Leila (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leila (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Deze dame was mij al enkele keren opgevallen tijdens mijn bezoekjes aan de Villa. Mooie lange, slanke dame, licht getint en een beauty om te zien. Ziet er zeer charmant uit mede door haar juiste keuze in kleding. Aan de bar stond ze plotseling naast me en na een leuk gesprek uiteindelijk op de kamer beland.

Leila is een mix van marokkaans x duits bloed en heeft een prachtige verschijning opgelevert; mooi gezicht met sprekende ogen, prachtig lang zwarthaar, slanke body met passende borsten.

Op de kamer begon zij met een goede massage (had ik om gevraagt) in afwachting wat daarop zou volgen draaide ik me op mijn rug. Helaas er gebeurde weinig, een zeer passieve houding en alleen op verzoekjes werd er wat ondernomen.
    En ondanks dat ik voor een uurtje had geboekt, had ik het al wel gezien na een half uurtje en beeindigde onze date. Heb haar op een nette manier verteld dat ik niet echt tevreden was.

Jammer is een mooie meid maar haar prestaties op de kamer zijn absoluut niet op het normale nivo van de Villa.

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!
Aan het werk...
X