Deea (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Deea (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

De sessie met Deea, Roemenia.

Klein Roemeens opdondertje met pit in haar lichaam.
    Opvallende plakvlinders op haar tepels, verder topless.
    Kleine littekens achter haar borsten, dacht toch echt dat zij echt waren, shoot me! Een B-tje max.
    Donkere kijkers met lange plakwimpers, opgeplakte nagels, uiteraard, maar heel herkenbaar…
    De ogen, wimpers, wenkbrouwen, het kapsel, alles in de zwaar opgemaakte Cleopatra stijl.
    Service is oké, beloofde een goede kusser te zijn, was het ook.
    Wederom dus een dame die zegt in de bar niet te mogen/willen kussen. Is mij nog niet echt duidelijk. Lijkt beleid, echter een andere dame en beer wel zien kussen in de bar.

PZC goed, beffen idem, reactie kwam te dus fake over, ze was wel een beetje aan het genieten. Kan zijn onder het motto, de klok loopt. Kan me vergissen, dan, sorry...

Na het beffen...
    Er werd mij medegedeeld dat het half uur om was, we hebben nog niet gene#kt, Veel gekletst, telefoontje beantwoord met duizend excuses, was maar een paar tot max 4 minuten, maar toch, “is no problem” waren mijn woorden, “is a problem” bij het doorberekenen…
    De vervolg sex, nee, ik wil geen massage, wat hebben die meiden hier?
    Was oké tot goed. Dame nog een sigaretje, nee geen problemen mee.
    What do you get, 100,- was the answer. Chucky had zo iets van, dat geeft een mooi verhaal, laat ook maar….100,- gegeven bij mijn volle verstand en afscheid genomen bij het kastje want “Chucky went home….”
Aan het werk...
X