Larissa (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Larissa (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

na een lange tijd weer een keertje na vv geweest met wat vrienden.

er waren veel nieuwe vrouwen maar zaten niet echte toppertjes bij, totdat ik larissa zag.
    ze is half kazachstaans en roemeens.
    1.65m mooie lichaam zwart lang haar c cup met geweldige ronde ass en de mooiste licht bruine ogen.
    ik kan alleen maar vol lof zijn over haar service.
    ze kan supergoed gepassioneerd tongzoenen, pijpen met lange langzame halen deeptroat en ze vergeet de ballen ook niet gewoon te goddelijk. daarna maar haar ook even verwend met mijn orale kunsten en ze werd al snel nat.
    daarna het jasje aan gedaan eerst in missionaris en daarna in doggystyle (zeker de beste standje bij haar vanwege het uitzicht oo haar ass) kom ook daarom niet meer langer vol houden en was het alweer gedaan.

zeker een aanrader. ze staat in mij top 3

mijn vriend heeft haar ook maar meteen uitgeprobeerd en zei ook dat ze supergoed was.
    daarnaast was volgens mijn maten alia ook supergoed
    roemeense klein licht bruin haar goddelijk ass bcup en lichaam is uitstekend en service ook.

ma larissa is zeker weer aan de beurt de volgende keer
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 26-10-11, 12:22. Reden: Beoordeling in formulier aan tekst aangepast

Re: dezelfde Larissa?

Oorspronkelijk geplaatst door ALLINPREFLOP Bekijk bericht
    na een lange tijd weer een keertje na vv geweest met wat vrienden.

er waren veel nieuwe vrouwen maar zaten niet echte toppertjes bij, totdat ik larissa zag.
    ze is half kazachstaans en roemeens.
    1.65m mooie lichaam zwart lang haar c cup met geweldige ronde ass en de mooiste licht bruine ogen.
    ik kan alleen maar vol lof zijn over haar service.
    ze kan supergoed gepassioneerd tongzoenen, pijpen met lange langzame halen deeptroat en ze vergeet de ballen ook niet gewoon te goddelijk. daarna maar haar ook even verwend met mijn orale kunsten en ze werd al snel nat.
    daarna het jasje aan gedaan eerst in missionaris en daarna in doggystyle (zeker de beste standje bij haar vanwege het uitzicht oo haar ass) kom ook daarom niet meer langer vol houden en was het alweer gedaan.

zeker een aanrader. ze staat in mij top 3

mijn vriend heeft haar ook maar meteen uitgeprobeerd en zei ook dat ze supergoed was.
    daarnaast was volgens mijn maten alia ook supergoed
    roemeense klein licht bruin haar goddelijk ass bcup en lichaam is uitstekend en service ook.

ma larissa is zeker weer aan de beurt de volgende keer

Ik weet niet of deze Larissa is dezelfde dame die ik vorige jaar met haar naar een kamer gegaan bij Acapulco, Velbert of het gaat hierom een andere dame. Mijn ervaring met Larissa uit Roemenia (die in 2010 in Acapulco heeft gewerkt en daarna is ze vertrokken naar VV) was niet positief. Pijpen deed ze wel maar eigenlijk leek geen zin in te hebben. Neuken deed ze op dezelfde manier (auto pilot). Qua uiterlijk/optiek was ze een leuke dame maar helemaal geen prestatie! Zij heeft me toen verteld dat ze voor Acapulco ook bij VV heeft gewerkt maar ze is weggegaan voor onduidelijke redenen!

Commentaar

Re: grefath, banhstrabe , larissa(onbekend)

ik denk niet dat we het over dezelfde larissa hebben ze was nieuw en pas voor de 2e week in de VV.
      deze larissa is zeker een aanrader hans als je van gfe houd.

Commentaar

Re: grefath, banhstrabe , larissa(onbekend)

Oorspronkelijk geplaatst door ALLINPREFLOP Bekijk bericht
        ik denk niet dat we het over dezelfde larissa hebben ze was nieuw en pas voor de 2e week in de VV.
        deze larissa is zeker een aanrader hans als je van gfe houd.

Dank je wel voor de info. IK ben van plan een dezer dagen naar VV te gaan. Je hoort wel van mij!

Groet,

Hans

Commentaar

Aan het werk...
        X