Carmen (Spa), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carmen (Spa), Grefrath, Villa Vanilla

na een ritje van 200 km aangekomen bij vv parkplatz was vol dus aan de overkant op het industrieterrrein geparkt. aangebeld en door een slanke vriendelijke blonde dame binnen gehaald ,was binnen een druktevan jewelste ,mijn plichtplegingen gedaan en snel uit de kleren naar de bar,want ik had me een dorst en natuurlijk te zuinig om onderweg iets te kopen terwijl je het bij vv gratis krijg.....hihi
    even zat ik aan de bar en kwam carmen me vergezellen,het duurde niet lang of ze ging de sleutel halen, was snel terug gelukkig en we gingen achter de solarium in een kamer. alles erop en aan bij carmen veel stoom gemaakt en lekker bijgekletst,
    het uur zat erop en we gingen ieder onze weg,ik naar het eten zij???????
    eten oke maar niet weelderig,en op het vlees moesten we nog wachten want de kippen moesten nog geslacht. dus maar ff iets drinken en rusten kijken zoeken naar het volgende slachtoffer.....

Re: villa vertigo, grefrath , carmen(goed)

sorry ik heb de recensie niet goed ingevult,,, carmen is uitstekend... kan ik dit nog aanpassen? sorry maar ik ben ook een beetje blond he..

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Carmen(goed)

M'n vrijkaartje voor VV verzilverd en na een korte rondgang door het pand, om de boel eens te verkennen, met Carmen een praatje gemaakt. Een leuke rondborstige spaanse van 25.
      Op de bank in het niet-roken gedeelte begon ze alvast wat onder de badjas te spelen en oondertussen vertelde ze me waar ze allemaal voor in was. Na nog een drankje naar een kamer boven gegaan waar ze het geheel in praktijk bracht.
      Tongzoenen, Pijpen zc, russisch en wat standjes, alles wat ze beloofd heeft is ze nagekomen.
      Na afloop even de douche in geweest en weer terug voor wat eten, drinken en een volgende date.

Commentaar

Aan het werk...
      X