Alia (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alia (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Alia is wat je kunt noemen een bovengemiddeld knap meisje met heerlijke rondingen,één der knapste kontjes die je tegenkomt in Fkk-middens en bovendien een erg solide servicedame.Ze is eerder klein van stuk,1m60 max,zon(nebank)gebruind velletje,B-cup natuur,stevig en vol.Ze spreekt vloeiend Duits en Engels,was voorheen actief in Aca,maar sinds een jaartje een vaste waarde in VV.Een extra troef zijn haar dansmoves,de ideale partner tijdens een wachttijd voor sleutels in het week-end,erg beweeglijke dame,en niet alleen op de dansvloer.Ze heeft sinds kort lange bruine haren(voorheen geblondeerd) wat haar beter staat naar m'n smaak.

Service:solide,deze dame excelleert niet in één bepaald aspect der service,behoudens het feit dat ze steeds erg gedreven en bovengemiddelde kamerprestaties aflevert.Heb mij bekend nog geen enkele negatieve commentaar gelezen in overige forums,en ben wat verbaasd dat ze hier nog geen topic heeft,vandaar dit schrijfsel.Tongzoenen is ietwat terughoudend in het begin der sessie,Alia is niet bepaald een sturm und drang meisje,ze neemt haar tijd,maar gedurende de sessie werden de zoenen alsmaar intenser en zachter:erg leuk.Orale kwaliteiten zijn als prima te bestempelen,erg veel afwisseling en oogcontact bijwijlen,handsfree en volgehouden:leuk.Intiem is het aangewezen om niet meteen volgas te beginnen beuken,enige "opwarming" is aangewezen,en nadien is deze dame allesbehalve terughoudend te noemen:leuk.Samengevat leukleukleuk dus,een zekerheidje in VV voor ondergetekende die nimmer ontgoochelt en steeds haar niveua aanhoudt,een "sichere bank".Herhalingsgevaar:90%.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Alia(goed)

zondag ook een proefritje gemaakt met alia, zoals de vorige res. al schreef: heeft zij volgens mij het mooiste kontje van de villa, trouwens ik vind haar lijf helemaal super. leuke uitstraling ,lekkere babbel , in de kamer eerst beetje terughoudend maar wanneer je haar opgewarmt heb is het helemaal oke.
    volgende keer zal ik iets langer op de kamer blijven, nu was de dag om, dus we moesten de villa verlaten.
    je kan alleen in contact met haar komen door jouw inniatief, zij is erg terughoudend en stapt zeker niet als eerste op jou af ,.

laterzzzzzzzzzzzz

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Alia(uitstekend)

Alia is een rustig type als je ze temp krijgt is het toppertje al een paar keer mee geweest en het is als maar beter

Commentaar

Aan het werk...
      X