Teona (Tsj), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Teona (Tsj), Grefrath, Villa Vanilla

Zo, net terug uit de villa en nu al een recensie.

Ik was al vanaf 13 uur in de villa en heb me kostelijk vermaakt met massage, sauna, jacuzzi en natuurlijk de dames.

Ik had geen zin om vroeg in de middag te gaan kameren dus stelde dit uit tot na het avondeten.

Dit duurde echter langer dan verwacht en pas tegen 21 uur viel mijn oog op Teona, een leuke knappe Tsjechische van 21 met lang zwart geverfd haar, goede c-cup en een verleidelijke glimlach.

Ik bestelde me wat aan de bar, waar zij op antwoordde. Zo raakten we in gesprek en zijn we op de bank beland waar we elkaar gestreeld en geknuffeld hebben.

Het was tijd om naar de kamer te gaan en zij haalde de sleutel.

Eenmal op het bed aanbeland begon ze mij hartstochtelijk te tongzoenen op de mond en te kussen in mijn nek en aan mijn tepels te zuigen. Ik had ondertussen ook al aan haar tepels gezogen en werd steeds geiler.

Zij belandde bij mijn pik die ze flink begon te pijpen, op een gegeven moment ging dat over naar deepthroat. Dit gevoel kende ik niet maar was geweldig.

Vervolgens vingerde ze zichzelf, wat mij nog geiler maakte. Dit nam ik van haar over, dus ging haar flink likken en diep vingeren.

Mijn pik was inmiddels op neuksterkte en zij deed er een condoom over heen. Ik heb haar flink te pakken genomen en kwam weer grommend klaar.

Daarna haar in de kleedkamer het geld gegeven en nog wat met haar gedronken.

Conclusie: een lekkere meid die weet wat ze doet. Herhalingsgevaar is er zeer zeker. Een GFE ervaring is het zeker.
Aan het werk...
X