Veron (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Veron (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Maatje was een aantal weken niet in de Villa geweest en tot mijn grote vreugde waren er een paar nieuwe aanwinsten. Naast de tot het meubilair behorende Roemeense dames was er weer een aantal Duitse dames aanwezig. Ik houd van een beetje dollen en kletsen vooraf en het is fijn dat de communicatie op de kamer dan ook goed verloopt. Daarnaast is het mijn ervaring dat de Duitse en Poolse meiden ook meer lol in hun werk hebben.

Veron is een spontane meid die brutaal uit haar ogen kijkt. Ze heeft een melkwitte huid met een tatoo boven haar linkerborst. Naast haar mond en in haar navel heeft ze een piercing. Ik ben twee keer met Veron naar een kamer gegaan. De eerste keer was te snel afgelopen, door een combinatie van mijn opgebouwde geilheid en haar strakheid.

De tweede sessie was "fabelhaft" in alle opzichten. De orale kwaliteiten van Veron zijn zeker goed te noemen. De wederdienst is ook prettig, door haar frisse en fruitige roze lipjes. Vervolgens alle kanten van het bed gezien, we kregen er beiden geen genoeg van.

Enige minpuntje van de dag was dat de koffiemachine kapot was. In plaats van heerlijke cappucino werd er nu filterkoffie geschonken.
Aan het werk...
X