Asia (Tur), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Asia (Tur), Grefrath, Villa Vanilla

Hallo,

Na het eten liep ik een rondje en zag een dame op een bank zitten die mij bekend voor kwam, ik keek haar bedenkelijk aan, ze keek terug en maakte een gebaar maar ik liep verder. Al snel wist ik waar ik haar van ken, ze werkt ook in GT.
    Ze moest het worden dus ik opzoek naar haar, kom ik haar tegen en spreek haar aan terwijl we elkaar omhelsen. Toen ik tegen haar zei dat ze Turks is en ook in GT werkt zei ze dat ze mij altijd in GT ziet. Er was echter een probleem want ze liep met een sloesol in haar handen omdat ze bezet ging. Even later kwam ik haar weer tegen en kon ze weer op pad voor een sloesol.

Ze was gekleed in een kort spijkerbroekje, zwart haar, had knalrode lippenstift op en heeft een tattoe (een naam) aan de binnenkant van haar linker pols. Zeer snel kwam ze terug met een sloesol voor een ketsbunker achter de zonnebank.
    Op de ketsplank een kort praatje waarna ze zonder handwerk de ketszwans direct in haar mond nam. Hierna gebruikte ze wel haar handen tijdens ketszwanszaugen wat ze wel lekker deed terwijl ik lekker rustig op me rug lag en wat met haar lichaam speelde.
    Ze deed een ketsjas om en schoof zichzelf over de ketszwans en ging behoorlijk fanatiek te keer. En zoals altijd moet ik het dan zelf overnemen en het werd standje normaal gevolgd door doggie en het opvouwstandje om tot en met de ketszwansexplosie door de ketse.

Na afloop nog een praatje gehad over de verschillen tussen VV en GT.

KETSERR.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Asia (Turkse)(goed)

Bloedmooi en super tieten, b-c cup met prachtige tepels (doppen), ik moest die tieten hebben, zo mooi!. Ook heel aantrekkelijk en sexy dance, met kort spijkerbroekje en ontbloot bovenlichaam.

Had haar 's middags al even gesproken, small talk. Tijdens de party niet meer naar haar service gevraagd (kon ook onmogelijk met die harde muziek). Meegenomen naar een kamer. Daar kwam ik er achter dat ze alleen zoent tegen extra, bull shit of je doet het of niet. Bijbetalen heb ik super hekel aan!! Ook beffen en vingeren kon niet.

Afijn, pzc deed ze zeer goed. Daarna snel afgemaakt en weggegaan. Op haar looks en haar tits scoort ze een 10. Pzc is ook gewoon goed. De rest is klote . Nee, geen herhaling voor mij.

Commentaar

Aan het werk...
    X