Jana (Rus), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jana (Rus), Grefrath, Villa Vanilla

Halverwege de middag werd het drukker in de Villa. Een jong donkerblonde dame had ik 's-morgens al gezien, maar ze zat met name achter de gokkasten. Ze leek geen interesse in de beren te hebben. Tijdens een kopje koffie hoorde ik andere dames en de bar-dame over haar praten. Ze bleek eerder op de dag 200 euri te hebben gewonnen op de kast. Met weinig respect werd over "die Russische" gesproken. Het woord Russische was genoeg om mijn interesse te wekken. Mijn ervaringen met Russische en Poolse dames zijn aanzienlijk beter dan met de meeste Roemeense. Op het moment dat ik een praatje wilde maken ging ze net bij een andere (grijze) beer zitten. Deze sympatiek uitziende beer vond haar echter veel te jong voor zichzelf. Dat gaf mij gelukkig de kans. Ze vertelde mij afkomstig te zijn uit Rusland, maar nu te wonen in Letland. Ze werkte sinds een week in de Villa, haar eerste ervaring in een club. Eigenlijk beviel het haar helemaal niet en ze denkt ook niet te willen doorgaan in dit vak. Dit intrigeerde mij: waarom zou ik met haar kameren als ze het eigenlijk maar niets vindt? Tijdens ons gesprek leek ze te ontdooien en bespeurde ik een ondeugende glimlach. Ze is inderdaad nog wel erg jong (19 jaar), maar ik wilde al snel maar één ding: naar de kamer met Jana.

Dat is geen slechte keus geweest. Helaas kwam ze aan met de sleutel van kamer 21, niet in het hoofdgebouw maar in het nieuwe gedeelte. Deze kamers hebben geen douche en dat was jammer. Op de kamer zette ik haar op bed en daarmee kwamen onze monden ongeveer op dezelfde hoogte. We begonnen ongeremd te zoenen. Ik ontdeed haar van haar lingerie en daar kwamen heerlijke borstjes tevoorschijn. Niet verwonderlijk dat een dergelijk jonge meid een mooi lichaam heeft. Helaas rook ze wel wat teveel naar zweet. Ook haar vrouwelijkheid was niet helemaal fris. Na nog meer zoenen op bed en het verkennen van haar lichaam gaf ze mij een heerlijke pijpbeurt. De wederdienst heb ik door de lucht niet gegeven, wel uitgebreid gevingerd. Het intieme gedeelte begon wat stroef. Ondanks het gebruik van glijmiddel kwam ik moeizaam naar binnen. Ze is behoorlijk strak gebouwd. Na een paar minuutjes kon ik voluit gaan. Bij doggie klauwde Jana haar handen in de lakens. Ze wilde mij helaas niet berijden, dat dacht ze niet aan te kunnen. Als slotscene heb ik haar op haar buik gelegd en met haar benen strak tegen elkaar aan voelde het helemaal extreem strak aan. Het rubbertje was toen snel en goed gevuld.

Ook hier (zie recensie Roxana) gingen we over de grens van een half uur, maar rekende Jana gewoon 50 euro. Ik heb haar 70 gegeven vanwege haar enthousiasme. Ik hoop dat ze nog in de Vilaa is tijdens mijn volgende bezoek. Dan was ik haar eerst uitgebreid onder de douche om vervolgens minimaal een uur tekeer te gaan.
Aan het werk...
X