Elisa (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elisa (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Voordat ik de stoute schoenen aantrok om naar Villa Vertigo te gaan, ook natuurlijk de site van hun bekeken en met speciale aandacht de Blog bekeken. Wat een mooie vrouwen zeg... 1 van de dames die mij op de Blog opviel was Elisa...

Was nog nooit eerder in een sauanaclub geweest, dus even goed rond kijken. Wow, wat een mooie dames allemaal. Nog beter en meer dan ik mij had kunnen voorstellen. Bij de rokersbar aangekomen zag ik Elisa staan, moest wel even denken hoe ik met haar aan de praat zou komen (was toch mijn eerste keer zo...).

Dus even een drankje besteld en beetje rond kijken en voordat ik het wist stond Elisa naast me (ging dus makkelijker dan ik had kunnen dromen). Het gesprekje ging lekker vlotjes en het ijs was dus snel gebroken. Je begrijpt het al.... gevraagd naar de mogelijkheden en toen hup naar een kamer (voor een uur).

De beloftes die toen werden verteld en dat ze voor 25 euro allemaal extraatjes zou doen, heb ik mij laten verleiden om hier op in te gaan.

Eigenlijk was de rest een teleurstelling... heel spijtig. Toen ze achteraf vroeg hoe ik het vond, want ze had het idee dat ze erg haar best had gedaan (not). Heb ik eerlijk geantwoord dat ik het niet fijn vond als beloftes niet waar gemaakt worden.

(had van te voren gevraagd of ze tongzoende, maar dat stelde echt niks voor. Heb 1 keer haar tong op mijn lippen gehad en ze zei dat ik een goede kusser was, maar toen hield dat wel een beetje op...)

Ze wilde eerst protesteren dat ze het wel gedaan heeft, maar ze begreep al snel dat ze fout zat... Was voor de eerste keer bij VV en ze was mijn eerste meisje, dus had geen zin in gezeur. Gewoon de 100 euro betaald, maar de kans dat ik met haar nog op een kamer beland is erg klein!

(ps: ik hoop dat de moderator de foutjes die ik gemaakt heb bij de verplichte velden (naamstelling van het draadje) kan herstellen, dank)

Het onderwerp van de topic wordt bepaald door de velden die in het formulier zijn ingevuld en dat was foutloos. Daarnaast is er het onderwerp dat je aan je individuele recensie geeft en dat heeft geen invloed op het onderwerp van de topic. Ik hoefde dus niets aan te passen. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 02-10-09, 21:46.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Elisa (voldoende)

Ben er niet 100% zeker van, maar volgens mij ben ik ook met haar op de kamer geweest.

Klein kippekontje, wel leuke manier van contact zoeken. Over de tijd die we op de kamer hebben besteed was ik echter minder te spreken. Ook weinig op niet zoenen, pijpen MET condoom, terwijl pzc echt een van de redenen is dat ik naar deze tent ga... en het neuken was ook niet echt bijzonder. Al met al duidelijk geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Elisa (voldoende)

ik heb alleen met haar gesproken, maar inmiddels heb ik al een soort radar ontwikkeld, die mij waarschuwt voor slechte ervaringen, soort Spiderman-alarm gaat dan af........bij deze dame ging dat na het eerste gesprekje al af, maar na haar daarna nogmaals kort aangesproken te hebben begon het helemaal te loeien........nu ik de ervaringen lees, kan ik gerust vertrouwen op mijn radar....

Commentaar

Aan het werk...
      X