Roxana (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roxana (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Afgelopen woensdag weer naar mijn favoriete saunaclub getogen in de wetenschap dat Paula er niet was. Dat gaf ruimte om weer wat nieuws te proberen, want voor Paula ga ik altijd voor de bijl. De eerste dame die Maatje kon bekoren was Roxana. Bij de overwegend Roemeense populatie kijk ik goed hoe het gedrag van de meiden is. Roxana zat met een groepje landgenotes te kletsen en was daar dominant en zelfverzekerD> Naar mij keek ze ondeugend. Ze was niet zomaar te verleiden, het gesprek met de dames had voorrang. Nadat ik een sigaartje had gerookt kwam ze bij me zitten en na wat geklets vroeg ik haar een sleutel te halen.

Roxana heeft een heel mooi figuur. Slank, borsten puur natuur, slechts haar minder gladde huid is een minpuntje. De service van Roxana is prima. Ze gaf aan niet altijd te willen zoenen, maar kennelijk voldeed ik aan haar eisen, want we hebben lekker gezoend (TZ). Pijpen was voldoende, maar zonder overgave. Ze stopte er binnen een minuut mee, omdat haar mondje het niet aankon. Toen voorzichtig begonnen in missionaris en daarna nog enkele standjes waarbij ze me vroeg om lekker door te stoten. Toen het rubbertje vol zat was het meteen opstaan, wassen en afronden. Kortom: een leuke en mooie meid, goede service maar niet perse herhalingsgevaar.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Roxana (RO)(goed)

Tja, niet perse herhalingsgevaar schreef ik vorige keer. Deze dag was Roxana toch de meest aansprekened dame voor mij. Ze herkende mij, haalde een koffie voor mij en we hebben leuk gekletst over van alles. Ze gaf aan dat het eem paar dagen heel rusitg was geweest. Eén dame had de dag ervoor geen enkele klant gehad. Zij moest er dus geld bijleggen die dag.

Op de kamer was de service van Roxana vergelijkbaar met de vorige keer. Het was mijn bedoeling om een half uurtje te kameren, maar na afloop bleek dat het toch wat langer had geduurd. In tegenstelling tot eerdere berichten over de Villa ging Roxana hier perfect mee om. Ze rekende gewoon een half uur. Ik weet niet of ze er toch stiekem op rekende, maar ik heb haar natuurlijk meer gegeven dan 50 euri.

Over haar service: TZ voorzichtig, pijpen goed maar niet bijzonder en intiem gewoon prima in orde.

Commentaar

Aan het werk...
    X