Florina (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Florina (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Jaja mijne heren... Doc heeft weer een primeurtje voor jullie.

Vandaag om een uur of vier, net gearriveerd in de Villa, tevreden boerend met een colaatje aan de bar, kwam plotseling een slanke blonde verschijning vanaf het terras binnen heupwiegen.

Ze droeg een slipje en een doorzichtig topje dat weinig verhulde van twee adembenemend mooie borsten. Later tijdens de sex heb ik even gevoeld of het siliconen danwel puur natuur was. Gezien de perfecte vorm móet het wel siliwerk zijn, maar je voelt het niet. Vandaar in het formulier "echt" ingevuld.

Bovendien bleek deze schone deze dag het mooiste ronde achterpartijtje van de Villa te hebben.

Ze zette koers naar de bar waar ik achter mijn colaatje hing en had normaal gesproken een meter of drie van me af zullen landen. Ware het niet dat ik haar een glimlach toewierp en die had binnen een seconde effect op haar koers.

Eenmaal naast mij staand beantwoordde ze mijn glimlach op een dermate betoverende wijze dat ik niet meer kon uitstamelen dan "uhmmm... nice weather, huh?"

Enfin, zij vond dat ook en ze vond het lekker heet maar nog niet heet genoeg en op de kamer kon het veel heter en of ze maar meteen een sleutel zou gaan halen en o ja hoe ik heette en of ik meteen maar mee wilde gaan.

Right. Ik was dus nog maar net binnen en nog zo horny als een deur, dus vooruit dan maar.

Het meisje bleek een Roemeense te zijn genaamd Florina en ze kreeg geen sleutel mee maar een gebruiksaanwijzing hoe de tent in de tuin te openen. Grappig, ik had nog nooit in een van die tenten gefeest. Had wel iets, om op de geluiden van het voorbij daverende verkeer en de overvliegende vliegtuigjes een wip te maken.

En Florientje... ze is hartstikke vers in de Villa, sinds een week overgekomen uit Roemenië, spreekt een beetje Engels maar geen Duits, heeft een hele mooie glimlach, doet haar best tijdens de sex (vraagt enkele keren tussen de bedrijven door "good?") kruipt met dat kleine slanke lijfje zonder te vragen zo bovenop mijn toch niet bepaald kleine Doc junior en ze lijkt er ook fysiek wel een beetje plezier in te hebben, want ze bleef maar wrijven met dat clitje over de schacht van Doc junior.

Ze moet alleen nog een beetje acclimatiseren, beetje rijpen, beetje meer inhoud krijgen. Beetje meer presales, beetje meer voorspel, beetje meer after sales. En dan zou dit wel eens een heuse topper kunnen worden.

Desalniettemin: aanradertje!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Florina (goed)

Dit is volgens mij Sexy Braileanca.

Zij had wat negatieve recensies gekregen in de verschillende (Duitse) fora waardoor de Villa haar verzocht haar service te verbeteren. Dit schijnt idd. nu beter te zijn.

Op de site van de villa zijn foto´s van haar te vinden dus Doctor Love kijk daar maar eens. (ik mag hier geen foto's plaatsen omdat dat tegen de forumregels is)

Greetz,
    Tigerrr

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerrr Bekijk bericht
      Dit is volgens mij Sexy Braileanca.

Zij had wat negatieve recensies gekregen in de verschillende (Duitse) fora waardoor de Villa haar verzocht haar service te verbeteren. Dit schijnt idd. nu beter te zijn.
      Nou, op de eerste plaats heet ze in de Villa toch echt Florina, ten tweede werkte ze er pas een week toen ik haar trof terwijl het stukje over Braileanca op de Villa-site van april is, ten derde is een week wel erg kort om al meteen negatieve recensies op verschillende fora te hebben en ten vierde herken ik haar niet van de foto.

Braileanca zou overigens qua looks wel het oudere zusje van Florina kunnen zijn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerrr Bekijk bericht
        Op de site van de villa zijn foto´s van haar te vinden dus Doctor Love kijk daar maar eens. (ik mag hier geen foto's plaatsen omdat dat tegen de forumregels is)
        Een link plaatsen mag overigens wel.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Naschrift:
          Tigerrr heeft me per IM gewezen op een bericht op een ander forum waarin onbetwistbaar duidelijk wordt dat Braileanca en Florina een en dezelfden zijn.

Braileanca is dus duidelijk in meerdere opzichten een nieuw leven begonnen in de Villa.
          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
          X