Stella (Bul), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Stella (Bul), Grefrath, Villa Vanilla

Na veel te lang niet zijn geweest weer een middag in de villa.
    Veel te lang gewacht trapte er ik toch weer in, om met het eerste meisje dat me aansprak even snel mee te gaan om de druk eraf te laten.
    Een prachtig petit meisje waar ik wel van hou, klein, fijn, licht en lekkere kleine borsten.
    Het liep weer uit op een teleurstelling, zoenen wilde ze niet, pijpen na 6 keer vragen even snel en eigenlijk ook nog pijnlijk, een zeer onaangename geur die tussen haar benen mij tegemoed kwam en tot overmaat van ramp terwijl ik haar hondjes neukte keek ze doodleuk of ze nog smsjes had. Ik heb haar hierop aan gesproken het cd volgeblzen en gemaakt dat ik wegkwam, op zoek naar wel leuke dames. smiddags kwam ze nog bij me zitten buiten en vroeg me of ik nog een keertje meeging, ik heb bedankt voor de eer, deze meid nooit meer.
    Wat verkijk je je weer op het figuur waar je van houdt, en wat valt het dan altijd weer tegen.........
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 05-08-10, 16:58. Reden: Correctie tekst en beoordeling op aangeven van schrijver

Re: Stella (Bulgaarse)

Oorspronkelijk geplaatst door johan74 Bekijk bericht
    Wat verkijk je je weer op het figuur waar je van houdt, en wat valt het dan altijd weer tegen.........
    Wat je in dergelijke gevallen in ieder geval zou kunnen doen is klagen bij de Thekefrau. Er zijn diverse gevallen bekend van dames die bij aanhoudende klachten ander werk mogen gaan zoeken, terwijl de klagende heren vaak gecompenseerd worden.

Dat geldt natuurlijk vooral voor de betere FKK-clubs met professionele leiding.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
    X