Kate (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kate (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

De gure herfstdag begon ik met Kate, een geblondeerde Roemeense dame. Voor 15 uur zijn er met name Roemeense dames in de Villa, die er ook overnachten. Ik ben vrij kritisch in mijn keuze van Roemeense dames, maar Kate bleek een prima keus. Na een knipoog in het voorbijgaan stond ze na een paar minuten bij me. Ze was heel vriendelijk en kwam direct ter zake. Haar naam was Kate, maar dat was niet haar echte naam. Tja, wat een openbaring. Maar snel een kamer opgezocht en samen gedouched. Kate heeft een heerlijk lijf met niet al te grote, maar welgevormde borstjes.

Haar orale kwaliteiten zijn prima, maar zoals alles bij haar (bleek later) wel erg klinisch en professioneel. Mijn orale bijdrage onderging ze met veel gekreun, wat voor mij nogal lachwekkend is. Vervolgens ging het in twee standjes verder en terwijl ze op mij reed zei ze ineens: over 1 minuut is het halve uur om en dan moet je 50 euro bijbetalen. Dat zijn lastige momenten om in discussie te gaan, maar ik vond het te gemakkelijk om hierin mee te gaan. We waren bijna klaar (ik tenminste wel).

Uiteindelijk accepteerde zij dat we nog 10 minuutjes doorgingen tegen een bijbetaling van 25 euri. Dus afgemaakt in doggy en wel een redelijk gevoel over het geheel overgehouden. Als ik weer met haar zou kameren (wat niet uitgesloten is) maak ik vooraf een afspraak om dit soort interventies te voorkomen.

Re: Grefrath, Villa Vertigo, Bahnstrasse , Kate (goed)

Frans was natuurlijk ZC en intiem met.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-01-11, 17:40.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Kate (Roemeense) (goed)

Eigenlijk hoef ik niets toe te voegen aan de recensie van maatje. Leuke meid maar bijzonder zakelijk, dat wordt je volgens mij ook wel als je het een tijdje uithoudt in VV en volens eigen zeggen is ze er nu zo'n 7 maanden.
      Ze heeft een lekker lijf en doet uitstekend haar best. Maar de afknapper kwam bij het afrekenen, waar ik voor een half uur ging begon ze te zeuren over het feit dat we volgens haar 40 minuten gekamerd hadden en dat daar dus extra voor betaald moest worden.
      misschien had ik dat geld wel als extra gegeven want het was allemaal prima, maar door haar interventie had ik er ineens helemaal geen zin meer in en heb ronduit geweigerd en voorgesteld het aan de thekevrouw voor te leggen. Daar had Kate geen zin in. Ik geloof niet dat ik er een vriendin bij gekregen heb!
      Eens te meer weer geleerd dat je als klant ook niet duidelijk genoeg kan zijn!

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Kate (Roemeense) (goed)

Op bovenstaande kan ik alleen zeggen dat de vrouwen zakelijker worden dus ikzelf ook.
        Waarbij ik me eerst af en toe liet verrassen, worden nu van te voren de dingen afgesproken wat wel en niet en hoe lang, mobieltje op het nachtkastje voor de tijd bij te houden..............
        Zo ook met deze dame, heb er niets aan toe te voegen als alleen dat ze wel erg nauw was en ik dus erg snel en veel te vlug klaarkwam.
        Al met al lekker half uurtje, om de middag te beginnen.........
        Kate moet het voornamelijk van haar lijf hebben, zoals zovele, het gezichtje is iets minder, en als ik lang genoeg naar de iets te behaarde armen kijk, kan ik het wel even ophouden........ Erg jammer dat ze niet zoent.
        Voor de rest goede service, zakelijk maar correct.
        Voor de rest viel het me op dat de uur prijzen en de prijzen voor extra's bijna elk bezoek omhoog gaan, wat mij misschien gaat doen besluiten iets anders te zoeken.

Commentaar

Aan het werk...
        X