Naomy, Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Naomy, Grefrath, Villa Vanilla

Afgelopen Zaterdag 26/9 met Frank Kinky en Dick31 "de Villa" bezocht, na de goed verzorgde lunch maakte Yankee het Hollandse Kwartet compleet. Een tegenvallende eerste ronde (overkomt me vaker, omdat ik ga voor mijn overdruk, en niet voor een eerste kennismaking in de bar) in de zon nieuwe krachten opgedaan. Moniek een heerlijk ogende zwartharige lady (mijn mening)
    gaf bij een eerste babbel op de bank aan dat het "zakelijk" niet wild was. We kwamen samen tot de conclusie dat er ondanks het veelzijdige aanbod van Dames, ook Vertigo last heeft van een neergaande economie.
    Tijdens ons gesprek kwam het zusje van Monik, Naomy bij ons zitten, een evenbeeld maar voorzien van blond haar.
    Met z'n drieen besloten om voor een trio naar boven te gaan. Op de kamer na de douche van N&M op bed een heerlijke warming-up gekregen.Zoenen met Naomy, Pijpen door Monik en andersom. De gezusters voelen elkaar geweldig goed aan, en wisten me op een heerlijke penetratie temperatuur te brengen.
    Via Doggy met Monik, door naar "recht op en neer" bij Naomy. Tijdens de wisseling werd er nauwelijks merkbaar een nieuw condoom omgedaan.
    Heerlijk klaargekomen.
    Hierna stijve nekspieren van Monik losgemaakt, met Naomy onder de douche en relaxed aan de bar een drankje gedronken. SUPER
Aan het werk...
X