Coco (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Coco (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Na geruime tijd weer eens de Villa bezocht. Het bleek een heel rustige dag te worden, zowel overdag als 's-avonds. Sinds mijn vorige bezoek waren er toch diverse nieuwe gezichten bijgekomen. Coco was daar een van. Dit meisje heeft een vrolijke oogopslag en trok me wel aan. Het heeft echter tot de avond geduurd voor ik besloot met haar te kameren. Feitelijk is ze een beetje te veel 'vrouw' voor mij; ik hou van klein en smal. Ze beweerde overigens cupje B te bezitten, maar mijn inschatting is toch cup C. En ik kan het weten... Maar toch maar met haar naar de kamer geweest. Ik heb me beperkt tot slechts een half uurtje omdat ik niet wist hoe het uit zou pakken.
    Haar PZC incl EL was helemaal in orde, goed, ik heb beter gehad maar ik vond haar boven gemiddeld! Daarna NMC, Coco in cowgirl maar dat was ze al snel beu. Dus na pakweg 60 seconden ingelogd gedraaid naar missionaris pos. Verder niet zo spectaculair en toen het half uurtje om was te kennen gegeven dat ik naar beneden wilde. Ik had de indruk dat ze nog wel even wilde blijven, maar ik vond het zo wel genoeg...
    Wat zegt het voedingsinstutuut ook alweer... Jij betaalt, dus jij bepaalt
    Naderhand nog wel wat aftersales en haar gezegd dat ik nog wel eens terug kom. Ze zei iets in de trend van 'te astept', wat zoveel betekent als 'ik wacht op jou'. Mooi, maar wat wil ik daarmee. Als ik weer eens in de Villa verschijn dan kies ik wel mijn eigen prooi, besluip deze en consumeer deze op geheel eigen wijze in de daarvoor geëigende ruimte

Na later op de avond nog van de diensten van Costa (de Roemeense topmasseur) gebruik gemaakt te hebben ben ik moe maar toch ontspannen naar huis toe gereden.
    Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!
Aan het werk...
X