Maria (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maria (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Wat een beest! 26 jaar, lang, slank, lange blonde haren, stout onderwijzeressen brilletje en een echt feestbeest en gangmaker aan de bar en in de lounge. Moest hoe dan ook met haar naar de kamer en heb zelfs 2 à 3 uur gewacht tot ze beschikbaar was en alle overige 'schonen' overgeslagen. De hele dag zocht ze oogcontact met mij, maar ik deed net alsof in geen interesse had, tot ...18:00 uur. Op de kamer bleek het wachten méér, véél méér, waard dan dat ik had durven hopen. Alles mocht, behalve zoenen ... maar nadat ze haar PZC op een hemelse manier had afgerond en ik in missionareshouding ontplofte vroeg ik haar nagenietend of ze wel op de tijd had gelet aangezien de 30 min. verstreken waren en ze absoluut geen aanstalte maakte om te vertrekken. Sterker nog ... het was super gezellig en lachen, mede omdat ze vloeiend Duits was er een bepaalde klik en vertelde ze me tot mijn verbazing dat ik me over de tijd eens geen zorgen moest maken, omdat als zij het naar haar zin had er eens niet over geld gepraat moest worden. Wow, zij naar haar zin met mij ... ? Moet wel zonder arrogantie zeggen dat ik bovengemiddels ben bedeeld qua uiterlijk ... maar dit had ik toch niet verwacht. Ze begon me zelfs te kussen en ging toen in hurk hurkhouding boven op me zitten en bereed me zoals ik nog nooit had meegemaakt en bezorgde mij mijn 2e (gratis) orgasme ... En Maria ? Of ze kwam klaar of ze is de allerbeste toneelspeelster die er is. Ik ga uit van het laatste anders is de kans op verslaving nog groter. Zeker toen ik na 'betaling' een klein uur later met een geweldige tongzoen werd bedankt voor ...ja, voor wat ? Ik hou `t maar op de betaling, haha ...

PMC in formulier gewijzigd naar PZC, zoals in tekst gemeld. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 14-10-09, 17:49.
Aan het werk...
X