Danielle (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Danielle (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

In het rustige gedeelte van de Villa trof ik een dame met een onmiskenbaar Europees uiterlijk, tikkeltje Zuid Europees misschien. Ik ontwaarde een leuke lach, mooie volle lippen en zwart glanzende haar . Ze was klein doch mooie body met passende mooie borsten, had een wat timide uitstraling en een sexy oogopslag. Een knipoog en een vriendelijk woord waren voldoende om de aandacht te trekken van deze dame.
    Ze kwam dan ook naast mij op de bank zitten. Daar ontspon zich een pakkende conversatie waarbij zij een brede intresse aan de dag legde. Dit leuke gesprek legde een goede basis voor onze omgang en zou het begin van onze verdere interactie blijken. Ineens kwam ze dichterbij en begon mij voorzichtig te zoenen. Met haar zoengedrag verzekerde ze definitief mijn aandacht. Op de kamer aangekomen sprong ze werkelijk in mijn armen om de eerdere zoenpartij voort te zetten. Op bed kwam ze lekker dicht tegen mij aanliggen en onze handen vonden hun weg naar de gevoelige plekjes. Haar borsten zijn mooi van vorm en stevig, haar vrouwelijkheid smaakte zoet en niet alleen mijn smaakpapillen waren in opperste staat. Haar lichaam schokte, de holle rug en de zachte woordjes uit haar mond waren voor mij voldoende om door te gaan. Ineens werden de rollen omgedraaid en een ongekende franse massage volgde. Het werd me snel teveel; lange zwoele halen afgewisseld met korte ferme bewegingen. Een heftige ontlading was het gevolg.

Uitstekende date!

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!
Aan het werk...
X