Dana (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dana (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Een slechte dag in de Villa. Het is nogal een eind rijden (als je niet in Limburg woont). Het is dan ook een teleurstelling als je na het afrekenen van de entree in je badjas tot de conclusie komt dat er maar een paar (stuk of 6) meisjes rondlopen. Zeker als ze niet tot je verbeelding spreken. Het waren zonder uitzondering Roemeense meisjes, uit op snel geld.

Een geile beer wil actie en Dana leek de beste keus. Ze was de meest relaxte met een vriendelijke lach. De service was prima, niets bijzonder, ook geen klik. Kussen en vingeren is er niet bij, gewoon afwerken. Haar uiterlijk is ook wel aardig, maar het feit dat er geen foto's op de site staan van haar zegt genoeg.

Dana werkt sinds 3 weken in de Villa.

Ik hoop dat er weer nieuwe duitse, russische en litouwse meisjes aantreden in de Villa, anders was dit voorlopig mijn laatste bezoek.

Dana

Helaas was Caroline wederom niet aanwezig. Maar goed er is nog zoveel moois te ontmoeten in VV. YinYang heeft voor mij afgedaan al is het alleen al vanwege het eeuwige disco pokken lawaai. In VV is een niet-rokersruimte waar het goed toeven is. In eerste instantie ben ik ingegaan op de avances van een Poolse met een hese zwoele zware stem (Isabelle geloof ik). Kusjes in mijn nek en ze zag er lekker uit. Stom, stom stom. Ik zou toch zo langzamerhand moeten weten dat een goed gesprek en een klik een must voor mij moeten zijn. In een kwartiertje werd ik afgewerkt. Wegwezen dacht ik, eerst de mond spoelen met wat edel vocht nach dem deutschen Reinheitsgebot, wat rondkuieren en me tegoed doen aan een voortreffelijke maaltijd. En nu maar hopen dat een tweede ronde beter zou slagen. In het ietwat duistere deel van de bar had ik plaatsgenomen op een verhoogde stoel. Blijkbaar had ik de plaats ingenomen van Dana en een van haar vriendinnen. Dana is inderdaad niet een vrouw die erg veel aandacht trekt bij de bezoekers. Geen super slank blond stuk met geile blik etc naar wie alle blikken zich richten. Gewoon een vrolijke meid zonder capsones. Sprak werkelijk voortreffelijk Engels zodat ik nog wat meer kon zeggen dan gebruikelijk. Ze is super multilingual behalve French. She doesn't speak it, I do it zei ze. Een naughty grapje dat ik in eerste instantie niet vatte in mijn onschuld. Ze vertelde ook wat over haar familie omstandigheden met zoveel warmte en liefde dat ik langzaam maar zeker begon te ontdooien voor haar. En dan die ogen die ik plots ontwaarde. Wat een kijkers. Vertelde haar dat en dat de rest niet meer belangrijk was. Ze was duidelijk ingenomen met mijn observaties. Inderdaad ik begon te smelten en liet merken dat er misschien wel een kamerbezoek inzat. Een beetje teasen mag wel en zij riposteerde ook dat voortreffelijk. Een kusje werd met instemming in ontvangst genomen. Goed, het moest gebeuren en ik had vreselijke zin. Op de kamer begon het met een lange heerlijke tongzoenende staande vrijpartij. Daarna wat afkoelen, samen een sigaretje roken en het spel kon beginnen. Vergelijk het maar met een sinusoide. Spanning werd opgebouwd waarna weer kleine afbouwing volgde. Alle handelingen die sex zo plezierig kunnen maken waren als vanzelfsprekend. Ik kan het wel uren volhouden zei ik. No problem zei ze waarbij ik haar weer op haar lazer gaf. Ik haat het ge-noproblem gedoe van al die clubmeiden. Om mij te pesten zei ze het nog 10 keer. I hate you stamelde ik weinig overtuigend. Dana heeft een heerlijk zacht aanvoelend niet zo slank lijf (zeker niet dik) en voelde mij 100 % aan. Een heerlijk GFE gevoel. The entrance of paradise opende zich uitnodigend. Na een heerlijke tijd waren we klaar. Op 5 minuten na was er bijna 1 uur om. We hadden niet op de klok gekeken. Bij het afscheid zag ik opeens dat ze een weinig loensde. How charming, een geheimpje ontdekt. Dat zie je goed zei ze. Beneden ben ik gaan douchen. No even naar de bar om haar te ontmoeten. Kreeg een prima afscheidzoen bij de omarming. Ging voldaan naar buiten. 2 Uur rijden en dan dromen.

Commentaar

Aan het werk...
    X