Sabina (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sabina (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Gisteren weer eens naar de Villa geweest en me heerlijk vermaakt.

Ik was nog niet al te lang binnen en daar zag ik Dimebagdarrell al samen met zijn wandelvriend.

Elkaar netjes een hand gegeven en we raakten aan de praat.
    Het duurde niet lang of Ina kwam bij ons zitten. Even met elkaar gepraat en haar netjes gezegd dat ik nog niet naar de kamer wilde. Hier had ze begrip voor en zei dat als ik later zou willen gewoon haar een seintje moest geven.

Na wat rondgelopen te hebben en tijdens het eten met wat Russische dames gesproken te hebben, zijn we weer gaan zitten in het niet rokersgedeelte van de villa. We hadden gevraagd of de jacuzzi volgemaakt kon worden, daar moesten we dus op wachten. Na een tijdje kwam er een leuke Roemeense meid naar me toe, ze stelde zich voor als Sabina en dat ze "vers" in de Villa was en weinig ervaring had. Ik vond haar eigenlijk meteen wel leuk. Maar wat wil je met een slanke zwartharige 20-jarige met mooie donkere ogen, B-cup en lief gezicht?

Ze kwam dicht tegen me aanliggen en ik streelde haar over haar rug, gezicht en ging met mijn handen door haar haar. Hier genoot ze zichtbaar van. Dit duurde een klein half uurtje zo. Ze was me ook aan het teasen door met mijn vriendje te spelen en me over mijn borst te strelen.

Ondertussen was de jacuzzi volgelopen en we konden erin als daar niet andere gasten geweest waren die deze ingepikt hadden

Toen besloten om de 2e maar te laten vullen. Dit duurde dus ook weer een uur.

Sabina vroeg me of ik naar de kamer met haar wilde waarop ik bevestigend knikte. Zij haalde de sleutel en we gingen naar de kamer. Dit was zo tegen 20 uur.

Eenmaal op de kamer waste ik me snel en konden we beginnen. Ik drukte me stevig tegen haar aan en begon haar wat kusjes te geven, wang en nek, die zij ook weer met kusjes beantwoordde. Ondertussen begon zij mij ook af te trekken. Tongzoenen doet ze niet, is nog vrij vers en moet nog vanalles leren

Ik begon haar stevige borstjes te likken en haar tepels in de mond te nemen.
    Ik belandde zo via haar buik bij haar strak grotje. Ik plaagde haar een beetje door niet meteen haar gevoelige plekje op te zoeken. Eenmaal dat plekje gevonden te hebben zat ik op mijn knieen, zij met een been op het bed, en begon haar te likken en langzaam te vingeren. Toen stond ik weer op, gaf haar kusjes en belandden we op bed.

Op bed begon ze mij af te trekken en niet veel later heerlijk te pijpen. Dit deed ze vol overgave en ik vroeg of ze het wat rustiger aan kon doen, wilde nog niet klaarkomen.

Toen mijn pik op neuksterkte was, deed ze er een condoom overheen. Je kon duidelijk zien dat ze weinig ervaring had.

Ze ging bovenop me zitten en ging heerlijk op me rijden. Ik bewoog mijn heupen ook om dat gevoel te versterken. Na een tijdje voelde ik dat ik ging komen en spoot grommend het rubbertje helemaal vol.

Ze bedankte me met een kus op de mond. Snel nog even douchen op de kamer en toen weer naar onderen.

Na afgerekend te hebben, gaf ik haar nog een Luxe drankje en dronk zelf een biertje. We bleven dus nog een tijdje dicht tegen elkaar staan. Toen nam ik afscheid van haar en kuste haar nogmaals op de wang.

Vlak voordat ik ging, zag ik haar een beetje moe op de bank zitten, en nam nogmaals afscheid.
Aan het werk...
X