Paulet (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Paulet (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Vrijdag 20/11 weer eens naar mijn favoriete Villa geweest.
    Het aanbod en kwaliteit van de dames is voor mij perfect.

Het was mijn eerste keer dat ik hier 's avonds was, troch zag ik een paar bekende dames (Heidi, Sonya,) maar de meeste ken ik nog niet zeker niet van naam. Rustig aan gedaan, eerst wat biertjes gedronken en wat rondgekeken.
    Daarna ff douchen en wat met de dames ingesprek geraakt.
    Kathy; half langzwart een beetje krullend haar, cup B en bruine ogen.
    Paulet; bruin half lang stijl haar, cup B en blauwe ogen.
    beide slank en ongeveer 1,70 cm groot Deze twee dames liepen en zaten continue samen in de villa en regelmatig kwamen we bijelkaar uit en raakten weer in gesprek. Het bleken 2 zusjes uit Polen te zijn die wat kwamen bijverdienen.

Na te hebben geinformeerd wat ze in de aanbieding hadden, welke service ze verlenen, verzekerde de dames, dat ik me geen zorgen hoefde te maken, dat het helemaal goed zou komen. Ik twijfelde nog maar heb toch besloten om dit eens te gaan proberen. De dames gingen een sleutel regelen en even later moesten we naar buiten richting zwembad en dan een klein kamertje in, onder het buiten terras.

Het uitkleden ging vrij vlot de dames lagen binnen 'no time' gereed.
    Ik wilde me wel eens laten verwennen door die twee en ging ertussen liggen.
    De dames giegelde wat en er kwam weinig initiatief. Ik wilde eerst wat knuffelen, strelen en zoenen. Het kussen ging een beetje maar tongen deden ze beide niet (vind ik een groot gemis)
    Dan maar even masseren 4 handen leek me ook wel wat, maar het gefrunik op de rug was niet echt een massage te noemen en had ook niets erotisch in zich. Na 2 a 3 minuten heb ik ze er ook mee laten stoppen.

Pijpen en beffen dan maar?
    Helaas hadden de dames zich al voorzien van glijmiddel en dat beft en smaakt niet lekker, het wordt dan mij ook te droog. Condoom erom en pijpen dan ? Het pijpen was redelijk maar met twee dames is er wel wat meer mogelijk dan om ste beurt

Nog geprobeert om ze beide te neuken maar de klik was er gewoon niet.
    ook dit werkte niet zoals het hoort. Ik dacht snel weg hier, dit wordt helemaal niks, dus zonder hoogtepunt snel weer de villa in. Ik heb de dames voor mijn gevoel wat euros cadeau gedaan en afscheid genomen totale tijd van de sessie 15 a 20 minuten.

Na deze koude douch maar een warme genomen en onder de douch dacht ik: Oke dan pak ik zometeen die kleine met die zwarte paardestaart en die blauwe ogen, tatoo op linker bovenarm wel (weet iemand haar naam?)
    Maar deze werd voor mijn neus weggekaapt door een andere badjas.

Het was ondertussen al bijna half twee en heb toen besloten om maar onverrichte zaken naar huis te gaan. Bij de baliedame had ik nog wel laten noteren (free entrance ) dat ik de Zondagmiddag eventueel terug zou komen.

P.S. zondagmiddag op save gegaan en een heerlijke sessie met Sonya gehad
Aan het werk...
X