Paula (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Paula (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Als laatste van de dag koos ik voor Paula. Of liever gezegd ze koos mij. Ze wilde net gaan, zag me staan en dacht nog 1x kijken of ik die vent kan versieren. Dat was erg lekker en ik was er toen net aan toe. Wij naar een van de hutjes, het was inmiddels behoorlijk koud geworden. Op de kamer was de temparatuur goed en al snel konden we elkaar lekker verwennen.
    Paulie blijkt ook op de kamer leuk, ze is 29 jaar oud en komt 1 week per maand over vanuit polen. Ik vond het pijpen wat minder (te heftig) maar met de rest maakte ze het half uurtje tot een leuk feestje.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Paula (Poolse) (goed)

Net als bij mijn voorganger koos ik haar niet uit maar Paula mij! Ik had haar al een paar keer gezien tijdens een verkennende rondgang maar was ze me niet zodanig opgevallen. Blijkbaar om het voor haarzelf leuk te houden kiest zij de mannen en bijna nooit andersom.
    Ze hield me aan en wilde een praatje met me, waar ik normaal niet op mijn sterkste ben met dat gebabbel vooraf ging het nu als vanzelf, en werd het een erg leuk en gezellig gesprekje waarbij we steeds minder van elkaar konden blijven. Ze komt een tikkeltje arrogant over maar dat is ook wel haar aantrekkingskracht. Na eigenlijk veel te lang gefriemel belandde we op de kamer, waar het vuurwerk eraf spatte, een geweldige vrij,zuig en lik partiij waarbij zij, volgens eigen zeggen, voor het eerst toeliet dat ze klaarkwam bij een klant, wat resulteerde in een heftige schokpartij van haar.
    Voor de rest was het voornamelijk gewoon erg geil en passievol, niets zoals eerdere dames in de Villa.
    Ze heeft lang aan kickboksen gedaan waarbij haar kracht toch echt wel merkbaar was, een superafgetraind lijf waarmee ze dan weer niet echt te koop loopt, heeft meer kleding aan als de meeste dames in de villa.
    Kortom supergeil, en niet eens de beste sex maar zeker de meeste passie en plezier van de dame uit dan ik ooit heb meegemaakt.
    Van sommige dingen die ze puur uit geilheid deed, vroeg ze dit voor mezelf te houden omdat ze zich gewoon liet gaan en niet wilt dat iedereen hierom vraagt. Ik typ het standaard bedrag neer omdat we iets anders geregeld hebben achteraf
    Ze werkt inderdaad 1 week inde 5 weken vertelde ze me, dus haar treffen een volgende keer gaat lastig worden maar ik ga er wel voor!!!!

Commentaar

Wat is Paula toch een geweldig beest op de kamer. Echt super geil. Na afloop waren we compleet uitgeteld. Paula was net 2 weken naar Polen geweest en ik was haar eerste sexpartner sinds die tijd vertelde ze. Ze had er net zoveel zin in als ik en viel me letterlijk aan. Lekker het hele repertoire met minstens vijf standjes afgewerkt, tot ze maatje snel van het rubbertje ontdeed en me naar een fantastisch hoogtepunt pijpte.

Haar uiterlijk is niet heel bijzonder, maar het gaat natuurlijk om de actie op de kamer. Haar lijf is trouwens wel lekker, zeker als je van een beetje sportiviteit houdt. Vooraf en achteraf was haar service ook prima.

De volgende keer wil ze een trio, samen met haar vriendin Emilia. Ik weet niet of ik dat overleef....

Commentaar

De gelegenheid deed zich voor om weer eens de villa te bezoeken en nadat ik bovenstaande recensie had gelezen dat ze er weer is, de auto in en richting de Villa.
        Koud binnen wilde ik eerst even iets drinken om dan te kijken hoe het zou gaan lopen, nog voor het bestellen had ik oogcontact met deze Poolse furie en voor ik mijn drankje had kon ze al niet van me af blijven, lekker een praatje gemaakt waarbij ze me liet voelen hoeveel zin ze er in had.
        Maar gauw naar boven en wat volgde man-man wat een wereld wijf. 2 uur non stop waar bij ikzelf eigenlijk werd vergeten, op het einde kwam ik voor het eerst op een gigantische manier dat wel waarbij zij al 4 orgasmes op de teller had.
        Ze vertelde me (voor wat het waard is) dat de laatste keer dat ze zo heftig was klaargekomen zeker 10 jaar geleden was, waar of niet waar egostrelend was het wel.
        Ik ga niet alle dingen opschrijven die we hebben gedaan maar eenmaal los is het echt een sexbeest. gezicht is niet de knapste maar ze kan zo verschrikkelijk geil kijken en dat lijf, mmmmmmmmmmmm heerlijk.
        Omdat het kennismakingsgesprekje kort was bleef ze erna nog lang bij me hangen omdat ze het eerste uur toch geen zin had in een volgend slachtoffer.
        Ze blijft top maar er loopt zoveel lekkers daar, misschien de volgende keer iets anders proberen als ik dat over mijn hart krijg.

Commentaar

Is Paula doen anale?
          Wat is de prijs?
          Alleen een condoom, of niet te?

Commentaar

Heb laatst, tijdens mijn eerste bezoek aan de villa, ook kennis gemaakt met deze dame.
            Ik had al een paar keer oogcontact gehad met haar, maar toen ik haar zag zitten aan de bar was ik verkocht.
            Ik knoopte een praatje met haar aan en ze babbelde gezellig terug.
            Na een tijdje stelde ze voor om zich te verkleden in een leuk speelpakje en een kamer op te zoeken. Natuurlijk stemde ik toe.
            Zij ging zich omkleden en ik dronk nog wat aan de bar.
            Na ong 10 min kwam ze mij halen. We belanden op een grote kamer(nr 8 als ik me niet vergis). Ze had nog steeds haar jurkje aan en ik vroeg waar het speelpakje was. Ze trok haar jurk uit, en hieronder had ze een leren speelpakje aan met open kruis.
            Kleine Jonny begon al te steigeren onder de badjas bij het zien van zoveel lekkers.
            Ik knoopte m'n ijsberen vel los en liet die op de grond vallen.
            Paula begon me hartstochtelijk te zoenen en binnen notime lagen we op het grote bed te rollebollen.
            Ze begon zachtjes in m'n tepels te bijten en ging zo langzaam naar beneden richting kleine Jonny.
            Langzaam begon langzaam aan mijn pik te sabbelen terwijl ik haar streelde over dat lekkere kontje.
            Ze draaide zich op me zodat ik haar heerlijk kon likken en vingeren.
            Ik merkte aan haar gehijg dat ze dit erg aangenaam vond.
            Na elkaar lekker oraal te hebben verwend had ik zin om deze wilde meid lekker te neuken.
            Kleine Jonny werd in raptempo omrubberd en ik schoof lekker in haar.
            Na een tijdje haar grotje te hebben laten genieten was haar kontje aan te beurt.
            Ik schoof langzaam haar kontje in en begon haar daar lekker te neuken.
            Ze werd steeds wilder en wilder en begon steeds harder mee te bewegen op het tempo.
            Na enige tijd zo te hebben geneukt kwam ik heerlijk klaar in haar kontje.
            Zo dat was lekker............en even tijd voor een peukie.
            We lagen heerlijk in elkaars armen na te genieten.
            Tijd voor ronde twee dacht ze......en ze begon kleine Jonny weer te teasen.
            Deze was in notime weer wakker. Ze ging boven me staan en begon langzaam haar speelpakje uit te trekken en met haar laarzen(wat ik erg geil vindt) over mijn ballen te strelen.
            Langzaam kwam ze op me zitten en begon weer met zoenen.
            Zo ging het even door todat we weer in 69 belanden.
            Ze werd zo geil van dit alles dat alle remmen los gingen.
            Na elkaar weer heerlijk in verschillende standjes te geneukt ben ik door haar handmatig naar een hoogtepunt gebracht en ben ik heer lijk over haar borsten klaargekomen.
            Nog even naknuffelen en samen een douche genomen. en toen was de tijd alweer voorbij.
            Naar de kleedruimte gelopen en het finacele deel afgehandeld met haar.
            Na een heerlijke afscheidszoen hebben zijn onze wegen hier gescheiden.
            Moe en voldaan ben ik naar de bar gegaan voor een ijskoud biertje.
            En het klopt wat erover haar wordt gezegd.
            Ze werkt ong. 1a2 weken per maand en gaat alleen mee als er zin in heeft.
            Als je haar rustig benaderd en rustig een praatje maakt met haar is de kans groot dat ze mee gaat. Mocht je dit geluk hebben...........GENIET

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Paula (Poolse)(uitstekend)

Woensdag was Maatje weer eens naar de Villa gereden. Eenmaal binnen was er geen keuze, ik werd gearresteerd door een mooie politie agente, Paula. Na een enthousiaste begroeting (het was alweer een tijdje geleden dat ik bij haar was) liet ze mij niet meer gaan. Dat wilde ik ook niet, want een start van de dag met Paula is altijd super. Over haar service is genoeg geschreven. Paula kwam eerder dan ik, na een rondje van doggie naar missio, zij, cow, reversed en nog een paar standjes waar ik geen naam voor weet. Ze heeft het heerlijk afgemaakt met hand en mond. Ohhhh, ik had wat tijd nodig om hiervan bij te komen en de dag was net begonnen.

Ik heb Paula het adres van deze site gegeven. Als je dit leest: volgende keer doen we een trio samen met Emilia

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Paula (Pol)

Weet iemand of deze dame nog ergens actief is

Commentaar

Aan het werk...
                X