Mia (Mol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mia (Mol), Grefrath, Villa Vanilla

Dinsdag 3 mei 2011 rond 14:00 uur in de auto gestapt richting duitsland. Ik zat erg te twijfelen tussen Golden Dreams en Villa Vertigo. Golden Dreams gebeld hadden 10 dames binnen. Villa Vertigo rond de 20. Dus werd het Villa Vertigo.

Eenmaal aangekomen had ik de locatie niet zo verwacht. Het lag aan een drukke weg en aan een druk kruispunt. Overigens waren er voldoende parkeergelegenheden.

De deur werd voor mij geopend en nadat er gevraagd was of ik voor het eerst er was en of ik zondag terug kwam werden mij een paar slippers, handoek en badjas gegeven. Vervolgens liep de ontvangstdame weg. En ik liep braaf achter haar aan. Echter werd ik door een aantal dames erop gewezen dat de kleedkamer ergens anders was. Dus ik de andere kant op richting de kleedkamers. Daar aangekomen zag ik dat ik niet de lockers inkon omdat ik geen sleutel had. Ik weer terug en kwam de vriendelijke vrouw aanlopen met een sleutel en pasje. Ik kon nu dan eindelijk omkleden. Ik was ongeveer 16:15 omgekleed en wel en liep het huis in. eerst het huis verkend. Ik was er immers voor het eerst. Cola aan de bar gehaald en buiten op het terras plaats genomen. Gelijk werd ik aangevallen door 2 roemeense dames. Die vroegen of ik zin had om naar de kamer te gaan. Ik zeg nee ik ben net binnen. Ga even rustig wat drinken, van de zon genieten. En uit rusten van de reis. Ze bleven aandringen maar na hun genegeerd te hebben gingen ze weg. Vervolgens komt er een andere dame die een ongelukje had gehad met de styletang. Hetzelfde verhaal. Zij ging ook weg en had ik even (10 min) rust. Vervolgens kwam Kate ook uithetzelfde land aanlopen. Zij had een papieren ring met de naam kate erop uit een tijdschrift gekregen. deze was echter kapot gegaan en daar over zat ze bij mij haar teleurstelling weg te vagen. Ik had echter het idee omdat de vorige Roemeen mij goed in de gaten hield wat ik deed, dat ze onderling een wedstrijdje deden wie mij naar de kamer kreeg. Nou die wedstrijd win ik. Ik haar het verhaal over haar papieren ring laten doen en haar afgewezen.

Vervolgens lekker even aan de wandel en in het nieuwe gedeelte in de bar gezeten een koffie besteld. Ik zag daar een paar blonde dames in de hoek zitten en heb deze even geobserveerd. na enig oogcontact met hun hebben gehad. Ben ik er maar bij komen zitten. Zij kwamen uit Moldavië, Na een kort gesprek wist ik het wel. Het moest er maar van komen. Ik nam de 24 jarige Moldaavse schoonheid mee naar de kamer. Ik heb haar de sleutel van de kamer op laten halen. Kamer 19 Ik was aardig opgewonden en heb er geen windeieren gelegt. Ik ben gelijk terzake gekomen en nadat ik gepijpt en bereden was heb ik haar heerlijk Doggystyle genomen. Na het vreugdeschot, naar de kleedkamer gelopen en haar daar haar verdiensten gegeven. Tevens zag ik dat het 18:00 uur was en tijd voor eten. Ik heb 3 keer opgeschept en onder genot van een paar biertjes nog ff genoten van de zon. Vervolgens zag ik die moldaavse schoonheid weer en we lachten elkaar toe. Ik besloot in de sauna te gaan. Echter deed hij het niet. Nadat hij aangezet was door het personeel. De sauna ingeweest voor een lekker zweet sessie. Vervolgens onder het genot van een kopje koffie rustig op een bankje in het nieuwe gedeelte gezeten. Het was er rustig en alle dames zaten in het rokersgedeelte. Na een uur lekker te hebben gerelaxed zat ik denken om nog een keer op zoek te gaan naar wat lekkers. Echter was dit niet nodig want de moldaavse schoonheid kwam er toevallig aan en kwam lekker bij me zitten. Hier vervolgens een poosje gezeten en heb besloten om haar eens lekker voor een tweede keer te nemen. Ik heb voor een uur de sleutel op laten halen en wederom in kamer 19 heeerlijk van haar genoten. We hebben meerdere standen gehad en nadat we klaar waren heb ik mezelf gedouched en nog een kop koffie genomen om vervolgens naar huis te rijden. Het was immers ook al 22:00 uur en de volgende dag moest weer gewerkt worden.

Wat mij opviel was dat de bubbelbaden uit waren. De banken enigszins versleten. en de gemiddelde dame redelijk waren. Ik had het gemiddelde op een enkeling na hoger verwacht.

Ik weet alleen niet hoe de Moldaavse schoonheid heet.
    Ze was 24 jaar, blond, 1.75 en een tattoo van een engel op de schouder en bloemen op de heup.en had het haar op de schouder.

Wie kent haar bij naam?

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, ??(uitstekend)

Ze heet Mia en heeft nu bruin haar(geverfd)

Commentaar

Aan het werk...
    X