Luana (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Luana (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Na eerste oogopslag was het me meteen duidelijk. Deze jongen moet en zal kameren met wat later Luana (Lulu) bleek. Luana is een prachtige verschijning, ze telt 18 lentes heeft lang bruin haar, is superslank met bijpassende prachtige echte borsten. En belangrijk voor mij: ze heeft geen tattoos. Ik word helemaal gestoord van de dames die helemaal volgeplakt zijn, tattoo-vrije dames waren dinsdag echt een uitzondering. Luana heeft echt een top figuur, het zou zo een TV persoonlijkheid kunnen zijn, zo'n heerlijke frisse uitstraling, goedlachs en bloedjemooi. Normaliter is dat een argument om niet te gaan kameren, want de echte beauties zijn meestal geen DVP's, maar DVSA's (Dames Van Snel Afwerken) . Maar bij Luana had ik meteen het goede gevoel. We moesten wachten, want ze stond er op dat we een kamer kregen met douche, hygiëne is dus erg belangrijk voor haar, wat mijn goede gevoel versterkte. Tijdens het wachten een héle leuke tijd gehad. Gelachen, geflauwekuld, geile praat. Dit gaat de date van het jaar worden !!!!!!!

Eindelijk.......... we hebben een kamer. Nadat Luana gedoucht had, ging ze uitdagend op d'r knieën zitten en keek me geil aan. "You are going to enjoy this", zei ze geil lachend. Met een berg voorpret, en een klein schuldgevoelletje vanwege het grote leeftijdsverschil, stond ik te douchen. Wat een geluk dat ik deze dame trof. Vrolijk sprong ik op het bed.

Luana likte 3 keer over mijn lul en was klaar. GVD. Beffen ? I don't think so. Alles werd met dezelfde vriendelijke vrolijkheid afgewezen. Omdat het zo gezellig geweest wilde ik de sfeer niet bederven. En als zo'n 'optik fuck of the year' zegt dat er wel lekker geneukt mag worden, ga je toch door. Maar eigenlijk had ik meteen op moeten stappen............... Wat een afknapper.

Vreemd genoeg kijk ik toch positief terug op de date .
    Ze is werkelijk een plaatje en is te vrolijk om er boos op te worden. Na de date hebben we zelfs samen gezongen in de badkamer. Hmmmmm. Toch een te groot leeftijdsverschil, achteraf bezien. Ze was te vrolijk om er kwaad op te worden. Wat ben ik toch een verschrikkelijke lul zeg. Dus.......
    Wil je een gezellige date met een topmeid: ga voor Luana !
    Wil je hot steamy sex en vind je een lekkere blowjob een must: een te mijden meid.

Erg verwarrend allemaal........

PS:
    Dit was haar 1e week bij VV.
    Volgende week is ze er ook nog en misschien komt ze dan over 2 weken terug.
Aan het werk...
X