Ewa (Lit), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ewa (Lit), Grefrath, Villa Vanilla

Na te zijn bijgekomen van het eerste avontuur van de dag kwam Ewa binnen. Zij is een mooie meid afkomstig uit Litouwen. Heerlijk figuur (mijn smaak), dat wil zeggen niet dun, maar sportief. Ze droeg een bikini met vrolijke kleuren, heel fris allemaal. Ze heeft me op de kamer haar leeftijd verteld, maar ik had haar echt niet meer dan 25 gegeven. Ze is naar eigen zeggen 31. Na wat smalltalk belanden we (net zoals eerder die dag met Paula) op kamer 5. Na een lekkere wederzijdse rug en bil massage heeft ze mij heerlijk gepijpt. Na de wederdienst door mij was het tijd voor het echte werk. Maatje heeft soms ruzie met de standaard rubbertjes en was vergeten een nieuwe Durex XL mee te nemen. Daarom toch maar tussendoor snel even naar de kleedruimte om ze uit mijn kluisje te halen.

Toen ik weer boven kwam lag ze uitdagend op mij te wachten. Met het nieuwe materiaal hebben we een heel mooie ervaring neergezet. Ze bleef mij de hele tijd enorm geil aankijken.

Na afloop hebben we nog leuk gekletst en gerookt. Dit was weer een echte gfe ervaring. Na afloop stond Paula te gebaren of het goed of slecht was geweest (duimpje naar boven dus door mij). Toen ik later bij de bar kwam stonden de twee dames samen te praten, over mij dus bleek. Gelukkig was dit ook niet negatief

Ik heb er naast Emilia en Paula een vriendin bij in de Villa. De Villa die helaas wel voor 80% door zeer commerciële Roemeense dames wordt bevolkt.

Ik hoop dat Ewa er de volgende keer nog is, want ze gaf aan nooit lang in één club te blijven.
Aan het werk...
X