Alexis (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alexis (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

2e hapje van de dag was de lange Alexis.
    Op het oog niet de allerknapste met veruit de meeste kleding aan van alle aanwezige dames, wat dat beperkt blijft tot een mooi blousje en string.
    Na wat gebabbeld te hebben, kwam ze een beetje verlegen over terwijl ze rondloopt of de tent van haar is. Even gezellig gepraat, do's en don'ts en een sleutel laten halen.
    Eenmaal op de kamer, mijn god wat een wijf, na wat verkennend zoenen gingen de remmen helemaal los, bij mij en bij haar. We waren op een moment zelfs aan het vechten wie wie oraal mocht verwennen, wat na 10 minuten stoeien toch eindigde in st 69. Net voor we gingen neuken ging ze even de spiegel goedzetten zodat ikzelf niets miste van de actie en vooral zijzelf niet. Ze is moeder en dat is te zien eerlijk gezegd, vandaar ook die kleding, je ziet het aan haar buik waar nogal wat vel over is, en haar borsten die ook wel eens een 2maten groter zijn geweest. Voor mij geen probleem, liever puur natuur, dan dat ik in een halve uitgespoten kitspuit lig te knijpen. Ander voordeel (althans zo kwam het over) dat ze doet aan over compensatie
    Heerlijke meid, een uur vol actie en heerlijke sex.
    Voor de rest viel het me op dat de uur prijzen en de prijzen voor extra's bijna elk bezoek omhoog gaan, wat mij misschien gaat doen besluiten iets anders te zoeken.
Aan het werk...
X