Mia (Col), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mia (Col), Grefrath, Villa Vanilla

Gisteren moest ik zakelijk in zuidelijk Venlo zijn en rustig rijdend op 's Heeren wegen en in gedachte verzonken over mijn prima deal, stuurde ik bijna automatisch richting de Villa. Mooi op tijd om nog gebruik te kunnen maken van het uitgebreide lunchbuffet. Redelijk veel dames aanwezig echter maar een paar rode beren. Die middag een leuke sessie gehad met een spaans/columbiaanse dame waar ik de naam van ben vergeten. Tijdens het avondbuffet kwam ineens een grote dame binnenlopen, topless met borsten die absoluut in de catagorie E thuis hoorde. Eerst maar eten dacht ik en lachte vriendelijk naar haar.

Na enige tijd kwam ze kennismaken. Een mooie twintiger met een jong gezicht en een lekker figuur. Maar het was haar innemende lach die mij over de streep trok. Mijn keuze was gemaakt. Mia is haar naam!
    In het gesprek dat we aanknoopten, verraadde zich haar evenwichtige en vrolijke karakter. Ze vertelde nog maar kort in de Villa te werken en geboren is in Duitsland echter haar familie is van turkse komaf.

Mia kwam dicht tegen me aan zitten en even leek het of ik met mijn vriendinnetje op het strand zat, genietend van een ondergaande zon. Een hard geluid uit de muziekbox deed mij weer terug komen in de realiteit. Ik vroeg haar om een "key" te halen.

Mia is een redelijke grote dame, met een guitig gezicht,haar in blonde kleine krulletjes tot net boven haar schouders, lekker zongebruint lichaam met forse borsten en mooie bolle billen.

Op bed aanbeland ging ze er lekker voor liggen en vertelde me op een prettige manier haar persoonlijke voorkeuren, grenzen kon ik niet ontdekken.
    Deze heerlijke vrouw streelde vervolgens mijn lijf met haar warme, zachte handen en knuffelde me innig. Het knuffelen ging snel over in heftig zoenen.
    Ons voorspel verdiepte zich en zij begon aan een ongenaakbare franse massage afgewisseld met diep zoenen. Dé manier om mij helemaal in gereedheid te brengen voor het grote werk. Ik speelde met haar enorme borsten, haar tepels priemde vooruit en mijn tong en vingers deden rustig hun werk. Bij het betasten van haar vrouwelijkheid schokte haar hele lichaam, rustig deden ook daar mijn vingers hun werk, Mia bleef zoenen en schreeuwde om meer. Ook mijn gedachte schreeuwde om meer, met haar benen kaarsrecht in de lucht penetreerde ik haar, ik wilde het rustig aan doen maar Mia moedigde mij aan om al mijn conditie aan te spreken.
    Ik hield het echter niet lang vol. Mijn orgasme was diep en ik viel in een ongekende leegte waarbij ik mezelf hoorde schreeuwen. Ik genoot van mijn hoogtepunt, hijgend en naar zuurstof happend viel ik naast haar neer.
    Mia begon me direct weer te zoenen en fluisterde allerlei woorden in mijn oor waar ik de betekenis nog niet van weet. Iets voor een volgende keer.

Geheel uitgeblust nipte ik aan mijn espresso beneden aan de bar, had geen oog meer wat er gebeurde, had maar 1 ding op mijn netvlies.

De hoogste waardering is uitstekend, echter dit was meer: Subliem met een hoofdletter.

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!
Aan het werk...
X