Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sophie (Mon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sophie (Mon)

Bij binnenkomst was dit meisje mij al opgevallen en toen ik haar later weer tegen het mooie lijf liep, ben ik maar even op haar afgestapt.
    Har naam is Sofia (werknaam uiteraard) en is van Koreaanse afkomst. KLein, ongeveer 1m60 schat ik en 20 jaren oud.
    Ze is pas een paar weken werkzaam in de club. Ze heeft een lieve lach, waarmee ze je duidelijk probeert te veroveren!
    Zogezegd ben ik gewoon maar op haar afgestapt en raakte met haar in gesprek. Ze spreekt goed Duits en ook met Engels kan ze goed uit de voeten.
    Met haar op de kamer gekomen, hebben we eerst elkaar lekker gemasseerd, wat zij lekker kan, maar ik ook, zei ze!
    De sex met haar is prima te noemen. Ze doet heerlijk mee en pijpt (zc) uitstekend, met lange diepe halen en, wat ik heerlijk vind, met losse handen!
    Heb haar lekker lang mogen likken, waarna ik, ik geloof wel 6 standjes met haar heb doorgenomen!
    Kortom een prima ervaring met deze Aziatische schone gehad.
    Groet Jaccoone

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sofia (Koreaanse, zwart haar) (uitstekend)

zij is echt een lief koreaans meisje,

ze had vandaag van die viskousen aan...... lekker !!!

een lekker uurtje met haar aan het spelen geweest in kamer 3.
    daar staat volgens mij de bank die bij de ingang stond
    heb die bank goed gebruikt
    Laatst gewijzigd door Lalande; 16-11-07, 15:55. Reden: privacy-gevoelige gegevens verwijderd

Commentaar

Nieuwe recensie

Sofia is een Aziatische dame, die komt uit Mongolie. De eerste keer dat ik haar ontmoette, vertelde ze dat ze kwam uit Korea, maar ze blijkt te komen uit Mongolie, ze is daar een beetje terughoudend in om over te vertellen.
      Ze is een druk bezet meisje, het kost dus moeite om een afspraak met haar te regelen.

UIteindelijk lukte me het om tegen half elf een afspraak met haar te krijgen en was vanwege de lange tijd op de kamer, tevens haar laatste klant van die dag. Daar was op de kamer overigens niets van te merken, dat ze continu bezet is geweest, want het is een geweldige ervaring met haar geweest.

De details ga ik niet vermelden, dat heeft ze liever niet vertelde ze me, want dat is voor iedereen persoonlijk, hoe ze dat ervaren. (wat een wijsheid voor dit jonge meisje! )

In ieder geval hoort ze voor mij bij mijn absolute toppers!

Groet, Jaccoone
      Laatst gewijzigd door Lalande; 16-11-07, 15:58. Reden: passage die niet meer relevant is gewist

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sofia (Mongoolse, zwart haar) (uitstekend)

Oude ziel

Dat wandelbroeder en stadgenoot Jaccoone redelijk idolaat is van deze frêle Aziatische dame, kan ik inmiddels helemaal begrijpen . Na een tip van zijn kant, heb ik haar snel en kordaat 'gevangen' toen ze op enig moment langsliep. Haar bevallige tred, sensuele bewegingen en verlegen blik deden in de verte denken aan Victoria die thans furore maakt in privé-huis Stout in het Haagse...

Er klopt veel aan deze dame, ze is petite van figuur maar zeer elegant en feminiem. Geen absolute spetter om te zien maar ze heeft wel een lief gezicht, lang donker haar, mooie handen en voeten en een heerlijk lijf. Ook ik zal niet teveel in detail treden m.b.t. de specifieke handelingen op de kamer, maar wil er wel iets meer over kwijt dan mijn voorganger . Voor mij is zij typisch een geval van een oude ziel in een jong lichaam. Haar roots liggen deels in het grootste imperium uit de wereldgeschiedenis dat gesticht is onder Dzjengis Khan en zij is met haar 21 lentes al zeer sociaal vaardig, sensitief en levenswijs. Alsof ze iets van zijn grootmoedige wijsheid via de overlevering heeft meegekregen . Bovendien spreekt ze vijf talen. Dat deed ik haar op die leeftijd beslist niet na geloof me!

Wanneer er een klik is en wederzijdse sympathie (iets dat met een inleidend gesprekje of de juiste aandacht altijd wel te beïnvloeden is), dan is deze Oost-Aziatische parel in staat je even te doen vergeten dat het betaalde seks is . In mijn persoonlijke ervaring vree ze gepassioneerd, had plezier in elke handeling, energie voor elk standje, zoende onaflatend en wellustig en eiste ook aandacht op voor haar eigen plezier. Geen comedienne op de kamer, ze kwam authentiek over in haar acties en reacties en heeft talent voor het liefdesspel. Op al mijn suggesties ging ze lief lachend in en met haar Franse kunsten kreeg ze mij bijna tegen het plafond . Ze spreekt dus eigenlijk zes talen. Ik voelde me ingestraald met haar sensuele energie. Mijn orgasme kwam zo diep vanuit mijn lijf dat het bijna pijn deed. GFE all the way!

Na afloop nog een leuk gesprek met haar gehad waarbij ze zich open opstelde en zich en passant een inzichtig consulent toonde betreffende een hartekwestie. Sofia heeft zich een van de belangrijkste boeddhistische levensinzichten al volledig eigengemaakt. De wereld is als een spiegel: kijk er boos in en zij kijkt boos naar je terug; glimlach en zij glimlacht ook. Niets minder dan een topper deze dame . Herhalingsgevaar sterk aanwezig. Als Jaccoone me niet voor is .
        Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Commentaar

Zondag 9-3-2008 weer eens, na enige tijd niet meer daar geweest te zijn, GT bezocht. Hoopte Lin te ontmoeten. Maar ze was er (nog) niet. Tja, wat te doen? Wat rondgelopen en toen een jonge semi-variant van Lin gespot: Sofia. Omdat ze nog zo jong was, was ik wat terughoudend, niet vanwege het
          jong zijn maar vanwege de te verwachten prestaties. Uiteindelijk het toch gewaagd. Tjonge jonge ze staat nu op mijn favorietenlijst.

PS
          Beloofde haar, als Lin niet zou komen, een tweede keer die dag met haar
          te gaan. Lin kwam, en over haar hoef ik niets te vertellen denk ik: ze is
          mijn (en van enige anderen ook) nummer 1. So Naturgeil!

Commentaar

De laatste keer dat ik bij haar was, deed ze in de kamer erg zakelijk. Terwijl we op de bank heel erg gezellig deden.

De service was als vanouds.......heel erg goed.

Ze rookte nog een sigaret na op de kamer en probeerde mij daarvoor te berekenenik geef de meiden soms weleens een extraatje, maar niet op zo'n manier.....

beetje jammer van dat gedoe......

Commentaar

Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sofie (koreaans)

Na een uurtje relaxen in sauna en buiten in de zon, zag ik haar staan in de gang. Mooi klein lichaam met lekkere vrouwelijke borsten (cup B). Lief aziatisch gezichtje met bruine ogen en geverfd blond haar. Meteen sleutel gehaald en in een hutje gedoken. Pijpen was goed, ze vroeg me haar te likken. Dat doe ik alleen als ik in de juiste mood ben, dus nee gezegd. Neuken was lekker en lang. Een aanrader.

Commentaar

Vorige maand een keer met deze Sofia het bed gedeeld.

Geen lange kennismaking vooraf maar direct-to-the-point met de bekende vraag om de sleutel.
                Een mooie blokhut in met spiegels aan het plafond om goed van haar uitzicht te kunnen genieten.

Lekker zoenen, een geweldige pijpbeurt en een goede cowgirlride beleefd met Sofia!!!!

By the way: haar haren waren niet blond maar met een rode gloed.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sofia (Koreaans, bruin haar)

ze heeft inderdaad haar haren geverfd, maar ze is nog steeds koreaans... (volgens haar)

Ze was net binnen en kon haar daardoor bij de ingang onderscheppen. Ze zag er lekker geil uit in een lekker strak hipster met zwarte kousjes. Verder topless, met haar perfecte borstjes. Ze stelde een trio voor met die blonde in een soort netkous, maar dat had ik geen zin in.

Geil begonnen met pzc en wat beffen. Ze was net binnen en had blijkbaar nog geen geurtjes opgespoten, wat jammer was, want haar haar stonk en haar zoenen smaakte wat raar. Zoenen deed ze ook niet ongeremd, haar tong was net een deegmixer... jammer

Echt lekker ging het niet, want doggy beviel haar niet en ik moest daardoor omdraaien. Was niet veel daarvoor met Kim al geweest en had moeite hard te blijven bij deze niet echt geile meid. Daardoor maar af laten maken met de hand, maar sommige vrouwen kunnen dat niet, zoals zij

Voortaan maar weer wat langer de tijd nemen tussen de dames in. Dus wat vroeger arriveren is ws een oplossing. Het wordt mooi weer vd week, dus tot dan

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sophie

Na mijn eerste sessie met Sonya (zie recensie) kwam ik enkele malen twee ondeugend giechelende meisjes tegen die Sylvana en Sophie (zoals zij zich nu noemt) bleken te heten.

Sylvana loopt topless rond, heeft lang zwart, opgestoken haar en Sophie draagt een bikini en heeft het lange donkere haar los.

Op een gegeven moment ontdekte Sylvana de krulpaal in het niet-rokers gedeelte en gaf prompt een indrukwekkende show.

Toen ik ze later weer zag zitten en toe was aan een tweede sessie, voegde ik me bij deze toppertjes. Ze bleken vandaag voor het eerst te werken in de Villa, overgekomen van GT. Ineens riep Sylvana triomfantelijk dat ze me wel eens gezien heeft in GT. Dat moet minstens een jaar geleden zijn geweest; ongelooflijk dat geheugen van die meisjes soms.

Enfin, prachtig om achter die twee waggelende kontjes de trap op te lopen en op de kamer voltrok zich een geweldige trio met turbosnelheid.

Sylvana was vaardig en professioneel, Sophie vaardig en opgewonden. Vooral het intensief verwennen van haar borstjes had een heftig resultaat.

De dames wisselden elkaar bedreven af, waarbij de ene me zoende en de andere pijpte.

Uiteindelijk nam Sophie een condoom en ging cowgirl op me zitten. "Dapper voor zo'n klein meisje", vond ik en dat sorteerde de nodige hilariteit.

Vervolgens wilde Sophie doggy en toen Sylvana me vervolgens heftig begon te tongen kon ik me niet meer inhouden. Dat kwam me op een oorvijg van Sylvana te staan die me leuk gespeeld "und wass mache ich jetzt?" toebeet.

Alles bij elkaar nog geen twintig minuten, maar helemaal prima.

Deze twee zijn een absolute aanwinst voor de Villa!

Genoemde kosten zijn kennelijk voor de twee dames samen. (A)

.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sophie (Mongoolse, zwart haar) (uitstek

Topic is wel erg snel verplaatst, vanaf volgende week zijn beiden weer in GT te vinden.

Commentaar

Aan het werk...
                      X