Grefrath - Villa Vanilla, Bahnstrasse 90, Ella (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Grefrath - Villa Vanilla, Bahnstrasse 90, Ella (Roe)

Vandaag weer eens naar GT. Te veel beren.
    In de kino Ella gezien en ze kwam bij me zitten.
    Een prachtige vrouw met alles er op en eraan.
    Uiterst vriendelijk, leuke babbel.
    Ze is enorm lang, zeker met die hoge hakken.
    Praachtig gezicht, grote neus, heerlijke ogen.
    Ze was ontspannen. Ik had van te voren gezegd dat er van n----n niets tercht zou komen. daar heb ik de leeftijd niet meer voor. Ze bewoog zich gratieus, liet alles bewonderen. Heb haar maar een vingertje toegestoken. Dat accepteerde ze graag. Gevolg was een heel aangename masturbatie scene, waarbij ze zich lekker liet gaan en wellicht ook klaar kwam. Gewoon een mooie , lieve gezellige meid. Vroeg wel 100 voor een uurtje, terwijl ze zelf het meeste aangename gevoel had. Ik gun haar dat graag.

Re: golden time, bruggen , ella(onbekend)

Ella hoort bij het interieur in GT en daarvoor in PHG.Over haar kan ik niets negatiefs schrijven,sex met haar is net als thuikomen.Alles klopt gewoon.
    Ze is afgelopen jaren iets voller geworden maar ja wij ook....

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Ella(onbekend)

Ter aanvulling, Ella is Roemeens

Commentaar

Afgelopen weekend ook eens met Ella gekamerd,had haar in een aantal vorige bezoekjes al wel eens gespot maar telkens kans laten schieten,eigen schuld i guess.Volledig mijn ding die Ella lekker vlezig figuur dus genoeg plekjes om te ontdekken en al ben ik zelf niet bepaald type bodybuilder zeg maar graatmager ik heb me reuze vermaakt voor een 2 tal uurtjes.Die 100 € per uur blijkt meer voor te komen tegenwoordig blijkbaar want ze vroeg inderdaad 100 maar in haar geval zeker de moeite waard.Ik hoop dat ze er nog wel een tijdje blijft.Spijt dat ik haar niet eerder ontdekt heb.Ferme madam.Nu weer aftellen tot aan het volgende GT bezoek,weer een maandje,misschien 2 wachten vrees ik.

Commentaar

Deze 1m80 lange dame was me voorheen eigenlijk nooit opgevallen ... ze is me eigenlijk ietsje té fors, maar vorige week stopte ze me tijdens m'n zoektocht naar een drankje, en een leuke en onderhoudende babbel volgde vlekkeloos. Een kwartiertje presalen in 3 talen (ze is erg snugger en qua talenkennis een varademing ten opzichte van de meeste dames) leidde onherroepelijk tot een kamergang, ging allemaal zeer vlotjes en alleraangenaamst.

Op de kamer biedt Ella degelijke service, tongzoenen is oké te noemen, PZC idem, handsfree en afwisselend, goed. NMC goed, ik had m'n handen meer dan vol met deze grote dame die allesbehalve afstandelijk te noemen is. Goede standaard-clubsessie zonder te excelleren of uit te blinken, maar zeker geen ontgoocheling. Kan me moeilijk voorstellen dat een sessie met haar zou tegenvallen, basic en goed, niets op af te dingen. Netjes binnen de 30-minuten grens gebleven, dus geen idee hoe het met het "uurtarief" gesteld is...

Commentaar

Aan het werk...
          X