Dahlia (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dahlia (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Na eerder op de dag te hebben genoten van Paula en een teleurstellende ervaring met een andere Roemeense (Christina, voor wie ik niet de moeite neem haar te beschrijven) koos ik voor het derde bedrijf toch weer een Reomeense. Er waren in de Villa ook weinig dames van andere origine aanwezig. Poolse Paula en haar vriendin Emilia (die helaas niet kon werken vanwege een probleem met haar rug) zijn toppertjes en zij waren primair de reden van mijn bezoek.

Maar nu Dahlia (ze spreekt het uit als Dehlia, op zijn Engels). Dahlia spreekt behoorlijk Engels, maar enkele andere talen (Duits, Fans, Italiaans) beheerst ze aardig. Voor mij is dat een belangrijke voorwaarde, enerzijds omdat ik het prettig vind om wat small talk met de dame te voeren en anderzijds omdat het getuigt van intelligentie en een ruime belangstelling. Ook belangrijk: ze heeft een mooi figuur en een open en vrolijk gezicht.

De actie op de kamer was prima. Ze beheerst Frans inderdaad zeer goed, doet het met overgave en gevoel. De wederdienst stelt ze bijzonder op prijs, waarbij ze heerlijk fris rook. Bij het intieme gedeelte konden we niet voluit gaan (zoals ik eerder die dag gelukkig wel had ervaren met Paula), omdat Dahlia nogal strak is. Mijn gereedschap was te groot om echt los te gaan. De standjes die ze wel aankon waren prima en ze heeft het geweldig afgemaakt met haar mond en hand. Opvallend aan haar is een grote moedervlek op haar linker borst. Dat doet enige afbreuk aan haar uiterlijk, maar als je er niet op let is er niets aan de hand.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Dahlia(uitstekend)

Afgelopen vrijdag weer met Dahlia gekamerd, heerlijke meid en ach ja die moedervlek daar stoor ik me niet zo aan. Als je er een beetje een klik mee hebt, komt ze je bij een nieuw bezoek heel erg vriendelijk begroeten en kun je er ook best een leuk gesprek mee hebben. Ik heb er weer een prima kamersessie met haar op zitten, ook de vorige keer was prima. Dahlia is een aanrader!
    Oooooooohhhhhhhhh

Commentaar

Aan het werk...
    X