Flora (Bos), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Flora (Bos), Grefrath, Villa Vanilla

Uit mijn "reisverslag":

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerrr Bekijk bericht
    De avond vorderde en ik kwam die "bepaalde" dame tegen. Ze herkende mij meteen. Hoe zou dat toch komen?. In juni (Living Room) had ik haar enkele malen afgewezen en achteraf was dat een verkeerde beslissing. Maar goed vandaag dan maar, maar nog niet meteen. Eerst moest ik nog wat bijkomen.
    Ik zat op een bankje, vlakbij de jacuzzi. Die dame, Flora heet ze en komt uit Bosnie, kwam naar me toe en vroeg brutaal of ze aan me mocht knabbelen. Dat mocht ze wel van mij en ze ging bovenop me zitten/ liggen. Heel snel werd ik al door haar gekust en mijn handen verkenden haar lichaam. Een kamerbezoek kon ook niet uitblijven en ze mocht van mij een "Schlüssel", Ketserr zo schrijf je dat , halen.
    Ze kwam vrij snel terug en wilde zich even opfrissen. Ik kon alvast wachten op de kamer of nog even wachten op de bank. Ik besloot het laatste te doen en zag Flora naar de douches toe gaan. Ik was toch wel erg nieuwsgierig en volgde haar. Ze zag mij toen ze al onder de douche stond en wilde graag dat ik erbij kwam. Snel uitgekleed en onder de douche. Heel snel nam ze al mijn hand en leidde die naar haar kutje. Ik kon haar lekker vingeren terwijl zij mij aftrok en zoende. Nadat we gedouchet waren, gingen we snel naar de kamer waar we het ons naar onze zin maakten.
    Ik zal er niet veel over vertellen maar een paar trefwoorden zullen genoeg zeggen denk ik. Body to body massage, tieten likken, facesitting (beffen dus), diep vingeren, pijpen incl ballenlikken, bijten in oor, hals en tepels, anale stimulatie met vingers bij mij en neuken in missio, doggy en cowgirl.
    Het was gewoon megageil met haar en herhaling is zeker mogelijk.

In de kleedkamer gaf ik haar het geld en ik kreeg nog een flinke zoen van haar. Daar nam ik ook afscheid van de Nederlandse delegatie.

Later op de avond kwam Flora af en toe naar me toe, en ze probeerde me tot een 2e sessie te verleiden. Dit is niet meer gebeurd.

Re: Villa Vertigo, Bahnstrasse Grefrath , Flora(uitstekend)

Bij een bezoek aan de Villa is deze dame zeker aan te bevelen.
    Haar service op de kamer is prima en ook de pre en after sales worden door haar niet vergeten.
    Je kunt met haar lachen en ze verstaat en spreekt wat Nederlands,vooral de vaktaal.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Flora (Bos)(uitstekend)

Ken Flora nog van haar periode in LR.Tussentijds verhuisd naar de Villa.
      De Villa kom ik een enkele maal,het is een mooie club maar heb er niet zo mijn draai.
      Maar als ik er ben is er altijd zo contact met Flora.
      Ze legt vrijblijvend contact maar weet je zo te bespelen dat de sleutelvraag nooit lang wegblijft.
      De service op de kamer is prima,pre en after sales in de bar idem.
      Tussen de wipfabrikjes in de Villa een prima keuze Flora

Commentaar

Aan het werk...
      X