Roxana (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roxana (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Vrijdag de 26e was ik wqeer eens in de Villa. Vrijsnel raakte ik aan de praat met 2 leuke Poolse dames, Roxana en Emilia.

Wat gepraat en ik ging weer aan de wandel. Iedere keer als ik in de buurt van Roxana kwam, probeerde ze me tot een kamerbezoek te verleiden. Ik kon het nog iedere keer afhouden.

Ik haalde buiten even een frisse neus en ging toen weer naar binnen. Aan de bar stond weer Roxana en ze keek me aan. Ze vroeg aan mij of ik al naar de kamer geweest was waarop ik "nee" zei. Ze vroeg of ik zin had, en ik kon er geen nee op zeggen want mijn grote vriend richtte zich langzaam op en dat had ze al gezien en gevoeld.

Ik vroeg haar of we naar het niet-rokersgedeelte konden gaan om wat te babbelen. Daar aangekomen gingen we op de bank zitten waar we aan de praat raakten en wat aan elkaar friemelden en natuurlijk wat knuffelen.
    Niet veel later kwam de bekende vraag of ze de sleutel mocht halen, waarop ik ja knikte. We moesten even wachten op de sleutel, die uiteindelijk ook gebracht werd.

Roxana ist 25-jaar, 1.70m, Poolse, slank, heeft lang blond haar, blauwe ogen, navelpiercing en een C-cup (siliconen)

Ze is pas sinds1 week in de Villa

Wat kan wel en niet:
    Tongzoenen: nee, alleen zo wat kusjes en op de mond
    Beffen en vingeren: nee, alleen aanraken
    Pijpen: zonder condoom, alleen het aftrekken kan wel wat minder
    Neuken: goed, Reverse Cowgirl
    Herhalingsgevaar: 50%

Ze begon me lichtjes in mijn hals/nek te kussen en ik kon ondertussen aan haar tieten zitten en likken. Ik hou eigenlijk niet zo van die siliconentieten maar het was ok.
    Vrij snel ging ze naar onderen en begon me te pijpen. Dit kan ze vrij goed, was daar niet het vele aftrekken tussendoor.

Het was vrij duidelijk dat ik hier te maken had met een jagertje, want ze probeerde me zo snel mogelijk klaar te laten komen.

Ze vroeg me of ik al wilde neuken. Ze deed er snel een condoom overheen. Al staande op het bed met haar rug naar mij toe zodat ik een mooi zicht had op haar billen en grotje. Ze nam op me plaats met de rug naar me toe, dus in Reverse Cowgirl. Na een vijftal minuten merkte ik dat ik klaar ging komen en dat was dus snel het geval.

Nadat ze het condoom afgedaan had, raakten we nog heel even aan de praat.
    Omdat ik op het moment een cursus Pools doe, probeerde ik daar mijn voordeel uit te halen

Ze zei tegen mij wat "Geef me een kus" op zijn Pools is. Ik herhaalde het en zij glimlachte een beetje. Ik herhaalde het nog eens en ze keek me verbaasd aan. Ik zei nog snel: "waar blijft mijn kus?" Ze lachte nog een keer en daar kreeg ik dus mijn kus.

Snel hebben we ons even gewassen en zijn naar onderen gegaan. In de kleedkamer gaf ik haar het geld en nam afscheid.
Aan het werk...
X