Kimberley (D.rep), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kimberley (D.rep), Grefrath, Villa Vanilla

Waar andere dames voortdurend heen en weer liepen op zoek naar klandizie, bleef dit meisje rustig op haar bankje zitten, wisselde af en toe een paar woorden met haar overbuurman, maar het zag er niet naar uit dat het wat werd tussen die twee, dus ging ik maar eens kennismaken. Heel aardig meisje, sprak netjes Engels, en stelde voor een rustiger plekje op te zoeken. Ik vroeg eerst maar of ze wel zoende. Yes, no problem. Okay, hmmm your lips are very inviting . Toen ze opstond om een sleutel te halen werd verplaatste mijn aandacht zich van dat knappe gezichtje naar die heerlijke mollige billen van haar. Al dat lekkers voor mij alleen, het komende half uur .
    We stonden eerst uitgebreid te zoenen, gingen erbij liggen en tongden lekker door, waarna ze me haar tepels hard liet zuigen. Ze schoof naar beneden en pijpte langzaam en zacht met die volle zwoele lippen. Haar zijdezachte tongetje wist de plekjes precies te vinden. Op ons gemak lang in missie liggen neuken, zachtjes doorzoenend, hand onder die fraaie latinabillen, tot het eindschot een eind maakte aan het feestje. Echt een lekkere lieve meid, waar ik graag bij terug kom.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Kimberley (uitstekend)

Mijn eerste sessie was met Kimberly,afkomstig uit de DR.Ik zag haar plots wandelen naar een bankje waar haar lekkere latina kontje me erg opviel
    Ze zat daar heel eenzaam en na een paar blikken uitgewisselt te hebben ben ik naast haar komen zitten,wat leuk gepraat en heb ik zelf om de sleutel gevraagd
    Op de kamer wat tongzoenen,niet het echte werk,eerder wat voorzichtig.
    Dan begon ze te pijpen en dat was the real thing,geen aarzeling
    Toen mijn Dolfie in positie was condoom erover en nam ze zelf initiatief door me te berijden in reverse cowgirl style of hoe noem je dit geile standje
    Wow wat een uitzicht op haar lekkere body,nadien doggy style en aangezien ze zo lekker pijpte met die volle lippen vroeg in een FT aan en deze voerde ze prima uit...ze bleef doorzuigen
    Een prima sessie met een heel lieve meid.

Grtz,Dolfie

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Kimberley(uitstekend)

Kimberly is een rustige meid die gewoon op een kruk of bank gaat zitten en daar op haar gemak afwacht wat er komen gaat.
      Heb haar gedurende de dag niet zien jagen/vragen of pushen.

Ze heeft een lekker lichaam met een zalige 'dikke' Dominicaanse wipkont.
      Op ze doggies zie je de hele zaak lekker mee trillen.

Vond haar alleen een beetje stilletjes, je moet de worden zo'n beetje uit haar mond trekken. Maar aangezien een conversatie niet echt de hoofd reden is voor een kamergang is dit niet echt een belemmering.

Commentaar

Vandaag voor het eerst eens in de VV geweest de club stond al langer op the to do list en dankzij een vrijkaart hier is het proces iets versneld.
        Zoals de website doet vermoeden een super nette club met hoop mooie dames al overheerst ook hier de Roemeense vlag behoorlijk.
        Maar goed normaal in diverse andere gelegenheden vermaak ik me al genoeg met de slavische dames.
        Dus hier eigenlijk meteen een mooie donkere meid tegen het lijf gelopen eerst wat drinken,eten,relaxen sommige andere dames kwamen op jacht naar klandizie al een praatje maken.
        Maar na een tijdje toch met kimberly een praatje maken ze was 23 en kwam uit de Domicaanse Republiek.
        bruine huidskleur lekker slank figuur en ongeveer een C cup borsten.
        Naar een kort praatje gaan kameren eerst een sleutel halen en toen van binnen uit weer naar buiten voor een kamer.
        Die was niet te groot maar grot genoeg en net als de rest smaakvol ingericht.
        Deze dame is idd. erg rustig en je moet de conversatie een beetje op gang maken.
        Maar over de sex deze is top ze doet het erg rustig maar erg goed en lief GFE style.
        Lekker knuffelen goed (tong)zoenen een lekker fris kutje om te likken wat ze absoluut niet erg vond vingeren en hierna begon ze zichzelf heerlijk te vingeren super geil om te zien.
        Uiteindelijk in 1 en hetzelfde standje heerlijk klaar gekomen had het geplande half uur ook overschreden dus werd het 75 euro maar wel 100% waar echt een leuke topmeid.
        Maar er liepen er veel meer rond in de Villa dus herhalingsgevaar zeker aanwezig hoewel ze volgens mij zei alleen in het weekend te werken
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 16-08-11, 11:50. Reden: Dienstverlening in formulier aan tekst aangepast

Commentaar

Heb deze dame ook mogen ontmoeten. Ze kon niet missen, de enige donkere dame in het gezelschap. Kan alles hierboven onderschrijven, stilletjes, heel lief. Slank lichaam, maar wel Latijns-Amerikaanse billen, borsten zijn volgens mij hooguit Cup B. Ze moest wel heel veel lachen, of dat zenuwen waren of omdat ik echt zo lollig ben laten we maar in het midden. En je moet inderdaad om alles vragen. Dat ben ik van Latijnse dames heel anders gewend. Tegen mij zei ze overigens dat ze pas een maand of drie in deze toko werkte.

Commentaar

Aan het werk...
          X