Jasmine (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jasmine (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Afgelopen zondag heb ik tijdens de avond een nieuwe dame in de Villa gesignaleerd. Zag haar wat later nog één en ander opscheppen van het bufet.
    Grote blonde krullen met een lief gezicht en lange benen. Plus een prachtige voorgevel. Ze droeg een leuke witte bikini met franjes.

Ze werd direct door veel heren aangesproken, maar wilde even rustig iets eten. Toen ik haar aansprak hoorde ze gelijk dat ik nederlander was aan mijn Duits, maar dat vond ze wel leuk. Een paar uurtjes later kon ik haar aanspreken in de lockerruimte. Ze wilde eerst nog even douchen en vroeg waar ik op haar zou wachten. Ze hield woord. Helaas was het spitsuur en waren alleen de kamers bij het zwembad nog mogelijk, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Dacht eerst dat het niets zou worden, want bij aanvang zei ze al dat er nog anderen stonden te wachten, om die reden zou een uur 100 euro zijn.
    Tja begrijp haar gedachte wel.
    Wat echter volgde was een super zwoele sessie. Wow wat een schatje.
    uiteindelijk werd er ook niet gehaast en zijn we totaal wel iets meer dan een half uurtje op de kamer geweest. Heb haar daarom ook een klein fooitje gegeven wat ze erg kon waarderen.
    Jasmine wist nog niet of ze lang in de Villa zou blijven. Ik hoop het wel. Haar service en manier van handelen zijn echt super. Zou haar een grote aanwinst vinden indien ze er vaker zou zijn.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Jasmine (uitstekend)

Jasmine is een prachtige echt duitse blonde dame met prachtig golvend haar. Doet me denken aan een bond girl. Dit keer in zwarte lingerie, wat meer bedekkend als de witte bikini.

Lekker geneukt, leuke intieme sessie, zoenen doe ik niet dus daarover kan ik niets melden. Ook zelf voorstander van PMC, volgens mij is dat ook haar voorkeur, dus zo gezegd zo gedaan.

Was maar half uur van plan maar toch uurtje van gemaakt tegen gangbare prijzen. Is een uitzondering , dus mijn kruit 2x verschoten en dat was bij haar erg eenvoudig. Anaal doet ze soms ook tegen meerprijs van 50 euro begreep ik. Zelf geen interesse in gehad. Professionele dame en dat kan ik ook waarderen, al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Aan het werk...
    X