haar hoofd naar achteren liet ze zich gaan, het sein voor mij om het neukritme te verhogen, om daarna lekker masturberend klaartekomen terwijl Donna met mijn ballen en tepels speelde.

Mmm, ik wil meer van deze lekkere Letse proeven, dus komt in mijn top 3 met Michelle en Mari!

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Donna (Let) (uitstekend)

Gisteren voor de eerste keer naar YY geweest, ik moet zeggen: een paradijs op aarde! Zo voor de eerste keer eens goed rondgekeken om te zien wat er allemaal was, ik had enkel een indruk van de recensies die ik hier had gelezen. Nog een paar andere ijsberen aangesproken, zowel nieuwe als "oude rotten in het vak" (kun je altijd wel weer wat van leren). Lijkt me inderdaad gezelliger om met 2 of meer ijsberen te gaan i.p.v. alleen, maar goed, het vrouwelijk schoon was er niet minder om. En dan komt meteen het grootste probleem met zoveel schone engeltjes om je heen: wie moet je kiezen en wie (nog) niet? Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Op een gegeven momente eens in de bios gaan kijken waar Donna met een vriendin op een van de bedden lag en me uitnodigde om naast haar te komen liggen. Tja, dat helpt bij het maken van een keuze. Eerst gezellig wat geknuffeld, daarna een kamer opgezocht. Haar service is prima en je wordt zeker niet in rap tempo afgewerkt, maar toch vind ik haar al aardig professioneel. Op zich geen probleem want het is een ontzettend lekker ding met alles d'r op en d'r aan. Lekker pijpen, lekker 69, heerlijk kutje om te beffen (ze werd ook lekker nat), paar standjes en tenslotte al likkend aan mijn tepels klaargetrokken. Genieten dus, en zeker voor herhaling vatbaar.

Oh ja, één minpuntje, ze zoent niet. Jammer...

Later heeft ze nog een paaldans act gedaan en dat was uitstekend. Werd dan ook met applaus door alle aanwezigen beloond.

Een snoepje, om je .. bij af te (laten) likken....

Commentaar

Gisteren weer eens enkele droomuurtjes beleefd in YY... Ben er nog van na aan het trillen.

Allereerst kort na binnenkomst de zaak eens verder verkend (was m'n tweede keer in YY) en uiteindelijk in de bios beland. Na deen spannend avontuurtje met Daiana (recensie zie elders) ben ik lekker baar het bubbelbad gegaan om uit te rusten. Nog wat lekkers gegeten en uiteindelijk met een kopje koffie op het terras in de zon gaan zitten. Alleen dat al vind ik genieten.....

Wat later weer eens in de bios gaan kijken maar daar was geen interessante film (BDSM, hou ik nie van). Op de terugweg liep ik letterlijk Donna tegen het lijf, die mij blijkbaar nog herinnerde van een week of 4-5 geleden. Ik werd erg vriendelijk begroet en ze vroeg me of ik met haar naar een kamer wilde. Ik gaf echter aan dat ik pas was geweest (hoewel, toch al weer een uurtje geleden) en sprak de magische woorden "später" uit. Helaas, mijn toverkunst bleek niet te werken want dit snoepje wilde NU naar een kamer. Heerlijk, als ze aangeeft dat ze je wilt..... en wie ben ik om zo'n engeltje haar (en mijn) plezier te weigeren?

Dus naar een kamer, echter wel met de mededeling dat ik nog niet helemaal hersteld was van mijn vorige avontuur en dat ze dus haar best moest doen. Nou dat heb ik geweten. Ik krijg nog de kriebels tussen mijn benen als ik aan gisteren terugdenk.... Ppffff, ik weet niet hoe ze het doet, maar wauw, wat kreeg ze hem snel hard en omhoog! Ze deed afwisselend pijpen en trekken, hoewel, die was meer een soort hemelse massage, waarbij ik me van puur genot haast voelde zweven. Ik weet echt niet hoe ze dat doet, en ik heb er ook niets van gezien want ik heb er met gesloten ogen van genoten...

Toen ze me een condoom om deed was ik al helemaal versuft en kompleet aan haar heerlijke acties overgeleverd. Ze kwam op met zitten en de massage van mijn harde paal ging gewoon door, maar nu van binnenuit. Wauw voor een tweede keer, wat een genot. En daarbij deed ze het ook nog eens zo rustig aan, met perfect geplande pauzes, dat ik bijna continu op knappen stond maar telkens weer net niet kwam..

Uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken terwijl ze mn tepels likte... Man oh man, wat een explosie!! Heerlijk is te zwak uitgedrukt voor wat deze hemelse dame met me heeft gedaan.... Overigens vond ze het zelf ook niet verkeed, want ze was kleddernat en genoot zichtbaar en hoorbaar van haar spel....

Nagenieten is ook prefect, ze blijft lekker naast je liggen en streelt je lichaam, zodat je langzaam aanweer kunt bijkomen. Ik heb haar ook heerlijk gestreeld, wat ze bijzonder lekker vond, getuige het feit dat we elkaar bijna moesten dwingen te stoppen en te gaan douchen. Het liefst waren wr ter plekke in elkaars armen in slaap gevallen....

Spreekt voor zich dat deze engel van mij een dikke fooi heeft gekregen en dat ik haar graag snel weer terugzie!

Commentaar

nu bleek ze weer uit Estland tekomen,ach wat maakt het nog uit.

ze kende me nog en zocht me op onder de douches, en wachtte op.

blijft een bloedmooi meisje met superstrak lichaam en ik heb weer genoten, zeer vriendelijk en lekker strak waardoor je alles goed voelt, allen dat zoenen zit er niet in, jammer

Commentaar

Ik kon het niet laten en ben wederom naar de hemel op aarde vertrokken, al waar ik na een opwarmertje in het bubbelbad al snel door Donna werd begroet. Toen ik haar zag werd ik al snel nog warmer en heb ik haar maar snel voor een kamersessie gevraagd. Tja, ik had me nog zo voorgenomen om eerst wat langer rond te kijken... maar Donna is voor mij zo goed als onweerstaanbaar... Volgende keer moet ik maar sterker zijn...

Op de kamer heerlijk van elkaar genoten, met veel streel, lik, pijp en befwerk waar we zo van genoten dat we er nagenoeg 2 uur (!) over gedaan hebben om elkaar te bevredigen. Ik had dat niet in de gaten totdat ik moest afrekenen, maar spijt heb ik niet. Het waren 2 zalige uurtjes waarvan ik 's nachts nog heerlijk heb liggen dromen....

Donna, tot een volgende keer!

Commentaar

Zou eens willen weten of dit poppetje er is op het moment,ze verblijft er 2 of 3 weken en gaat dan weer 1 -2 weken naar huis,zo heeft ze eens verteld.
                Kwestie in deze crisistijden een nuteloze rit en inkom te betalen,al is er mooie keuze genoeg daar niet van.Maar deze meid heeft eind verleden jaar zo een indruk nagelaten op mijn kamaraad dat ik ze ook absoluut eens wil proberen

Commentaar

Aan het werk...
                X